Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز مشاوره دانشگاه علامه طباطبایی سامانه مشاوره برای دانشجویان سراسر کشور راه اندازی کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز مشاوره دانشگاه علامه طباطبایی سامانه مشاوره برای دانشجویان سراسر کشور راه اندازی کرد.

بر اساس این گزارش، دانشجویان دانشگاه‌های کشور می‌توانند مشکلات خود را با مشاوران این مرکز مطرح کرده و راه حل‌های آن را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



لازم به ذکر است، مرکز مشاوره دانشگاه علامه در حوزه‌های مختلف به دانشجویان مشاوره می‌دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علامه مرکز مشاوره مشاوره تلفنی دانشگاه مرکز مشاوره دانشگاه علامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۸۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات مراکز مشاوره روانشناختی به ۲۷۵۶ دانش آموز همدانی

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی قمری با تبریک فرارسیدن سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات عنوان کرد: از ابتدای سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ تاکنون تعداد ۲۷۵۶ ارجاعات دانش آموزی از مدارس به مراکز مشاوره و خدمات روانشناختی آموزش و پرورش مناطق و نواحی و مرکز مشاوره استان داشته‌ایم که ۳۵۲ مورد مرتبط با فوریت‌های روانی‌اجتماعی بوده است.

قمری افزود: موارد دیگر شامل ۹۶۷ مورد مشکلات تحصیلی و مشاوره تحصیلی و کنکور، ۸۹۰ مورد اختلالات یادگیری ۲۵۱ مورد افسردگی، ۶۲ مورد گفتار درمانی، ۸۷ مورد خدمات و مشاوره قبل از ازدواج و ۱۴۷ مورد مشاوره خانواده بوده است.

وی اضافه کرد: تعداد ۳۵۲ مورد فوریت نیز پیگیری و به نهادهای برون سازمانی عضو ائتلاف نماد ارجاع داده شده است.

قمری گفت: آموزش و پرورش استان همدان ۲۰ مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی مستقل دارد که آماده خدمات دهی در نوبت صبح و عصر به دانش آموزان و والدین هستند. انتظار می‌رود مدیران مدارس اطلاع رسانی لازم را در مورد معرفی مراکز مشاوره و خط ۱۵۷۰ به دانش آموزان و اولیا داشته باشند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان خاطرنشان کرد: خط ملی نماد (۱۵۷۰) از ۸ صبح تا ۸ شب به صورت رایگان خدمات مشاوره تلفنی ارائه می‌دهد.

کد خبر 6063883

دیگر خبرها

  • خدمات قابل ارائه به مسافران نوروزی باید مورد تأیید بهداشت باشد/ فعالیت ۳۰۰ بازرس در شهر
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه طباطبایی پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • ارائه خدمات مراکز مشاوره روانشناختی به ۲۷۵۶ دانش آموز همدانی
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • حضور فعال حوزویان و استقبال مردم در نمایشگاه قرآن
  • اعجوبه عرفان در قرن چهاردهم که بود؟
  • قاضی ای که طی‌الارض می‌کرد و مورد تایید امام خمینی بود
  • اعجوبه عرفان در قرن چهاردهم
  • تامین خوابگاه یکی از شروط صدور مجوز برای جذب دانشجوی بین‌الملل + فیلم
  • مشارکت مردم در جهش تولید با ارائه تسهیلات مالی به کسب‌وکار‌ها