Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید فانی در گفتگو با خبرنگار مهر، تاکید کرد: به نظر من به عنوان عضوی از اعضای هیئت مدیره اتحادیه صنف رستوران‌ها و سفره خانه‌های سنتی شیراز در این دوره پیک پنجم بیماری کرونا بیشترین اجحاف و بی عدالتی نسبت به صنوف و مخصوصاً صنف خودمان بعمل آمد.

وی افزود: در شرایطی که کمر بسیاری از همکاران ما در زیر بار فشار اقتصادی ناشی از تورم در قیمت مواد اولیه، اجاره ملک، دستمزد کارگران، بیمه، مالیات، عوارض، اوضاع وخیم اقتصادی مردم و غیره در حال خم شدن است متأسفانه مسئولان دستور به تعطیلی صنوف که با تعداد محدود مشتری در مکان خود کمترین تأثیر را در گسترش این بیماری دارند داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فانی بیان داشت: عدم کنترل دقیق سفرهای بین شهری و دورهمی های عده‌ای بی توجه به سلامتی خود و دیگران در کنار برگزاری برخی از مراسم‌ها در مکان‌های سرپوشیده باعث افزایش ابتلاء می‌شود.

او اضافه کرد: واکسیناسیون سراسری نیز دلیل دیگری بر این گسترش این بحران بوده که نیازی به توضیح ندارد.

دبیر اتحادیه رستوران داران و سفره خانه‌های سنتی شیراز تصریح کرد: اتاق اصناف استان فارس و اتحادیه‌های صنفی می‌بایست ضمن اعتراض به این موضوع در جلسات استانی و شهرستانی ستاد کرونا از تکرار این موضوع در آینده و به خصوص پیک ششم که به دلیل همین بی تدبیری‌ها بزودی در حال وقوع می‌باشد جلوگیری کند.

کد خبر 5285534

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا تعطیلی اصناف سعید فانی محرم 1400 ویروس کرونا ماه محرم عاشورا مراسم عزاداری عکس استانها واکسن کرونا آمار کرونا شیوع کرونا تاسوعا و عاشورا محدودیت های کرونایی بوشهر رسانه هیئت نماز ظهر عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۸۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت

به گزارش خبرنگار مهر، گروه تئاتر «آئین مردم» متشکل از هنرمندان با تجربه تئاتر خوزستان، نمایشی را با عنوان «واپسین نفس» و با موضوع ایثار کادر سلامت در بحران کرونا تهیه و تولید کردند که پس از ارزیابی بیش از ۲۴۰ اثر نمایشی توسط کارشناسان و داوران هنرهای نمایشی به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت.

نمایش خیابانی «واپسین نفس» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی بوعذار از معدود آثار نمایشی در سطح کشور است که روایتگر ایثار و ایستادگی کادر درمان و پرستاران فداکار در بحران کرونا را برای مخاطبان اجرا می‌کند.

گروه اجرایی پس از تمرینات مستمر در شرایط سخت برای اجرا در این جشنواره ملی آماده می‌شوند تا به عنوان تنها اثر نمایشی از اهواز در بخش خیابانی این رویداد حضوری فعال داشته باشند.

گروه تئاتر «آئین مردم» نخستین نمایش خیابانی را با موضوع ایثار کادر درمان در فراگیری کرونا در بیمارستان‌های اهواز و شهدای مدافع سلامت به اجرا رسانده است.

گروه تئاتر «آئین مردم» به عنوان فعال‌ترین گروه نمایشی خوزستان بیشترین حجم شرکت در جشنواره‌ها و رویدادهای تئاتر را در کارنامه دارد و پیش از این در دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر عنوان اثر برگزیده را در بخش ویژه غزه کسب کرده است.

جشنواره سراسری تئاتر ایثار به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با همکاری مرکز هنرهای نمایشی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با حضور گروه‌های نمایشی از ۲۵ تا ۲۹ اردیبهشت ماه به میزبانی استان گلستان و شهر گرگان برگزار می‌شود.

کد خبر 6082508

دیگر خبرها

  • کاهش شیوع سالک در سمنان
  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • واکنش عجیب سرمربی مشهور به گل خورده (عکس)
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • پرویز داوودی معاون اول دولت نهم دار فانی را وداع گفت
  • ستاره دربی از دل تیم شکست خورده!
  • «وقف رضوی» راهکاری برای تحقق شعار سال 1403
  • نماد زندگی فانی و باقی
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • انگلیس خواستار تشدید سیاست شکست‌خورده تحریم‌ ایران شد