Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اتاق اصناف مشهد گفت: از روزیکشنبه ۳۱مرداد ماه خدمات صنفی به هیچ یک از مشتریانی که بدون ماسک وارد محل کسب و کار شوند ارایه نمی شود، ضمن اینکه متصدی و کارکنان واحد صنفی نیز ملزم به زدن ماسک هستند.

به گزارش قدس آنلاین، محمود بنانژاد افزود: در صورتی که بازرسان اصناف، هریک از متصدیان و کارکنان واحد صنفی را بدون ماسک مشاهده کنند، در مرحله نخست اخطار و جریمه ۳۰۰ هزار تومانی صادر کرده و در مرحله دوم و تکرار تخلف، واحد صنفی را پلمب می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی ادامه داد: از ۲۵ مرداد ماه تاکنون طبق بخشنامه سراسری ستاد مقابله با کرونا، فقط مشاغل گروه یک مجاز به فعالیت بودند اما از امروز محدودیتها بر هفت شغل اعمال می شود و سایر مشاغل مشروط به رعایت پروتکلهای بهداشتی مجاز به فعالیت خواهند بود. رییس اتاق اصناف مشهد گفت: مشاغل پرخطر که باید از امروز تعطیل باشند شامل رستوران ها و قهوه خانه ها به صورت پذیرایی در فضای بسته و باز هستند که این صنوف فقط مجاز به ارائه خدمات به صورت بیرون بر می‌باشند. وی تالارهای پذیرایی، سالنهای سینما و تئاتر، استخرهای سرپوشیده و باشگاه های بدن سازی، شهربازی و باغ وحش، نمایشگاه های عمومی و تخصصی و پاساژها و بازارهای سربسته به استثنای پاساژهای تخصصی نظیر لاستیک، قطعات یدکی، آهن آلات و کامپیوتر را از دیگر مشاغل مشمول تعطیلی برشمرد. بنانژاد افزود: میزان همکاری صنوف در تعطیلات ۶ روز گذشته در مشهد رضایت بخش و بیش از ۷۰ درصد بوده است و در این مدت با همکاری بازرسان مراکز بهداشت و اداره نظارت بر اماکن عمومی، ۱۳ هزار و ۵۴۲ مورد بازرسی از نحوه اجرای محدودیتهای ناشی از شیوع کرونا در مشاغل صنفی و غیرصنفی این کلانشهر انجام گرفت. وی ادامه داد: این بازرسی ها منجر به صدور ۳۱۰ اخطار کتبی، تنظیم ۱۸۹ فرم جریمه و پلمب ۱۷۸ واحد صنفی و غیرصنفی در مشهد شده است. رییس اتاق اصناف مشهد تعطیلی ها و محدودیتهای فعالیت برای صنوف در شرایط اوج شیوع کرونا را بسیار تاثیرگذار دانست و گفت: هرچند معیشت بسیاری از مردم به باز بودن این صنوف گره خورده و تعطیلی آنها مشکلاتی را ایجاد می کند اما این محدودیتها در کنار محدودیت ترددهای بین شهری و درون شهری، حساسیت شرایط را به مردم یادآور شده و باعث رعایت بیشتر پروتکلهای بهداشتی از سوی آنان می شود. انتهای پیام منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ماسک ویروس کرونا تعطیلی واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۹۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: با کسب خبری مبنی بر توزیع قرص های غیرمجاز در یک واحد صنفی غیرمجاز مشهد، موضوع در دستور قرار گرفت.     سرهنگ محمد چراغ افزود: مالک این واحد صنفی در پوشش تعمیرگاه خودرو اقدام به فروش دارو و قرص های غیرمجاز می کرد که ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی با مقام قضایی وارد عمل شدند و در بازرسی از این واحد صنفی ۶ هزار عدد انواع قرص و ۲۱ هزار و ۵۰۰ سی سی شربت غیرمجاز را کشف کردند.   وی اضافه کرد: واحد صنفی مذکور به جرم توزیع داروهای غیرمجاز برابر دستور مقام قضایی تا اطلاع ثانوی مهر و موم شد و فرد متخلف روانه دادسرا شد.

دیگر خبرها

  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • فعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد زیر ذره‌بین رفت
  • ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد کشف شد
  • کشف ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • ١٠٠ هزار واحد صنفی در استان كرمان باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم