Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ سجاد قربان نژاد معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، اظهارداشت: سربازان شهرستان‌های شمال استان از شهرستان خوی واقع در کیلومتر ۵ جاده سلماس، جنب پلیس راه خوی، رستوران زیتون، سربازان شهرستان‌های جنوب استان از شهرستان میاندوآب واقع در ابتدای ورودی میاندوآب از طرف ارومیه، کوی وکیل کندی، استادیوم ورزشی آزادی و سربازان مرکز استان نیز از شهرستان ارومیه واقع در اول جاده سلماس، انتهای خیابان شهید قلی پور اعزام می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی تصریح کرد: مشمولان در روز اعزام به منظور پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا، ماسک، دستکش و جیره غذایی خشک بین راهی همراه داشته باشند، ضمناً اقدامات بهداشت فردی لازم از قبیل کوتاه کردن موی سر، گرفتن ناخن‌ها و ... را قبل از اعزام انجام دهند.

سرهنگ قربان نژاد افزود: مشمولان باید به منظور رعایت هرچه بیشتر نکات بهداشتی، وسایل شخصی، بهداشتی، استحمام، قاشق و چنگال، لیوان، ناخن‌گیر و لباس زیر را به همراه داشته باشند.

وی تصریح کرد: برابر ابلاغ ستادکل نیرو‌های مسلح، با توجه به اینکه اعزام به مرخصی سربازان در طول دوره به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا امکان‌پذیر نمی‌باشد، بنابراین مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز مانند برگ اعزام، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص متاهلان، پدر نظامی شاغل یا بازنشسته، گواهی فوت والدین، جانبازان بالای ۲۵ درصد و خانواده درجه یک شهدا و ... را همراه خود داشته باشند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی تاکید کرد: برای پیشگیری از بروز و شیوع بیماری کرونا، مشمولان اعزامی در روز اعزام توسط وظیفه عمومی مرکز استان و شهرستان‌های خوی و میاندوآب مورد غربالگری قرار می‌گیرند.

سرهنگ قربان نژاد ادامه داد: مشمولان تمامی مقاطع فوق دیپلم، لیسانس و فوق لیسانس پزشکی که دارای گروه‌های تحصیلی پرستاری، بهداشت عمومی، بهداشت حرفه ای، بهداشت عمومی مبارزه با بیماری ها، بهداشت محیط، تکنسین اتاق عمل، رادیولوژی، علوم آزمایشگاهی، فوریت‌های پزشکی، فیزیوتراپی، هوشبری، هماتولوژی، مدیریت خدمات بهداشتی، دندانپزشکی و پزشکی و مقطع دکتری پزشکی عمومی، متخصص، دندان و داروساز که به مراکز کهریز ارومیه و شهید مدنی اصلاندوز تخصیص یافته اند مورخه ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ در محل معاونت وظیفه عمونی مرکز استان واقع در ارومیه خیابان شهید قلی پور حضور یافته تا پس از حضور و غیاب به معاونت نیروی انسانی استان و مرزبانی استان تحویل داده شوند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی در پایان از خانواده‌ها خواست، به منظور رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و جلوگیری از ازدحام جمعیت در روز اعزام از حضور و استقرار برای بدرقه مشمولان خودداری کنند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خدمت سربازی وظیفه عمومی نظام وظیفه انتظامی آذربایجان غربی آذربایجان غربی وظیفه عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۷۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه بیش از ۱۹ میلیون و ۸۰۰ هزار خدمت بهداشتی در سال ۱۴۰۲

به گزارش جام جم آنلاین البرز،شهرام صیادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز از آغاز هفته سلامت خبر داد و افزود: هفته سلامت با شعار مردمی سازی سلامت از یکم لغایت هفتم اردیبهشت ماه آغاز شده است. سلامت حق همه آحاد جامعه است و مشارکت در تامین و ارتقا سلامت خود و جامعه یک مسئولیت اجتماعی و همگانی است.

وی فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در راستای ارتقای سلامت و تاکید بر اصلاح روش‌های زندگی برای تامین سلامت مردم و به ویژه با موضوع " شعار سال" و همچنین جلب مشارکت مردم، مشارکت دستگاه‌ها و همکاری عمومی در راستای توجه به نقش سلامت و جلب حمایت سیاست گذاران و مدیران ارشد در پشتیبانی از برنامه‌های سلامت را اهداف مهم این هفته برشمرد.

رئیس دانشگاه ضمن تاکید بر اهمیت پیشگیری و آموزش در دستیابی به جامعه سالم خاطر نشان کرد ۳۳۸ واحد بهداشتی (شامل مرکز خدمات جامع سلامت، پایگاه سلامت و خانه بهداشت) خدمات سطح یک سلامت را به البرزنشینان ارائه می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر به واحد‌های بهداشتی استان مراجعه کرده اند و بیش از ۱۹ میلیون و ۸۰۰ هزار خدمت بهداشتی توسط مراکز بهداشتی ارایه شده است.

رئیس دانشگاه با بیان اینکه بسته‌های خدمتی سلامت برای تمام افراد خانواده، پیش از تولد تا سالمندی در کلیه مراکز بهداشتی استان ارائه می‌شود از البرزنشینان خواست با هدف مردمی سازی سلامت به نزدیکترین واحد بهداشتی محل سکونت خود مراجعه کنند و از این خدمات رایگان بهره‌مند شوند

دیگر خبرها

  • فردا آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • خبر مهم برای مشمولان؛ به جای سربازی در این نهاد خدمت کنید
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته اند
  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی
  • جذب ۷۰۰ نیروی جدید در شبکه بهداشت اصفهان
  • بهره‌مندی بیش از ۸۹ هزار نفر از خدمات آزمایشگاه‌های مراکز بهداشتی تربت حیدریه
  • ارائه بیش از ۱۹ میلیون و ۸۰۰ هزار خدمت بهداشتی در سال ۱۴۰۲