Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@11:44:44 GMT

تعطیلی برخی صنوف در خرم‌آباد ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۷۵۷۴۷

تعطیلی برخی صنوف در خرم‌آباد ادامه دارد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، "جعفر طولابی" عصر شنبه در جلسه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان خرم آباد، در خصوص تخلفات اصناف در ایام تعطیلات هفته گذشته اظهار داشت: در این ایام به یکهزارو۶۸۹ مورد تذکر، ۶۵ مورد پلمپ، ۷۳ مورد اخذ تعهد، ۸ مورد معرفی به مراجع قضایی و تشکیل پرونده در شهرستان خرم آباد ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر ادامه دار بودن تعطیلی برخی اصناف خاطر نشان کرد: بر اساس مصوبات مرکز استان لرستان، برخی واحد های صنفی مانند تالارها، باشگاه ها و سالن های سرپوشیده ورزشی، استخرها، اماکن تاریخی مثل موزه ها و اماکن فرهنگی مثل سینما ها، آرامستان ها، پارک ها و بوستان ها همچنان تعطیل می باشند.

فرماندار خرم آباد در رابطه با فعالیت مشاغل گروه های ۲،۳و۴ تصریح کرد: این مشاغل در قالب پروتکل های جدیدی به فعالیت خود ادامه خواهند داد و تیم های نظارتی فعالیت آنها را رصد خواهند کرد و در صورت مشاهده هر گونه تخلف و رعایت نکردن مصوبات ستاد مبارزه با کرونا باید معرفی شوند که طبق قانون با آنها برخورد شود.

طولابی در پایان با اشاره بر تشدید نظارت دستگاه های تخصصی تصریح کرد: دستگاه های تخصصی باید بیشتر بر واحد های خدماتی اعم از مطب پزشکان، مراکز درمانی، دارویی، آزمایشگاهی، دفاتر پیشخوان، آموزشگاه های رانندگی، پایانه های مسافربری و حمل و نقل درون شهری و برون شهری نظارت کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم افغانستان اشرف غنی رای اعتماد کابینه پیشنهادی رئیسی طالبان هفت تپه لرستان خرم آباد محدودیت های کرونایی اصناف تعطیلی محرم افغانستان اشرف غنی رای اعتماد کابینه پیشنهادی رئیسی طالبان هفت تپه خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۵۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح کاسبان امین در صنوف مختلف قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، کاسبان امین که پیش از این با هدف حمایت از مصرف کننده و تنظیم بازار در توزیع کالا‌های اساسی توسط جهاد کشاورزی در سراسر استان در حال اجرا بود چند روزیه با ورود سازمان صمت، دیگر صنوف هم به این طرح پیوستند.

طرحی که با رصد مستمر و دقیق صنوف از سوی بازرسان همراه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • تداوم نظارت بر فعالیت مشاوران املاک در قزوین
  • اجرای طرح کاسبان امین در صنوف مختلف قم
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم
  • انجمن های هنری بازوان مشورتی،تخصصی و اجرایی وزارت ارشاد هستند
  • بانک ها پنج شنبه ها باز هستند
  • بانک‌ها هم مشمول تعطیلی پنجشنبه‌ها می‌شوند؟
  • تشکیل ۱۲ کارگروه تخصصی برای شناسایی و رفع موانع واحدهای تولیدی
  • ساماندهی و نظارت بر دکه‌های سطح شهر ضروری است
  • مجوز فعالیت رشته ژنتیک در دانشگاه آزاد ورامین صادر شد