Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@04:39:57 GMT

فعالیت اصناف اصفهان از امروز بلامانع است

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۷۷۰۶۱

فعالیت اصناف اصفهان از امروز بلامانع است

گروه استان‌ها- رئیس اتاق اصناف اصفهان با اشاره به پایان یافتن محدودیت‌ها و تعطیلات سراسری کشور، اظهار داشت: فعالیت اصناف و مجتمع‌های تجاری از امروز یکشنبه ۳۱ مرداد از سر گرفته می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، هفته گذشته ستاد ملی مقابله با کرونا برای مدیریت بحرانی شرایط کرونا تعطیلات 6 روزه‌ای تعیین کرد که از 12 ظهر 24 مرداد ماه با محدودیت ترد آغاز شد و به دنبال این تعطیلی فعالیت ادارات، بانک‌ها و اصناف از 25 مرداد تا پایان روز سی‌ام مرداد تعطیل اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 با تعطیلی مشاغل و محدودیت‌های کرونایی بسیاری از صاحبان اصناف اصفهانی کرکره‌ها را پایین کشیدند تا سهمی در کنترل شیوع کووید 19 داشته باشند. اقدام ارزشمندی که باید با رعایت همگانی شیوه‌نامه‌ها کامل شود. این تعطیلی برای بهبود اوضاع کروناست و اصناف با درک شرایط کرونایی مشاغل کسب و کار خود را تعطیل کردند البته فقط تعطیل شدن اصناف و ادارات اوضاع را بهبود نمی‌بخشد، تک تک افراد جامعه باید نسبت به رعایت این شیوه‌نامه‌ها مسئولیت پذیر باشند.

ممنوعیت ترددهای بین‌استانی تردد یک هفته دیگر ادامه می‌یابد/آخرین وضعیت محدودیت‌های فعالیت اصناف در استان سمناناستاندار مرکزی: اصناف بیش از 80 درصد محدودیت‌ها را رعایت کردندتعطیلی اصناف و بازار در استان سمنان به روایت تصویر

  فعالیت اصناف و مجتمع‌های تجاری از امروز یکشنبه 31 مرداد از سر گرفته می‌شود

حالا این تعطیلی 6 روزه به پایان رسیده و طبق گفته رئیس اتاق اصناف اصفهان، فعالیت اصناف و واحدهای تجاری از یکشنبه 31 مرداد از سر گرفته خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف اصفهان با اشاره به پایان یافتن محدودیت‌ها و تعطیلات سراسری کشور، اظهار داشت:  از فردا فعالیت همه اصناف برقرار است و می‌توانند مغازه‌های خود را باز کنند.

رسول جهانگیری افزود: اصناف اصفهانی همکاری مطلوبی را در راستای پیشگیری از انتقال کرونا داشتند و با تعطیلی واحدهای خود از دستور ستاد ملی اطاعت کردند.

رئیس اتاق اصناف اصفهان خاطرنشان کرد: در این مدت برخی از مشاغل گروه یک که ضرورت کمتری برای فعالیت داشتند به اختیار خود برای کنترل و مقابله با گسترش ویروس کرونا تعطیل کردند.

به گزارش تسنیم، برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا فقط تعطیلی شهر کفایت نمی‌کند بلکه همچنان رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، پرهیز از تردد در مجامع شلوغ، برگزاری مهمانی و دورهمی  و مسافرت در مقابله با کرونا و جلوگیری از روند افزایش موارد ابتلا، بستری و فوتی تاثیرگزار است.

انتهای پیام/166/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس اتاق اصناف اصفهان فعالیت اصناف محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۷۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تعطیلی باغ گل‌های کرج

علیرضا عاقلی اظهار کرد: دهمین جشنواره لاله‌ها که از ۲۰ فرودین آغاز شده بود، پس از ثبت یک هفته خاطره هایِ ماندگار، به کار خود پایان داد.

به گزارش کرج امروز، وی افزود: باغ گل‌ها از امروز به مدت سه روز برای بهسازی، بازسازی و بازکاشت گل‌های جدید و رسیدگی به باغچه‌ها تعطیل است و پس از آن این مجموعه با طراوت بیشتر فعالیت خود را به روال قبل ادامه می‌دهد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج بیان داشت: در اردیبهشت ماه بازدید‌های دانش‌آموزی از این مجموعه ادامه خواهد داشت و مدارس و مجموعه‌های فرهنگی می‌توانند ازباغ گل‌ها به روال سابق بازدید کنند.

شایان ذکر است دهمین جشنواره لاله‌های کرج با استقبال کم نظیر گردشگران روبرو بود و فراتر از انتظارپیش‌بینی شده به طور میانگین روزانه ۲۷ هزار نفر از این جشنواره بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • تعطیلی کاخ عالی‌قاپو اصفهان در ۳۰ فروردین
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • تعطیلی مدارس ۴ شهرستان سیستان و بلوچستان
  • محدودیت‌های ترافیکی «روز ارتش» در اصفهان اعلام شد
  • جزییات تعطیلی باغ گل‌های کرج
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اصفهان
  • تعطیلی برای همه مدارس سیستان وبلوچستان،نخواهیم داشت
  • اعمال تدریجی محدودیت دریافت خدمات برای اصناف بدون شناسه یکتا
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش اعلام شد
  • تعطیلی مدارس شهرهای بلوچستان