Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،  برزو مرادی رئیس پلیس راه استان کردستان اظهار کرد: اکثر پلاک‌های غیر بومی که در استان کردستان تردد می‌کنند ناشی از تعویض دیر هنگام پلاک‌ها است؛ به این معنی که اکثر پلاک‌های غیر بومی خود ساکن استان کردستان هستند، اما نسبت به تعویض پلاک خود هنوز اقدامی نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی افزود:از زمان آغاز طرح محدودیت‌های تردد در محور‌های ورودی و خروجی استان کردستان وممنوعیت تردد پلاک های غیر بومی در جاده های کردستان شاهد کاهش ۱۱ درصدی تردد نسبت به مدت مشابه هفته گذشته بودیم.

او در خصوص پلاک‌های غیر بومی داخل استان که نمی‌توانند به شهر خود بازگردند؛ عنوان کرد: با توجه به اینکه ستاد ملی مقابله با کرونا به موقع طرح محدودیت‌ها را اعلام کرده، لذا به مسافران و پلاک‌های غیر بومی داخل استان به مدت ۴۸ ساعت فرصت داده شد که در اسرع وقت به شهر خود بازگردند؛ و چنانچه به این هشدار‌ها بی‌توجه بوده باشند باید تا پایان طرح محدودیت تردد‌ها در داخل استان بمانند و از رفتن به شهر خود خودداری کند.

رئیس پلیس راه استان کردستان  ادامه داد: این ماشین‌ها به هیچ‌وجه حق بازگشت به شهر خود را ندارند و چنانچه نسبت به برگشت خود اقدامی خلاف قانون انجام دهند، دوربین‌های طول مسیر به گونه‌ای طراحی شده‌اند که پلاک‌ها را شناسایی و اعمال قانون برای آن‌ها شامل می‌شود.

مرادی  در خصوص مجوز فرمانداری در طرح محدودیت تردد‌ها گفت: همه مجوز‌های از قبل صادر شده توسط فرمانداری فاقد اعتبار هستند و همه فرمانداری‌های استان‌ها مکلف هستند موضوع را بررسی و مجوز جدید و زمان‌دار برای شغل‌ها و فعالیت‌های ضروری صادر کنند.

او در پایان یادآور شد: چنانچه افرادی که اعمال قانون شدند و از فرمانداری‌های محل سکونت خود نتوانستند در آن لحظه مجوزی دریافت کنند در صورت دریافت مجوز و با دلایل قانع‌کننده می‌توانند به پلیس راهنمایی و رانندگی در محل سکونت خود مراجعه کرده و جریمه برای آن‌ها حذف خواهد شد.

انتهای  پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تردد جاده ای محدودیت تردد پلاک های غیر بومی استان کردستان طرح محدودیت شهر خود پلاک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۶۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها

سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسیر رفت و برگشت محور هراز به دلیل بارش باران و نبود ایمنی تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین انجام می‌شود.

وی تردد در محورهای کندوان، سوادکوه و کیاسر را عادی و روان اعلام کرد و گفت: شاهد بارش برف پراکنده در محور هراز، مه گرفتگی در تونل کندوان و محدوده گدوک سوادکوه هستیم.

وی وضعیت دیگر راه‌های استان را دارای بارندگی اعلام کرد.

کد خبر 6086010

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان
  • فیلم/ بازگشایی گردنه برفی محور کرمانشاه به کردستان
  • سیلاب بعضی از محور‌های خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی
  • وضعیت محور دروازه قرآن شیراز و آرامش در تردد خودروها + فیلم
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • تردد آزاد؛ محور کندوان باز شد
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها