Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@22:42:41 GMT

اولین خرید جدید استقلال از یک تیم سقوط کرده آمد!

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۷۳۴۲۳

اولین خرید جدید استقلال از یک تیم سقوط کرده آمد!

به گزارش خبرگزاری مهر و براساس اعلام باشگاه استقلال، امیرحسین حسین‌زاده هافبک تهاجمی پیشین تیم فوتبال سایپا با عقد قراردادی دو ساله به استقلال پیوست.
این بازیکن ۲۰ ساله سابقه بازی در رده‌های پایه تیم ملی فوتبال ایران را هم در کارنامه خود دارد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: امیرحسین حسین زاده تیم فوتبال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۳۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متئو، ستاره جدید دنیای فوتبال از خانواده مسی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ویدیویی از متئو، پسر لیونل مسی، در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد او مانند پدرش در فوتبال چه استعداد قابل توجهی دارد.

فیلمی از او در حال دویدن در حال بازی کردن برای تیم رده پایه باشگاه اینترمیامی منتشر شده است. او علاوه بر گلزنی از روی ضربه ایستگاهی، چهار بار دیگر با نمایش فردی دیدنی برای تیمش گل می‌زند.

او حتی یکی از معروف‌ترین شادی گل‌های پدرش را پس از گل تقلید کرد و با دستانش بوسه معروف مسی را اجرا کرد. دقت متئو روی ضربه ایستگاهی و استایل او پیش و هنگام اجرا کردن این ضربه در فضای مجازی بارها مورد مقایسه با پدرش قرار گرفته است.

این اولین باری نیست که یکی از فرزندان مسی به‌خاطر کارهای چشم‌گیر در زمین، در فضای مجازی وایرال می‌شود. تیاگو، پسر بزرگ او که 11 ساله است، اوایل این ماه برای تیم زیر 12 ساله‌های اینترمیامی یک گل به ثمر رسانده بود.

لئو هم در اینترمیامی وضعیت خوبی دارد و طی 5 بازی فصل جاری لیگ حرفه‌ای آمریکا 5 گل به ثمر رسانده است. میامی به تازگی با نتیجه 3-2 در شب گلزنی مسی از روی ضربه ایستگاهی موفق به شکست اسپورتینگ کانزاس سیتی شده بود.

دیگر خبرها

  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| مأموریت مهم پرسپولیس در آبادان/نفت به دنبال معجزه برای فرار از سقوط
  • پنج درس که باید از اولین حراج سکه مرکز مبادله در سال ۱۴۰۳ یاد گرفت
  • اولین تیم سقوط‌کننده از لیگ دسته اول فوتبال
  • نایب رئیس سابق فدراسیون با حکم 10 ساله زندانی شد
  • لیگ یک/ بدشانسی داماش برای فرار از منطقه سقوط
  • متئو، ستاره جدید دنیای فوتبال از خانواده مسی (عکس)
  • مهاجم حادثه در مرکز خرید سیدنی مشکلات روانی داشته است
  • ستارگان دیروز اروپا، پیرمردهای عصا به دست برزیل!
  • بلیط فروشی بازی استقلال و شمس‌آذر آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • باشگاه ۳۰ ساله‌های فوتبال جهان با پادشاهی هری کین