Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد شیری بازیگر سریال «جیران» گفت: در سریال نمایش خانگی «جیران» به کارگردانی حسن فتحی و همینطور در چهار قسمت سریال «خاتون» به کارگردانی تینا پاکروان همکاری دارم که با دو جلسه شب‌کاری بازی من در «خاتون» تمام می‌شود.

محمد شیری درباره وضعیت سلامتی خود گفت: فروردین‌ماه امسال دچار بیماری کرونا شدم، اما خوشبختانه کرونای من ضعیف بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۳ روز در قرنطینه خانگی بودم و پس از آن مشغول فعالیت بازیگری شدم.

وی در همین راستا افزود: اینکه کرونای من ضعیف بود دلیل داشت. با شیوع گسترده ویروس کرونا، دکتر به من گفته بود که اگر واکسن آنفولانزا نزنم، در صورت ابتلا به کرونا مرگم حتمی است. یک روز مصاحبه رادیویی داشتم و پیرامون این موضوع صحبت کردم. سه روز بعد از پخش این مصاحبه رادیویی شخص ناشناسی با من تماس گرفت و گفت که برادرزاده من مصاحبه رادیویی شما را از نروژ شنیده و برای شما سوغاتی فرستاده است و از من آدرس خواست.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «گنج مظفر» در همین راستا ادامه داد: پس از چندی بسته‌ای به در خانه من رسید که متوجه شدم برادرزاده آن شخص برای من واکسن آنفولانزا فرستاده است. محبت آن جوان که پس از ۲۷ سال زندگی در خارج از کشور هنوز فرهنگ و منش ایرانی خود را حفظ کرده بود و به فکر هموطن خود بود، اشک مرا در آورد و تا آخر عمرم شرمنده لطف او هستم. نمی‌دانم اگر این واکسن را نمی‌زدم چه سرنوشتی پیدا می‌کردم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «شب‌های ببره» با اشاره به سلامتی جمشید هاشم‌پور اظهار کرد: من با دوست هنرمندم جمشید هاشم‌پور واکسن کرونا را زدیم و او کرونا گرفت و دو سه روزی است که حال هاشم‌پور بهتر شده است.

این بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون عنوان کرد: بعد از تزریق واکسن عوارضی نداشتم. اما به دلیل بیماری سرطان خون مقاومت بدنم پایین است به همین دلیل یک طرف صورتم درد خیلی زیاد و غیرقابل تحملی گرفت و خوشبختانه برطرف شد. ۲ سال پیش سر سریال «دو قلوها» به طور اتفاقی متوجه این موضوع شدم. صبح قبل از رفتن سر فیلمبرداری از خواب بیدار شدم و دیدم پاهای من تاول زده است. پس از آن به بیمارستان و متخصص پوست مراجعه کردم که دکتر به من گفت تاول به دلیل بیماری زونا است و با مصرف پماد برطرف می‌شود، اما گلبول‌های سفید تو بالا است و حتما باید دکتر خون بروی، سپس پیش یکی از دوستان پزشک و متخصص خون رفتم و با انجام آزمایش مشخص شد سرطان خون دارم.

شیری با اشاره به فعالیت خود در عرصه بازیگری گفت: در سریال نمایش خانگی «جیران» به کارگردانی حسن فتحی و همینطور در چهار قسمت سریال «خاتون» به کارگردانی تینا پاکروان بازی دارم که با دو جلسه شب‌کاری بازی من در «خاتون» تمام می‌شود.

بازیگر سریال «شب‌های برره» با اشاره به توقف فیلمبرداری مجموعه «جیران» اظهار کرد: به دلیل فوت پدر حسن فتحی فیلمبرداری این مجموعه متوقف شده است. همانطور که می‌دانید این سریال درباره جیران، همسر ناصرالدین‌شاه است و من هم یکی از شخصیت‌های دربار را بازی می‌کنم که با از سرگیری این مجموعه بازی من تا انتها که فکر می‌کنم دو سالی طول بکشد ادامه خواهد داشت.

