Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید موسی خادمی از تمدید ممنوعیت تردد و محدودیت فعالیت مشاغل در لرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ خادمی عصر شنبه درحاشیه  ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا که  با حضور فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرایی عضو بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شده بود ، اظهار کرد:گزارشات جلسه امروز مبنی بر این است که در همه استان‌ها و در لرستان روند بیماری افزایشی است و همچنان ما نیازمند رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوبا اشاره به مصوبات جلسه ستاد استانی، افزود: از امروز به مدت یک هفته ممنوعیت تردد تمدید و اعمال خواهد شد.

خادمی با اشاره به دستورالعمل هوشمند ستاد ملی مقابله با کرونا،تصریح  کرد: در مناطق با وضعیت قرمز همه مشاغل غیر از گروه یک همچنان تعطیل است و در هفته جاری ادامه خواهد داشت.

اوبا تاکید بر جدیت و تلاش دانشگاه علوم پزشکی در افزایش سهم واکسن در استان افزود: بهترین راه برای مقابله با کرونا افزایش سطح واکسیناسیون  است که  لازم است در این جهت همه تلاش کنند.

  خادمی در پایان از اقدامات علوم پزشکی و مراکزبهداشت،همکاری مردم و همه دستگاههای اجرایی،سپاه ، بسیج،  فرمانداریها ، تعزیرات،صمت، نیروی انتظامی و... در مواجهه با موج پنجم تقدیر کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خادمی کرونادرایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۵۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور

دانشگاه صنعتی شریف با برگزاری کنکور در روزهای پایانی هفته ممنوعیت تردد در این دانشگاه اعلام کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزای تسنیم، دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد: آزمون سراسری سال 1403 در روزهای پنج‌شنبه و جمعه (6 و 7 اردیبهشت) برگزار خواهد شد. مطابق اعلام قبلی، جهت برقراری نظم و امنیت، ورود تمامی دانشجویان در روزهای ذکر شده به پردیس اصلی دانشگاه ممنوع است.

در صورت ضرورت، تردد دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا، فقط از طریق مکاتبه رییس دانشکده مربوطه با مدیریت حراست دانشگاه و صرفا برای موارد بسیار اضطراری امکان‌ پذیر خواهد بود.

دانشجویانی که در روز پنچشنبه در ساختمان آموزش آزمون میان‌ترم دارند، صرفا از طریق دربهای ورودی پردیس شمالی دانشگاه (گیت بن‌بست تیموری و گیت کنار آسانسور پارکینگ) امکان تردد به ساختمان آموزش را دارند و پل عابر مابین پردیس شمالی و پردیس اصلی بسته خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محدودیت تردد در محور امرآباد- شانق در اراک + تصویر
  • محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان
  • برنامه‌ریزی شهری برای مقابله با چاقی شهروندان
  • محدودیت تردد به دلیل عملیات راهسازی در محور ایلام_صالح آباد