Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمدصادق احسان بخش در گفتگو با خبرنگار مهر، از فراخوان گروه های جهادی برای حضور طلاب جهادی در عرصه کمک رسانی به بیماران کرونایی و کادر درمان خبر داد و اظهار داشت: مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران نیز در اجرای این طرح مشارکت خواهد داشت.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان تهران افزود: طلاب جهادی ثبت نام شده می توانند در بخش های مختلف بیمارستانی و پایگاه های سلامت فعالیت داشته و یا به عنوان ناظران سلامت ایفای نقش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه روحانیت و طلاب همواره پرچمدار و پیشگام خدمت در عرصه های مختلف بوده و هستند، روحانیون و طلاب جهادی از همان آغاز در مبارزه با ویروس منحوس کرونا خوش درخشیدند و تا به امروز با اخلاص مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان تهران ادامه داد: از همان روزهای آغازین بحران کرونا که بسیاری از افراد هراس داشتند حتی درباره این ویروس سخن بگویند این طلاب جهادی بودند که در کنار کادر درمان از بیماران کرونایی مراقبت می کردند و در آرامستان ها تغسیل و تدفین اموات کرونایی را بر عهده داشتند و در مساجد به پخش اقلام پزشکی، بهداشتی و فعالیت های فرهنگی پرداختند.

وی به موج پنجم کرونا اشاره و عنوان کرد: لازم به تاکید است هر زمان جامعه نیاز به حضور طلاب و روحانیون داشته باشد آنان با آغوش باز در صحنه حاضر و آماده خدمت رسانی به مردم عزیز هستند. خصوصاً با توجه به فرمانی که رهبر معظم انقلاب صادر فرمودند مجدد روحانیت و طلاب جهادی استان تهران فعالیت های خود را در عرصه خدمت رسانی به بیماران کرونایی و مبارزه با این ویروس منحوس آغاز کردند.

حجت الاسلام احسان بخش با تشکر از همکاری خوب مراکز و نهادهای مختلف در کمک رسانی و پشتیبانی از فعالیت های جهادی طلاب، گفت: با توجه به گستردگی جمعیت در پایتخت شاهد روند افزایشی بستری بیماران و فوتی های کرونایی در تهران هستیم به همین منظور نهادهای مختلف حوزوی مانند حوزه علمیه برادران، حوزه علمیه خواهران، سازمان تبلیغات اسلامی، بسیج طلاب و اساتید، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و … به منظور پیروی از منویات رهبر انقلاب وارد میدان مبارزه با کرونا و فعالیت های جهادی شدند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان تهران به فراخوان ثبت نام طلاب جهادی در طرح جهاد سلامت، سازندگی و فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه تهران اشاره و اظهار داشت: حوزه علمیه تهران با صدور این فراخوان از طلاب جهادی فعال دعوت به عمل آورد تا در عرصه های مختلف فرهنگی، مواسات، درمانی و … به مردم استان خدمت رسانی داشته باشند.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت نام به سایت مرکز مدیریت استان تهران مراجعه نمایند.

کد خبر 5285657

منبع: مهر

کلیدواژه: طلاب ویروس کرونا بیمارستان طلاب جهادی حوزه علمیه دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه فنی و حرفه ای ویروس کرونا دانشجویان پذیرش بدون آزمون انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی دانشگاه خوارزمی سازمان سنجش دانشگاه علامه طباطبایی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشجویان ایرانی خارج از کشور دوره دکتری حوزه علمیه استان تهران خدمت رسانی طلاب جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۸۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی به محرومان

هنری مسئول بسیج سازندگی سپاه انصار الرضا (ع) خراسان‌جنوبی گفت: ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ۳۸۵ اردوی جهادی در استان برگزار شده است.

او با بیان اینکه در این ایام ۳ هزار و ۹۳۳ جهادگر مشغول خدمات رسانی بوده اند، افزود: از این تعداد ۲ هزار و ۱۲۰ نفر برادر و هزار و ۸۱۳ نفر خواهر بوده اند. 

هنری بیان کرد: در استان ۲۵ هزار و ۴۴۹ نفر از خدمات جهادگران بهره‌مند شده اند.

بیشتر بخوانید

انجام ۶۱۲ فعالیت جهادی در درمیان

 مسئول بسیج سازندگی سپاه انصار الرضا (ع) خراسان‌جنوبی ادامه داد: جهادگران در ۱۳۰ نقطه روستایی و ۴۵ نقطه شهری استان خدمت ارائه داده اند.

او ارزش ریالی خدمات ارائه شده را بیش از ۷۳ میلیارد ریال عنوان کرد.

هنری اظهار کرد: عرصه‌های فعالیت جهادگران شامل عمرانی، فرهنگی و تبیینی، آموزشی، پزشکی، دامپزشکی، فنی مهارتی، خدمت مومنانه، کشاورزی و میز خدمت می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان از طرح نور فراجا
  • اساس طلبگی و تبلیغ داشتن انگیزه است
  • موسسات درمانی و تشخیصی در صورت قطع سامانه‌های بیمه نیز موظف به ارائه خدمات هستند
  • حوزه های علمیه از اساسی ترین پایگاه های فرهنگی جامعه هستند
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • ارائه بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی به محرومان