Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@20:58:58 GMT

هنوز قیر رایگان به روستاهای البرز اختصاص نیافته است

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۷۷۸۵۵

هنوز قیر رایگان به روستاهای البرز اختصاص نیافته است

ایسنا/البرز مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: امسال در در قالب مصوبه مجلس بنا شده قیر رایگان برای آسفالت راه‌های روستایی استان‌ها تامین شود که تا به امروز انجام نشده است.

علی زندی فر در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت آسفالت راه‌های روستایی البرز اظهار کرد: در حال حاضر اکثر راه‌های روستایی استان آسفالت است و تنها ۲۵ روستای فاقد آسفالت در استان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ناگفته نماند، بیش از ۱۰ سال از عمر آسفالت اکثر راه‌های روستایی استان می‌گذرد و این راه‌ها نیاز به روکش جدید دارند.

وی توضیح داد: در بازدیدهایی که از روستاهای استان انجام می‌شود و درنامه‌هایی که از مردم به دستمان می‌رسد بیشترین درخواست‌ها درخصوص آسفالت راه‌های روستایی است به همین دلیل امسال این اقدام را در اولویت کاری خود قرار داده‌ایم.

وی افزود: امسال در در قالب مصوبه مجلس بنا شده قیر رایگان برای آسفالت راه‌های روستایی استان‌ها تامین شود که تا به امروز انجام نشده ولی با این اتفاق روند آسفالت راه‌های روستایی سرعت بیشتری می‌گیرد.

این مسئول اضافه کرد: علاوه بر این بنا شده برای آسفالت برخی از محورهای روستایی محروم بودجه ملی تخصیص پیدا کند که با پیگیری صورت گرفته محور پایین طالقان در این لیست قرار گرفته است.

زندی فر تاکید کرد: پس از انتخاب پیمانکار، اقدامات اولیه در خصوص جمع آوری سنگ‌ها و زیرسازی این مسیر صورت گرفته و امیدواریم آسفالت این مسیر قبل از آغاز فصل سرما به پایان برسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: در خصوص سایر محورهای روستایی هم به محض تخصیص اعتبار اقدامات لازم صورت می‌گیرد تا شرایط تردد مردم به خصوص در مسیرهای روستایی صعب العبور آسان شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی قیر رایگان راهداری البرز آسفالت راه های روستایی راه های روستایی استان راه های روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۷۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادراه تهران - کرج - قزوین روکش آسفالت می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، علی زندی فر گفت: به منظور افزایش ایمنی کاربران راه در آزادراه تهران - کرج - قزوین پروژه لکه گیری و روکش آسفالت حفاظتی و روکش آسفالت توپکا در این محور در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: این پروژه به طول ۵۰ کیلومتر در دو باند شمالی و جنوبی در آزادراه تهران - کرج - قزوین حوزه استان البرز در حال اجراست و اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد تومان بدین منظور پیش بینی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز مطرح کرد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده بخش قابل توجهی از این پروژه تا پایان سال جاری قابل بهره برداری خواهد بود.

زندی فر خاطرنشان کرد: بر این اساس در ایام هفته با هماهنگی پلیس راه محدودیت‌های تردد در برخی از نقاط آزادراه (باند شمالی و جنوبی) جهت اجرای این عملیات اعمال خواهد شد.

به گفته وی، ممکن است در برخی نقاط آزادراه که عملیات عمرانی اجرا می‌شود شاهد ترافیک مقطعی باشیم، ضمن پوزش از هموطنان در خواست می‌شود ضمن صبوری همکاری لازم را با عوامل راهداری و پلیس راه داشته باشند.

کد خبر 6087509

دیگر خبرها

  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستایی جوزستان به معدن
  • ۳۰۲ کیلومتر راه روستایی در لرستان آسفالت شد
  • اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است
  • آزادراه تهران - کرج - قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • ۹۸ درصد روستاهای بوشهر راه آسفالت دارند
  • حفظ اصالت و هویت روستاهای هدف گردشگری در قوچان
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان در طرح راه‌های روستایی بوشهر
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره‌مند شدند
  • آبرسانی روستاهای لرستان با اختصاص اعتبار ۴۰۰میلیاردتومان طی امسال