Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج با اشاره به مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر تمدید منع تردد خودروها تا پنجم شهریور از شهروندان خواست برای دریافت مجوز تردد به فرمانداری مراجعه نکنند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز،غفور قاسم پور اظهار کرد : طبق مصوبه ستاد ملی کرونا هر گونه ورود و خروج پلاک های غیربومی از شهرها تا پنجم شهریورماه ممنوع خواهد بود و بر این اساس مبادی ورودی و خروجی شهرستان کرج نیز مستمراً توسط گیت های پلیس راهور نظارت شده و از ورود و خروج خودروها خودداری به عمل می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه شهروندان برای دریافت برگه تردد به فرمانداری کرج مراجعه نکنند گفت: خروج از شهرها با اعمال جریمه و عودت مسافران به مبدا سفر همراه خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز کرج منع تردد محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۷۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه رایگان مادران روستایی و عشایری یکماه تمدید شد/ ۸۵۰۰ نفر پیش ثبت نام کردند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی، محمد رضا بیدی به خبرگزاری صدا و سیما گفت: در این طرح مادران ساکن در مناطق روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر که تاریخ تولد فرزند سوم آنها فروردین ۱۳۹۶ به بعدباشد به صورت رایگان بیمه شده و از مزایای بیمه و بازنشستگی آن برخوردار می‌شوند.
وی با اشاره به استقبال مادران باردار، گفت: تا کنون هشت هزارو ۵۰۰ مادر دارای سه فرزند و بیشتر در سامانه صندوق پیش ثبت نام داشته‌اند.
بیدی با اشاره به تمدیدیک ماهه مهلت بیمه روستایی مادران افزود: مرحله نخست بیمه اجتماعی رایگان مادران دارای سه فرزند برای بهره‌مندی هرچه بیشتر هم استانی‌ها از خدمات بیمه‌ای رایگان در حال اجرا است.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان گفت: مبلغ حق بیمه ۱۰۰ درصد از سوی دولت پرداخت خواهد شد.
بیدی از هم استانی‌ها خواست از این فرصت برای بهره مندی از مزایای بیمه‌ای که شامل مستمری پیری، مستمری بازماندگان، مستمری از کار افتادگی کلی و نقل و انتقال سوابق است استفاده کنند.
متقاضیان به آدرس https://www.roostaa.ir بخش ثبت نام مرحله نخست مادران روستائی و عشایری (غیر شاغل) اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنید
  • مردم از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنند
  • راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد
  • اطلاعیه شماره ۵ هیات استانی بررسی مرحله دوم انتخابات
  • فرمانداری نائین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • تمدید فراخوان عمومی رویداد «قهرمان مدرسه» تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه
  • گروه های پر خطر ، فردا در شیراز تردد نکنند
  • آموزش ۱۶۰۰ دانش‌آموز بوشهری با قوانین ایمنی عبور و مرور
  • بیمه رایگان مادران روستایی و عشایری یکماه تمدید شد/ ۸۵۰۰ نفر پیش ثبت نام کردند