Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان آبیک گفت: بر اساس آنچه در ستاد کرونا استان قزوین مطرح شد؛ برای کادر درمان بیمارستان شهدا و ولیعصر با مهر فرمانداری آبیک برگ تردد صادر شده و اسامی به دو نماینده بیمارستان ارسال و برای ثبت در سامانه ناجا به پلیس اعلام شده بود.

به گزارش برنا؛ شهرام احمدپور، فرماندار شهرستان آبیک با اشاره به ماجرای اتفاق افتاده در روز چهارشنبه-۲۷مرداد ماه- و ممانعت از تردد پزشک در ایست و بازرسی اتوبان کرج‌-‌قزوین گفت: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا همه مجوز‌های تردد ابطال شد؛ اما در جلسه ستاد کرونا استان قزوین با توجه به همجواری شهرستان آبیک با استان‌های البرز و تهران و اینکه تعداد زیادی از کادر درمان آبیک ساکن این استان‌ها هستند صدور برگه مجوز عبور برای آنان مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: بر اساس آنچه در ستاد استانی کرونا مطرح شد برای ۵۱ نفر از کادر درمان بیمارستان شهدا و ۴۳ نفر از کادر بیمارستان ولیعصر با مهر فرمانداری شهرستان آبیک برگ تردد صادر شده و مشخصات برگ تردد به دو نماینده بیمارستان ارسال و به پلیس اعلام شد.

او با تاکید بر اینکه برگه تردد کادر درمان دارای وجاهت است عنوان کرد: باوجود ابطال برگه‌های تردد مطابق با مصوبات ستاد ملی در خصوص برخی مشاغل از جمله پزشکان استثنا وجود دارد و پزشکان می‌توانند از آن استفاده کنند و این برگه‌ها نیز با اجازه ستاد کرونا استان قزوین صادر شد.

رئیس ستاد کرونا شهرستان آبیک ادامه داد: در ماجرای اتفاق افتاده در هفته گذشته و ممانعت از عبور پزشک بیمارستان ولیعصر در ایست و بازرسی اتوبان کرج‌-‌قزوین به برگه تردد و کارت پزشکی توجه نشده و حتی پس از حضور مدیر بیمارستان نیز برای عبور به پزشک اعتماد نشده و حتی در روز‌های بعدی نیز این پزشک جریمه شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان آبیک در پایان گفت: حتی با فرض بر اینکه اسامی این افراد در سامانه ثبت نشده باشد نیز این اقدام پذیرفتنی نیست؛ چرا که فردی که در ایست و بازرسی قرار دارد به سامانه دسترسی ندارد که بداند پلاک‌ها ثبت شده یا نه و بنابراین می‌توان گفت در ابتدای امر به برگه تردد و کارت پزشکی توجه نشده است.

منبع:ایلنا

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرماندار شهرستان پزشک استان قزوین درمان بیمارستان دولت آبیک کادر درمان مجوز تردد کارت پزشکی شهرستان آبیک ستاد کرونا کادر درمان برگه تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۲۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از ۱۱۰ هزار نفر به مراکز درمانی فارس


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: از این تعداد ۱۶ هزار بیمار بستری و مابقی سرپایی درمان شده اند.
شریفی با بیام اینکه این آمار مربوط به مراجعه کنندگان به مراکز درمانی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز است، افزود: در این مدت در این بیمارستان ۳ هزار ۶۰۰ عمل جراحی انجام شده است.
وی ادامه داد: امسال برنامه ریزی شده بود که تجهیزات و پزشک برای بیمارستان شهرستان‌ها تامین شود که در حال حاضر ۵۵ درصد از خدمات درمانی در شهرستان‌ها انجام می‌شود و این اقدام از مراجعه بیماران به مرکز استان در ایام تعطیلات جلوگیری کرده است.

دیگر خبرها

  • اعدام ۲۰۰ آواره فلسطینی در بیمارستان الشفا
  • نوبت‌دهی کارت هوشمند به دارندگان برگه سرشماری
  • مراجعه بیش از ۱۱۰ هزار نفر به مراکز درمانی فارس
  • برخورد با خاطیان زیرمیزی بگیر در مراکز درمانی کردستان
  • انجام ۱۸۲ هزار ماموریت توسط اورژانس در کشور
  • استقرار کادر پرستاری و بیهوشی بیمارستان قائم (عج) در حرم مطهر رضوی
  • لزوم رعایت تعرفه‌های پزشکی کردستان در انجام اعمال جراحی
  • هشدار بازرسی به زیرمیزی گرفتن پزشکان در کردستان
  • اجتماع حمایت مردمی از غزه و فلسطین در مرکز گلستان
  • اجتماع کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی