Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای تقویم آموزشی سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ خود را منتشر کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر اساس تقویم آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، انتخاب واحد دانشجویان این دانشگاه از روز شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ آغاز شده و تا پنجشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

شروع نیمسال اول از روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ خواهد بود حذف و اضافه از سوم مهر تا هشتم مهر ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت همچنین حذف اضطراری از ششم آذر ماه شروع شده و تا ۲۵ آذر ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدت آموزش ۱۶ هفته بوده و پایان کلاس‌ها روز چهار شنبه ۹ دی ۱۴۰۰ خواهد بود و امتحانات نیز از ۱۱ روز شنبه دی ماه ۱۴۰۰ آغاز شده و تا پنجشنبه ۲۲ دی ماه ادامه خواهد داشت.

برای دانشجویان جدیدالورود، متناسب با زمان ثبت نام و تأخیر در شروع کلاس‌ها، کلاس‌های فوق العاده تشکیل خواهد شد.

انتخاب واحد نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه فنی و حرفه‌ای نیز از روز شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ آغاز شده و تا پنجشنبه ۱۴ همچنین ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت. شروع نیمسال از شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ خواهد بود.

حذف و اضافه از ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ الی ۵ اسفند ۱۴۰۰ خواهد بود حذف اضطراری، ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ الی ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ انجام می‌گیرد. مدت آموزش همانند نیمسال اول ۱۶ هفته برگزار شده و پایان کلاس‌ها ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ خواهد بود.

امتحانات نیز ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ آغاز شده و تا ۲ تیر ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه فنی و حرفه ای تقویم آموزشی سال تحصیلی جدید ۱۴۰۰ ادامه خواهد ۱۴۰۰ خواهد دانشگاه فنی آغاز شده روز شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۲۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خراسان جنوبی گفت: سال گذشته ۴ هزار نفر از اقشار آسیب‌دیده اجتماعی در قالب طرح‌های مختلف کشوری و استانی به صورت رایگان با یک مهارت جدید آشنا شدند. - اخبار استانها -

حسن کامرانی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهار داشت: با توجه به اهمیت مهارت‌آموزی در رفع آسیب‌های اجتماعی و کاهش دغدغه‌های ناشی از آن برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی در سطوح مختلف با حرفه‌های متنوع در دستور کار این اداره کل است.

وی گفت: در این راستا در سال گذشته 175 دوره آموزشی ویژه اقشار آسیب‌دیده اجتماعی شامل معتادین بهبودیافته،کودکان کار و خیابان، زنان سرپرست خانوار و اعضای خانواده‌های آنان، زندانیان و ساکنین سکونت‌گاه‌های غیررسمی برگزار شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خراسان جنوبی تصریح کرد: از متقاضیان این گروه هدف 2 هزار و 467 نفر مرد و یک‌هزار و 486 نفر زنان بوده که در طی سال در مجموع 613 هزار و 037 نفر ساعت آموزش را گذرانده‌اند.

انتهای پیام/257

دیگر خبرها

  • تغییر تقویم آموزشی مدارس؛ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس/ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • تقویم نجومی امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • اولین کنفرانس ملی مهارت به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار می‌شود
  • وضعیت مطلوب دلیجان در حوزه فنی و حرفه‌ای و کار و دانش
  • فنی و حرفه‌ای زرند در سطح استان کرمان، رتبه‌ دوم را کسب کرد
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان مرکزی کلید خورد
  • تقویم آموزشی مدارس تغییر می‌کند