Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مهمترین پیام‌ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ سی‌ام مرداد ماه، در ادامه قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با سلام. تعداد کثیری از نانوایی‌ها قبل از گرانی نان اعتراض شدید به قیمت نان داشتند! حالا که نان گران شده چرا حداقل دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند. لطفا پیگیری کنید.

سلام. لطفا جلوی ساخت وساز‌های بی رویه در روستا‌های کجور نوشهر رابگیرید. با تشکر

با سلام و تشکر. لطفا در مورد نصب انشعاب گاز درمناطق روستایی هم پی گیری کنید تا آسان‌تر برای مشترکین انجام شود. سپاسگزارم

سلام و خسته نباشید. هفتۀ پنجم هست که وضع فاضلاب اهواز افتضاحه شده و کسی رسیدگی نمیکنه... درخواست کمک تلفنی به ۱۲۲ خودم و دو نفر از همسایگان دادیم اقدام نشد. لطفا پیگیری کنید.

سلام. برای پست نگهبانی در اداره آب امتحان دادیم. مدارک تحویل دادیم بعد از گذشت یکسال هنوز خبری نشده است. ممنون میشم پیگیری کنید.

با عرض سلام و خداقوت. با افزایش مبتلایان و فوتی‌های کرونای دلتا و در جهت مدیریت خیز پنجم کووید ۱۹ در کشور، لطفا از مسئولین بخواهید تعطیلات را تا پایان شهریور ماه و یا حداقل یک هفته دیگر تمدید کنند. با تشکر

سلام. امروز شنبه ۳۰ ام مرداد ماه است، ولی هنوز خبری از حقوق بازنشستگان چه لشکری و چه کشوری علل خصوص لشکری نیست. ممنون میشم پیگیری کنید.

سلام خسته نباشید من از شهر گهواره استان کرمانشاه پیام میدم ما باید ۲۵ این ماه دوز دوم واکسن برکت را تزریق می‌کردیم، ولی هر بار مراجعه می‌کنیم میگن واکسن دوز دوم نیست از شما خواهشمندم رسیدگی کنید. باتشکر

سلام. چرا همه چیز قیمتش هر روز گران می‌شود ماست هفته پیش ۲۶ تومان خریدیم امروز ۳۲ هزار تومان، مگر ما چقدر درآمد داریم. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

سلام علیکم. جانباز ۲۵ درصد هستم از سال ۷۴ برای کمیسیون حالت اشتغال شرکت کردم، ولی هیچگونه اقدامی برای ما انجام نمی‌دهند. چرا هیچ فکری برای ما نمی‌کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری کنید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۷۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد

حمیدرضا کیوانفر گفت: پس از بررسی پرونده های ارجاع شده برای یک هزارو ۸۷۰ مورد محکومیت صادر شد

وی افزود: این واحدهای متخلف در بازدید روسای شعب سیار تعزیرات حکومتی ، بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت ، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف استان شناسایی شدند.

کیوانفر اضافه کرد: بیشترین تخلفات شامل کم فروشی، گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه و عدم رعایت ساعات مصوب پخت نان بوده است.

وی بیان کرد : اکنون طرح ویژه نظارت بر نانوایی ها تشدید شده و بازرسان بر رعایت بهداشت فردی و محیط ، کیفیت ، وزن و رعایت نرخ های مصوب نظارت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • گلایه هواداران تنیس از ندیدن توپ زرد!
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • بی عدالتی در حق بازنشستگان / حقوق مدیران سازمان تامین اجتماعی چقدر است؟
  • نارضایتی معلمان شاغل و بازنشسته از افزایش حقوق رتبه‌بندی
  • بلبشو در ارقام افزایش حقوق رتبه‌بندی معلمان شاغل و بازنشسته!
  • روایت منشوری خانوم معلم از روابط غیراخلاقی دانش آموز ۱۲ساله!
  • فرمانده سپاه تهران: گروه آموزش‌دیده «سفیران مهر» تذکر رعایت حجاب در اماکن عمومی را جدی‌تر پیگیری می‌کنند
  • بالا رفتن قیمت خودروی پژو پارس صدای متقاضیان را درآورد
  • فرمانده سپاه تهران: گروه‌های «سفیران مهر»، تذکر رعایت حجاب را جدی‌تر پیگیری می‌کنند
  • فرمانده سپاه تهران: «سفیران مهر» تذکر رعایت حجاب در اماکن عمومی را جدی‌تر پیگیری می‌کنند