Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، علیرضا زالی در حاشیه نشست سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ، افزود: با توجه به آمارهای موجود پیش بینی می‌کنیم که تهران و پنج استان دیگر در روزهای آینده به سمت کفه‌ای شدن حرکت کند، چون برای نخستین بار در روزهای پایانی هفته گذشته تعداد مراجعان سرپایی به زیر ۲۰ هزار نفر رسید.

وی گفت: اگر همین روند تا ۷۲ ساعت آینده ادامه پیدا کند شاخص‌های بستری و مرگ و میر در تهران با تأخیر کاهش پیدا می‌کند که قطعاً با اجرای طرح شهید سلیمانی شاهد کاهش اثر گذارتر این آمارها خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به اینکه هم اکنون ۹ هزار و ۶۰۰ بیمار در بیمارستان‌های تهران بستری هستند، افزود: دو هزار و ۶۰۰ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و تعداد موارد جدید بستری در ۲۴ ساعت گذشته به حدود ۱۸۰۰ بیمار تقلیل پیدا کرده که ۱۹۰ نفر در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری شده اند.

زالی گفت: پیش بینی می‌کنیم اگر این روند تا سه روز آینده تکرار شود بارقه‌هایی از کنترل بیماری را داشته باشیم و به طور قطع اجرای مجدد طرح شهید سلیمانی موجب اطفای پیک پنجم خواهد شد.

منبع: مهر

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کرونا بیماران سرپایی پیک پنجم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۳۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی

رئیس سازمان اورژانس استان یزد با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس گفت: سه نفر از ۱۳ مصدوم حادثه در بخش تخصصی بستری بودند و مابقی مرخص شدند.

محمدجواد میرجلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در یزد اظهار کرد: به دنبال اعلام حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس تهران در محور کمربندی مهریز در یزد کدهای اورژانس استان اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه این اتوبوس ۱۳ مسافر و دو راننده داشته است گفت: دو مصدوم از ۱۳ مصدوم این حادثه در محل حادثه درمان شدند و یازده مصدوم دیگر نیاز به انتقال به بیمارستان داشتند.

رئیس سازمان اورژانس استان یزد با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه فوتی نداشت تصریح کرد: ۷ مصدوم به بیمارستان شهید صدوقی و چهار مصدوم به بیمارستان شهید رهنمون اعزام شدند.

میرجلیلی اظهار کرد: اکثر مصدومان مرخص شدند و یک نفر خانم و دو نفر آقا در بیمارستان تحت درمان بوده و بستری هستند که سیما ساعی با شکستگی ترقوه، تروما به سینه در بخش ارتوپدی، محمدرضا زهی با شکستگی زانو و بستری در بخش ارتوپدی و جعفر حسن زاده با شکستگی دنده در بخش جراحی بستری هستند.

کد خبر 745435

دیگر خبرها

  • سرخپوشان پایتخت به‌دنبال صدرنشینی در آبادان/ نبرد عنایتی و شجاعی در دربی بدون تماشاگر تهران
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی
  • وقوع سیلاب در کرمان خسارت جانی نداشت
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • واگذاری مدیریت حریم پایتخت به شهرداری
  • جزئیات واژگونی لودر راهداری و فوت ۳ نفر در سیستان و بلوچستان
  • سرانجام دهکده ورزشی در پایتخت چه شد؟
  • عمل جراحی ترمیم دنده‌های شکسته در زنجان انجام شد