Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها – مشکل قطعی و کاهش ولتاژ برق در بخش غربی شهر حسن آباد فشافویه با اقدام جهادی دستگاه‌های خدمات رسان و تعویض تجهیزات به صورت کامل برطرف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، با آغاز فصل گرما و استفاده بیشتر از وسایل سرمایشی افزایش مصرف برق را در اقصی نقاط کشور و به تبع آن در شهر حسن‌آباد فشافویه شاهد بودیم اما در حسن‌آباد این افزایش مصرف منجر به افزایش فشار بر تجهیزات فرسوده و در نتیجه قطع برق می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر تجهیزات برق شهر حسن‌آباد به دلیل گذشت 30 سال از احداث این تجهیزات فرسوده است و نیاز به تعویض و نوسازی دارد تا شهروندان با افزایش مصرف برق در روزهای گرم شاهد قطعی‌های مکرر و افت ولتاژ نباشند.

علی زرمسلک در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در ری، با اشاره به رفع مشکل افت ولتاژ و قطع مکرر برق در فشافویه اظهار داشت: فیدر اصلی برق که بخش غربی شهر را تغذیه می‌کند به دلیل مصرف بالا از سرخط اصلی پست فوق توزیع آسیب دیده بود که احیای آن امکان پذیر نبود و مجبور به تعویض 175 متر کابل در این محوطه شدیم.

وی افزود: در پی مشکلات متعددی که در زمینه قطع برق در حوزه غربی شهر حسن‌آباد وجود داشت در این محدوده چندین بار اقدام به تعمیر کابل اصلی برق نمودیم که با توجه به فرسودگی شبکه، نتایج قابل قبولی در پی نداشت لذا تصمیم به تعویض این قطعات گرفته شد.

رئیس ناحیه برق حسن‌آباد در ادامه گفت: این عملیات به‌صورت ضربتی و با کمک شهرداری حسن‌آباد و بخشداری فشافویه در کمتر از 48 ساعت اجرایی شد و اگر کمک‌های شایان توجه شهرداری در حفاری‌ها نبود اجرای این عملیات به 1 هفته زمان نیاز داشت.

زرمسلک تصریح کرد: پیش از تعویض این قطعات در این حوزه از شهر در زمان افزایش مصرف برق مشکلاتی در خصوص قطع مکرر برق وجود داشت اما این افت ولتاژ هیچ‌گونه آسیبی را بر وسایل برقی شهروندان وارد نکرده و تنها با قطع برق مواجه بودند که امروز این مشکل نیز برطرف شده است.

رئیس ناحیه برق حسن‌آباد در پایان خاطرنشان کرد: در حوزه ناحیه برق منطقه فشافویه بر اساس بررسی‌های صورت گرفته نیاز به تعویض 8 فیدر دیگر نیز وجود دارد که با پیگیری‌های صورت گرفته در سال آینده امکان اجرای این عملیات وجود خواهد داشت.

کریم رئوف در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در ری، با اشاره به تعویض قطعات مربوط به بخش غربی شهر حسن‌آباد اظهار داشت: تجهیزات برقی شهر حسن‌آباد دارای قدمت 30 ساله است که امسال با توجه به گرمای شدید هوا و افزایش مصرف برق این فرسودگی تجهیزات مشکلاتی را در زمینه قطع برق برای شهروندان ایجاد کرد.

وی افزود: در ساعات اوج مصرف برق تجهیزات فرسوده برق رسانی در بخش غربی شهر حسن‌آباد شامل محلات جانبازان، مسکن مهر، خلیج فارس، خیابان بخشداری، بلوار امام رضا و... اختلالات قطعی یا کاهش ولتاژ را اعمال می‌کرد که تلاش کردیم تا این مشکل به‌صورت مؤثر برطرف شود.

قطعی برق تعهد برای تولید محصول و تحویل به مشتری را مختل کرد/ خسارت به دستگاه‌ها در پی قطع برق شهرک صنعتی شمس‌آبادقطع برق وضعیت صنعتگران شهرک صنعتی شمس‌آباد را بحرانی کرد200 ماینر استخراج بیت‌کوین در شهرک صنعتی شمس‌آباد شهر ری کشف ش

بخشدار فشافویه در پایان خاطرنشان کرد: در این زمینه از ظرفیت‌های شورای شهر و شهرداری حسن‌آباد نیز جهت اجرای عملیات کمک گرفته شد و با تمهیدات و اقدامات صورت گرفته عملیات تعویض تجهیزات که به‌صورت طبیعی می‌بایست طی یک هفته انجام می‌شد در کوتاه‌ترین زمان ممکن به صورت جهادی و ضربتی اجرایی شد.

انتهای پیام/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: افزایش مصرف برق بخش غربی شهر قطع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۱۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری‌ها پیشگام در خدمات‌رسانی به مناطق تحت تاثیر سیل جنوب کرمان

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کرمان گفت: شهرداری‌های جنوب استان با ماشین‌آلات و تجهیزات کامل در حال خدمات‌رسانی هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان وبه نقل از روابط عمومی استانداری، در پی اعلام وضعیت هشدار قرمز هواشناسی در خصوص بارش باران، علی شهسواری در سفر به جیرفت و شهرهای جنوبی استان که به منظور بررسی شرایط و آماده‌باش شهرداری‌ها صورت گرفت، اظهار کرد: تیم‌های عملیاتی مقابله با بحران سیلاب در شهرهای جنوبی در آماده‌باش هستند و چندین دستگاه کامیون و لودر نیز از شهرداری‌های شمال و غرب به شهرهای قلعه‌گنج، زهکلوت، منوجان و چاه اعزام شده‌اند.

وی در بازدید میدانی از وضعیت مسیل‌های شهر جیرفت با همراهی شهردار، در کنار تیم‌های عملیاتی حاضر شد و افزود: تجهیزات و امکانات لازم برای تیم‌های عملیاتی شهرداری‌ها به منظور جلوگیری از ورود سیلاب به معابر شهری و منازل در اختیار آنان قرار گرفته است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تصریح کرد: با برنامه‌ریزی و هماهنگی ستاد بحران شهرداری‌ها، تمهیدات و پیش‌بینی‌های لازم برای جلوگیری از ورود سیلاب به معابر شهری اندیشیده شد و در حال حاضر شهرداری‌ها با ماشین‌آلات و تجهیزات کامل در حال خدمات‌رسانی هستند.

کد خبر 745533

دیگر خبرها

  • نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌غربی درگذشت روحانی جهادی را تسلیت گفتند
  • جامعه نخبگان مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • مسئولان به جامعه نخبگان توجه داشته باشند
  • خبرهای مهم درباره تجهیزات نظامی نیروی زمینی ارتش
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • ناراحتی مهاجم پیکان از اقدام عنایتی
  • تجهیزات جدیدی به نیروی زمینی ارتش الحاق می‌شود
  • استان سمنان تشنه است/ ضرورت اهتمام مسئولان در رفع مشکلات مردم
  • خرداد امسال ۱۲۱ روستا از آب پایدار برخوردار می‌شوند
  • شهرداری‌ها پیشگام در خدمات‌رسانی به مناطق تحت تاثیر سیل جنوب کرمان