Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، فلاح رئیس اداره راه و شهرسازی اهر گفت: محور اهر _ تبریز از سه راهی هریس به اهر آغاز می‌شود و اداره راه و شهرسازی شهرستان اهر در ۳ نقطه فعالیت دارد که یکی در حوالی راهدارخانه است و اقدام به روکش و آسفالت ریزی می کند، دومی نیز گردنه گویجه بئل است که طول ۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ کیلومتر با اعتبار ۲۷ میلیارد تومان توسط شرکت منابع توسعه آب در حال احداث است.

او همچنین از حل نواقصات محور اهر_ تبریز از گویجه بئل تا پلیس راه اهر خبر داد و افزود: ۱۲ میلیارد تومان برای تکمیل گاردریل و تابلو‌های راهنمایی در نظر گرفته شده که در حال فعالیت است.

فلاح در خصوص تکمیل تقاطع غیر همسطح روبروی دانشگاه آزاد اسلامی که چندین سال به تعویق افتاده نیز گفت: با توجه به تکمیل نشدن اعتبار این پروژه متاسفانه تاکنون فقط ۳۰ درصد پیشرفت دارد و مقرر شد تا تکمیل پروژه و طرح تقاطع غیر هم سطح دانشگاه به همراه محل احداث ورود و خروج شهرک صنعتی با کار کارشناسی و عمرانی به زودی آغاز شود و این اداره نیز برای تکمیل این طرح در کنار اداره راهداری مشارکت خواهد کرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی اهر ادامه داد: ۷۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل کمربندی جنوبی به طول حدود ۷ کیلومتر از پلیس راه اهر تبریز تا جاده مشگین شهر با پیشرفت عملیاتی خاکبرداری و تملک اختصاص یافته است.

او درباره تکمیل جاده اهر_ مشگین شهر اظهار کرد: متاسفانه شرکتی که با آن قرارداد بسته شده بود بنا به دلایلی از این کار صرفه نظر کرد و به ماده ۴۸ ارجاع داده شد و اخیرا نیز این پروژه با یک شرکت وابسته به قرارگاه خاتم الانبیا (ع) قراردادی به مبلغ ۲۶۸ میلیارد تومان و به طول ۲۰ کیلومتر را منعقد کرده و علت افزایش اعتبار نیز به دلیل وجود ۲ تونل در کیلومتر ۱۹،۲۰ است.

فلاح همچنین از تکمیل کمربند شرقی به طول ۶ کیلومتر که جاده مشگین شهر را به جاده کلیبر وصل می‌کند خبر داد و گفت: مطالعات نهایی برای احداث جاده به اتمام رسیده و تاکنون ۳ کیلومتر از این محور تحویل داده شده است ضمن اینکه ۳ کیلومتر باقیمانده نیز که به دلیل تامین نشدن اعتبار و تملک زمین نیمه کاره رها شده بود به شرکت وابسته به قرارگاه خاتم الانبیا واگذار خواهد شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی اهر افزود: محور اصلی اهر_ تبریز در حال تکمیل شدن است که تنها دوربرگردان و تقاطع‌های غیر همسطح باقی مانده که به زودی با اخذ اعتبارات لازم این موارد نیز در اسرع وقت به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اختصاص اعتبار راه و شهرسازی اداره راه و شهرسازی میلیارد تومان برای تکمیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۶۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۴۷ کیلومتر از جاده های استان بوشهر روکش آسفالت و لکه ‎گیری شد

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ‎ای استان بوشهر گفت: ۵۴۷ کیلومتر از جاده های استان طی سال گذشته روکش آسفالت و لکه گیری شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: ۵۴۷ کیلومتر از جاده های استان طی سال گذشته روکش آسفالت و لکه گیری شد.

اخترشناس با اشاره به ارتقای کیفی سطح رویه راه های برون شهری استان بوشهر افزود: قراردادهای بهسازی، لکه گیری و روکش آسفالت گرم راه ها شامل ۱۱۷ کیلومتر روکش بزرگراه ها، راه‎های اصلی و راه‎های فرعی و روستایی اجرا شد.

وی اظهار کرد: همچنین ۱۵۹ کیلومتر لکه گیری راه های اصلی، ۲۰ کیلومتر لکه گیری راه های فرعی و روستایی در سال گذشته انجام شد.

وی درخصوص آسفالت حفاظتی راههای استان نیز بیان کرد: ۲۱۰ کیلومتر آسفالت حفاظتی شامل آسفالت سرد، فوگسیل، چیپ سیل و میکروسرفیسینگ و ۵۰ کیلومتر درزگیری اجرایی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر ادامه داد: این اقدامات در راستای ارتقای کیفیت راههای استان، ایمنی کاربران جاده ای و کاهش استهلاک خودروها صورت گرفته است.

اخترشناس از رشد ۱۲۴ درصدی عملیات روکش و لکه گیری راههای استان در سال ۱۴۰۲ نسبت به بازه زمانی مشابه خبر داد و ابراز امیدواری کرد: اجرای چنین طرح هایی به ارتقای سیما و منظر راه و افزایش رضایت کاربران جاده ای منجر شود.

استان بوشهر دارای قریب ۴۵۰۰ کیلومتر راه است که به دلیل موقعیت ترانزیتی و بندری، سالانه جابجایی بیش از ۹ میلیون تن بار و بالغ بر ۵ میلیون مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی آن انجام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اختصاص اعتبار برای تکمیل بزرگراه یادگار امام
  • ایمن سازی گردنه مله شبانان در محور خرم آباد _کوهدشت
  • اجرای روکش آسفالت گرم و لکه گیری ۲۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان در سال گذشته
  • نیاز به ۹۰‌ همت اعتبار برای تکمیل پروژه آزادراه حرم تا حرم
  • گام‌های پایانی عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد
  • اجرای ۳۱ رشته مسیرگشایی با ۲۰ کیلومتر طول در تبریز
  • خط کشی بیش از ۴ هزار کیلومتر از راه‌های استان ایلام
  • اجرای ۲۰ کیلومتر مسیرگشایی در معابر تبریز
  • بیش از ۴ هزار کیلومتر راه‌های استان ایلام خط کشی شد
  • ۵۴۷ کیلومتر از جاده های استان بوشهر روکش آسفالت و لکه ‎گیری شد