بازیگر سریال «قهر و آشتی» با اشاره به علاقه خود برای حضور در مجموعه‌های تاریخی و مذهبی بیان کرد: من همانند خیلی از دوستان علاقه دارم در این حوزه باز هم بازی کنم، اما مخاطب هم باید من را در این مجموعه‌ها بپذیرد و از طرف مردم مورد پذیرش قرار بگیرم. بعد از بازی در «شب‌های برره» و پربیننده بودن و تکرار آن، مردم هنوز هم بازی من را در این سریال به یاد می‌آورند و گاهی در کوچه و خیابان با نام سالارخان صدایم می‌زنند.

محمد شیری ضمن تاکید بر اهمیت تسریع واکسیناسیون عمومی خاطرنشان کرد: متاسفانه آمار سرایت ویروس کرونا در کشور ما رشد صعودی پیدا کرده و تنها با واکسیناسیون عمومی می‌توان آن را مهار کرد. در این وضعیت با واکسیناسیون عده‌ای و در اولویت قرار دادن برخی مشاغل نمی‌توان امیدی به بهبود داشت و برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا، واکسینه شدن تمامی مردم ضروری است./ میزان

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: بازی من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۲۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معنای اسم شخصیت‌های سریال جومونگ به فارسی چیست؟/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، معنی اسم شخصیت های سریال جومونگ: افسانه جومونگ مجموعه تلویزیونی تاریخی است که از آوریل ۲۰۰۶ تا مارس ۲۰۰۷ میلادی در شبکه کره‌ ای ام‌ بی ‌سی کره جنوبی به نمایش درآمد. داستان مجموعه، دربارهٔ زندگی جومونگ بنیان‌گذار امپراتوری گوگوریو است که از سال ۳۷ (پیش از میلاد) تا ۱۹ (پیش از میلاد) بر منچوری و بخش شمالی شبه جزیره کره حکومت می‌کرد.

معنی اسم شخصیت های سریال جومونگ

به گزارش فرادید، این مجموعه بنا بود مجموعه در ۶۰ قسمت پخش شود که با استقبال مردم کره آن را به ۸۱ قسمت ۶۵ دقیقه ای افزایش داد.

سریال جومونگ

افسانه جومونگ با نام دیگر کتابچه سه امپراتوری (به کره‌ای: 주몽)، یک مجموعهٔ تلویزیونی کره‌ای در ژانر درام و تاریخی است که از آوریل ۲۰۰۶ تا مارس ۲۰۰۷ میلادی در شبکه ام‌بی‌سی به نمایش درآمد. از جمله بازیگران این مجموعه سونگ ایل گوک، هان هه جین، کیم سونگ سو و وون کی جون هستند.

داستان این مجموعه دربارهٔ زندگی جومونگ بنیان‌گذار امپراتوری گوگوریو است که از ۳۷ تا ۱۹ پیش از میلاد بر منچوری و بخش شمالی شبه جزیره کره حکومت کرد. بنا بود مجموعه در ۶۰ قسمت پخش شود که با استقبال مردم ام‌بی‌سی آن را به ۸۱ قسمت افزایش داد.

حق پخش تلویزیونی این سریال به قیمت ۸ میلیون دلار در مارس ۲۰۰۶ به شبکه‌های محلی در ژاپن، تایوان، هنگ‌کنگ، آمریکا، ویتنام، تایلند، سنگاپور، میانمار، فیلیپین، ترکیه، قزاقستان، مغولستان، اندونزی، فیجی، افغانستان، ازبکستان، مالزی و برونئی فروخته شد. این مجموعه در ایران با نام افسانه جومونگ پخش و با استقبال زیادی مواجه شد.

داستان این مجموعه حول موضوع شکست دودمان گوجوسان از امپراتوری هان است. امپراتوری هان با بهره‌گیری از سلاح‌های فولادین در حدود سال ۱۰۸ قبل از میلاد، گوجوسان را شکست داده و مردم این امپراتوری عظیم آواره شده و با بی‌رحمی توسط سواره‌نظام آهنین قتل‌عام و شکنجه می‌شوند.

