Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، شهرام احمدپور، فرماندار شهرستان آبیک با اشاره به ماجرای اتفاق افتاده در روز چهارشنبه-۲۷مرداد ماه- و ممانعت از تردد پزشک در ایست و بازرسی اتوبان کرج‌-‌قزوین گفت: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا همه مجوزهای تردد ابطال شد؛ اما در جلسه ستاد کرونا استان قزوین با توجه به همجواری شهرستان آبیک با استان‌های البرز و تهران و اینکه تعداد زیادی از کادر درمان آبیک ساکن این استان‌ها هستند صدور برگه مجوز عبور برای آنان مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: بر اساس آنچه در ستاد استانی کرونا مطرح شد برای ۵۱ نفر از کادر درمان بیمارستان شهدا و ۴۳ نفر از کادر بیمارستان ولیعصر با مهر فرمانداری شهرستان آبیک برگ تردد صادر شده و مشخصات برگ تردد به دو نماینده بیمارستان ارسال و به پلیس اعلام شد.

وی با تاکید بر اینکه برگه تردد کادر درمان دارای وجاهت است عنوان کرد: باوجود ابطال برگه‌های تردد مطابق با مصوبات ستاد ملی در خصوص برخی مشاغل از جمله پزشکان استثنا وجود دارد و پزشکان می‌توانند از آن استفاده کنند و این برگه‌ها نیز با اجازه ستاد کرونا استان قزوین صادر شد.

بی‌توجهی به برگه تردد و کارت پزشکی قابل توجیه نیست

رئیس ستاد کرونا شهرستان آبیک ادامه داد: در ماجرای اتفاق افتاده در هفته گذشته و ممانعت از عبور پزشک بیمارستان ولیعصر در ایست و بازرسی اتوبان کرج‌-‌قزوین به برگه تردد و کارت پزشکی توجه نشده و حتی پس از حضور مدیر بیمارستان نیز برای عبور به پزشک اعتماد نشده و حتی در روزهای بعدی نیز این پزشک جریمه شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان آبیک در پایان گفت: حتی با فرض بر اینکه اسامی این افراد در سامانه ثبت نشده باشد نیز این اقدام پذیرفتنی نیست؛ چرا که فردی که در ایست و بازرسی قرار دارد به سامانه دسترسی ندارد که بداند پلاک‌ها ثبت شده یا نه و بنابراین می‌توان گفت در ابتدای امر به برگه تردد و کارت پزشکی توجه نشده است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کرونا بیمارستان اخبار حوادث درمان پلیس ناجا پزشکی آبیک سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس ایران سحر قریشی امیر تتلو سارا و نیکا سارا و نیکا فرقانی تتلو قیمت بهاره رهنما ریحانه پارسا شهرستان آبیک برگه تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۲۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح انضباط و ایمنی ترافیک پلیس راهور در یاسوج

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • همایش بزرگداشت دکتر زهرا شجاعی 13 اردیبهشت در قم برگزار می شود
  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار و مسیر دج‌ها مسدود است
  • ماجرای ماشین‌های دوربین‌دار پلیس‌ در تهران | بیشترین تردد خودروهای دوربین‌دار در ۳ منطقه | موتورسیکلت‌های پلیس با دوربین در ۶ جهت
  • فیلم/ آمار عجیب پلیس راهور در خصوص عابرین پیاده!
  • محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • تمهیدات ستاد بحران سراوان برای مقابله با سیلاب احتمالی اتخاذ شد
  • آغاز طرح انضباط و ایمنی ترافیک پلیس راهور در یاسوج