Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ریاست انجمن مسکن و ساختمان شهر تهران ضمن حمایت از انتخاب شایسته مهندس رستم قاسمی به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهر سازی  کشور انتظارات و خواسته های بخش خصوصی و انجمنهارا را در چند مورد بیان کردند .
شهاب سعادت نژاد بازرس اصلی انجمن انبوه سازان استان تهران در مورد ساخت مسکن ملی گفت : متاسفانه هزینه های ساخت یک ساختمان استاندارد هم اکنون در تهران و شهر های بزرگ  به مبلغی بالای متری 7 میلیون تومان رسیده است و عدد اعلامی 2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

7 میلیون  برای ساخت ساختمان توسط وزارت راه و شهر سازی با توجه به تورم بسیار شدید در بخش مصالح و دستمزد ها با هیچ تعدیلی قابل جبران نیست و برای همین استقبال چندانی برای ساخت ساختمان در طرح ملی توسط بخش خصوصی نشد  سازندگان دارای صلاحیت و انبوه سازان خود را در کنار وزیر جدید  راه و شهر سازی می دانند و انتظار دارند کلیه کار های ساخت مسکن در شهر ها مطابق قانون توسط افراد و شرکتهای دارای صلاحیت که این صلاحیت را خود وزارت راه و شهر سازی مطابق قانون داده است ساخته شود
ریاست انجمن سازندگان مسکن و ساختمان شهر تهران در ادامه گفت  کار ساخت توسط افراد و شرکتهای دارای صلاحیت  علاوه بر بالا بردن عمر و کیفیت ساختمانها میتواند  از جان و مال خریداران ساختمانها نیز محافظت نماید و شاهد تخریبها و ریزشهای و حوادث ساختمانی کمتری باشیم  وزارت راه و شهر سازی با همکاری وزارت کشور نباید اجازه دهند ساختمانهای با کیفیت پایین و نا ایمن توسط افراد غیر متخصص ساخته شود اگر حمایتهای لازم از  بخش خصوصی انجام شود ودر سره راه تولید  مصالح و ساختار  و شرکتهای  و افراد دارای صلاحیت موانع قرار نگیرد و صدور مجوزات لازم و تحویل زمین به سرعت و بدون معارض انجام شود این بخش می تواند کمک بزرگی در تامین مسکن با کیفیت و استاندارد و مقاوم انجام دهد و در کنار وزارت راه و شهر سازی به عنوان یک بازوی کمک کنند مهم و قوی قرار گیرد و مردم و مصرف کنندگان نهایی در خانه هایی ایمن و با کیفیت و طول عمر بالا و قیمتی مناسب قرار گیرند  انشا الله با حضور وزرای کارامد و قوی دروزارت راه و شهر سازی و وزارت کشور و پویایی بدنه وزارت و جلو گیری از بروکراسیهای وقت گیر موجود  همکاریهای تازه و خوبی با بخش خصوصی انجام شود تا بتوان ساختمانهای مقاوم  با تعداد بالا و قیمتی مناسب در کل کشور بسازیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رئیس انجمن سازندگان مسکن وزارت راه و شهرسازی رستم قاسمی وزارت راه و شهر سازی دارای صلاحیت بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۲۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد بزرگترین قرارداد برای ساخت ماهواره با دانش‌بنیان‌ها

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مورد حمایت از استارت‌آپ‌هایی که در زمینه‌های ارتباطات فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: ما در پارک فناوری اطلاعات از شرکت‌های دانش بنیانی که محصول آن‌ها به سطح بلوغ مناسبی رسیده است میزبانی و حمایت می‌کنیم.

زارع پور بیان کرد: در منطقه ویژه اقتصادی «پیام» نیز یک بسته حمایتی برای شرکت‌هایی که محصولی با فناوری بالا تولید می‌کنند پیش بینی کرده ایم.

وزیر ارتباطات گفت: در حوزه فضایی نیز ما شرکت‌ها و مجموعه‌های دانش بنیانی که در صنعت فضایی فعالیت می‌کنند را به شکل ویژه‌ای مورد حمایت قرار می‌دهیم.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲ برای اولین بار بزرگترین قرارداد را با شرکت‌های دانش بنیان برای ساخت ماهواره منعقد کردیم و امسال نیز این موضوع ادامه پیدا خواهد کرد.

زارع پورگفت: در حوزه پست نیز ما مرکز نوآوری پست را داریم که در تولید خدمات جدید و سرویس‌های جدید چندین شرکت دانش بنیان برای شرکت ملی پست فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرآیند ساخت ۲.۵ میلیون واحد مسکن در سطح کشور اجرایی شد
  • قطع انشعاب ساختمان‌های ناایمن در پایتخت
  • تأکید وزیر صمت بر حمایت از صادرکنندگان
  • آغاز ساخت ۷هزار و ۵۴۲ واحد مسکونی در قم از سال ۱۴۰۰
  • به دنبال منظومه سازی ماهواره‌ای در مدار هستیم
  • دولت با حمایت از ساخت مردمی مسکن به دنبال تحقق شعار سال
  • ۳۵ درصد مساکن روستایی آذربایجان‌غربی مقاوم است/تلاش برای رسیدن به میانگین کشوری
  • مقاوم سازی نزدیک به ۳۵ درصد از خانه‌های روستائیان درآذربایجان غربی
  • ساخت ۲۲ هزار مسکن ملی در شهرهای یزد/رشد ۳ برابری مقاوم‌سازی روستا
  • انعقاد بزرگترین قرارداد برای ساخت ماهواره با دانش‌بنیان‌ها