در این زمانه پرآشوب، شخصی به نام هائه‌موسو، رهبری یک گروه مقاومت محلی به نام گروه دامول را بر عهده گرفته و با استفاده از سربازان گوجوسان و حمایت گوموآ، شاهزاده کشور بویو، علیه هان فعالیت می‌کند. او سعی می‌کند آوارگان گوجوسان را از زیر ظلم و ستم هان بیرون بکشد.

هائه‌موسو در یکی از جنگ‌ها زخمی شده و توسط بانو یوها، دختر رئیس قبیله هابک، نجات داده می‌شود. این اتفاق باعث عشق آنها به یک‌دیگر و ازدواجشان می‌شود. سواره‌نظام آهنین هان مردم قبیله هابک را به جرم پناه دادن به هائه‌موسو قتل‌عام می‌کنند و یوها اسیر دست آنها می‌شود. گوموآ، یار قسم‌خورده هائه‌موسو، که به یوها علاقه‌مند است، او را نجات داده و با خود به بویو می‌برد.

هائه‌موسو که بعد از این واقعه به شدت به یوها علاقه‌مند شده، در نهایت با او ازدواج می‌کند. ولی این رابطه مدت زیادی ادامه نمی‌یابد و با توطئه وزیر اعظم و بانو یومیول (والامقام معنوی بویو) هائه‌موسو دستگیر می‌شود. این در حالی است که یوها در آن لحظه از هائه‌موسو کودکی را باردار بود، که بعدها نامش را جومونگ نهاد.

سربازان هان، هائه‌موسو را کور کرده و برای اعدام به سمت هان می‌برند. گوموآ به آنها حمله کرده و هائه‌موسو را از مهلکه نجات می‌دهد، ولی در نهایت هائه‌موسو بر روی صخره‌ای بلند گیر افتاده و با بدن زخمی و چشمان کور، به داخل رودخانه سقوط می‌کند. گوموآ به یوها پناه داده و قسم می‌خورد روزی به همراه جومونگ، امپراتوری هان را نابود کند.

جومونگ پسری دست و پا چلفتی است که پدر اصلی او ژنرال هموسو می باشد که به دروغ به مادر جومونگ اطلاع می‌دهند که همسر وی مرده است. پادشاه بعدها از مادر جومونگ خواستگاری کرده و جومونگ را همچون پسران خود یعنی تسو و یونگ پو بزرگ می کند. با گذشت زمان جومونگ بزرگ و نیرومند می شود و به طور اتفاقی با بانو سوسانو آشنا می‌شود و…

اسم سوسانو به‌طور عجیبی با شخصیت وی مطابقت دارد. اسمی که یونتابال برای دخترش انتخاب کرده معانی زیادی دارد. سوسانو به‌طور کلی به معنای نور خورشید است زمانی که آفتاب عمود به زمین در حال تابش است.

اما این اسم فقط به این معنی اکتفا نمی‌کند. سوسانو یعنی دختری شاداب و روشنفکر، اهل عمل، اجتماعی بودن. رنگ نمادین این اسم زرد است و زرد یک رنگ حیات بخش است که به‌طور یکسان بر زمین می‌تابد و همه کائنات را به مساوات مورد لطف خود قرار می‌دهد.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888798

دیگر خبرها

  • مرور کارنامه «زیرخاکی»؛ تغییر قصه «فری زیرخاکی» و رفتن تا مرز توقیف
  • بازیگر نقش شاهزاده جا میونگ گو در جومونگ ۳ کیست؟
  • ببینید | بازخوانی ترانه قدیمی توسط بازیگر معروف سریال شهرزاد
  • کل‌کل کوکاکولاخوری حامد آهنگی با خانم بازیگر
  • آغاز یک سریال جدید از فردا
  • کامنت بازیگر انگلیسی و معروف سریال پیکی‌بلایندرز برای قایدی!
  • (تصویر) بازیگر پیکی بلایندرز مهدی قائدی را غافلگیر کرد
  • معنای اسم شخصیت‌های سریال جومونگ به فارسی چیست؟/ عکس
  • مرور کارنامه ۴ ساله «زیرخاکی»/ تغییر قصه «فری زیرخاکی» و رفتن تا مرز توقیف
  • از توضیح رئیس رسانه ملی درباره حواشی «پایتخت» تا درگذشت فردوس کاویانی