Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشمولین متقاضی امریه سربازی در قوه قضاییه؛ اعزامی آبان ماه سال ۱۴۰۰ تا پایان امروز مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ فرصت ثبت نام دارند. خبرگزاری میزان - بنابر اعلام اداره کل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضاییه، در حال حاضر فقط مشمولین اعزامی آبان ماه مجاز به ثبت نام هستند و زمان ثبت نام متقاضی امریه اعزام ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متقاضیان واجد شرایط می‌توانند در تاریخ مقرر با مراجعه به سامانه ثبت‌نام مشمولین متقاضی امریه سربازی در سایت معاونت منابع انسانی قوه قضاییه به نشانی www.qazahrm.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

متقاضیان در هنگام ثبت نام فیلد‌ها را با دقت کامل تکمیل نموده و سپس کلیه مدارک اعلام شده را به صورت یکجا در یک فایل pdf پیوست نماید.

لازم است، مدارک پیوستی به صورت کامل و واضح اسکن شود، در غیر این صورت ترتیب اثر داده نمی‌شود.

در خصوص دوره بعدی اعزام متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

شایان ذکر است پس از اخذ مجوز مشمولین از ستاد کل نیرو‌های مسلح، تا ۲۰ روز قبل از تاریخ اعزام به اطلاع آنان خواهد رسید.   بیشتر بخوانید: آغاز فرایند ثبت‌نام مشمولان اعزامی آبان ماه سال ۱۴۰۰ در سامانه امریه قوه قضاییه   انتهای پیام/ برچسب ها: امریه سربازی در قوه قضاییه مهلت ثبت نام مشمولان سربازی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امریه سربازی در قوه قضاییه مهلت ثبت نام مشمولان سربازی امریه سربازی متقاضی امریه آبان ماه ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۷۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسن‌ترین مشمول سربازی به پادگان رفت + فیلم

امروز یک مشمول ۴۱ ساله مشخصات خود را در آموزشگاه علمی تخصصی جوادالائمه (ع) فراجا به ثبت رساند. او اهل شهرستان مرزی تایباد در شرق خراسان رضوی و عائله‌مند و دارای ۲ فرزند است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • تمدید ثبت نام امریه سربازی در وزارت علوم
  • تمدید ثبت نام امریه سربازی در وزارت علوم تا ۶ اردیبهشت
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: امنیت نیروگاه‌ها و مراکز هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است/ با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳ سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است
  • امروز، آخرین مهلت نام‌نویسی برای شرکت در آزمون فلوشیپ/ مهلت ثبت‌نام تمدید نمی‌شود
  • جزییات واگذاری سرخآبی‌ها اعلام شد
  • کردستانی‌ها امروز عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • اعزام زائران خانه خدا به سرزمین وحی از امروز
  • استاندار جدید لرستان را بیشتر بشناسید + سوابق
  • ببینید | مسن‌ترین مشمول سربازی به پادگان رفت
  • مسن‌ترین مشمول سربازی به پادگان رفت + فیلم