Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@22:52:17 GMT

قیمت موبایل های سامسونگ در بازار

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۷۹۸۵۶

 

شاید شما هم بدنبال تعویض گوشی موبایل و قیمت موبایل های سامسونگ باشید. قیمت موبایل های سامسونگ در نوسان است. قیمت موبایل های سامسونگ با بروز رسانی گوشی های جدید این شرکت تغییر میکند.

به گزارش اقتصادنیوز ، سامسونگ یکی از نوآورترین شرکت‌های سخت‌افزاری تلفن همراه در جهان است. آن‌ها بهترین پردازنده تلفن همراه، دوربین و نمایشگر را تولید می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوشی‌های گران‌قیمت سامسونگ همیشه از فناوری‌های پیشرفته‌ای برخوردار هستند.

سامسونگ همچنین بهترین نمایشگرهای تلفن جهان را ایجاد می‌کند. سامسونگ اولین شرکتی است که صفحه‌نمایش منحنی را در گوشی خود ارائه می‌دهد و  اولین شرکتی هستند که نمایشگر OLED را روی تلفن به بازار عرضه می‌کنند.

سامسونگ یکی از اولین مارک‌هایی است که حس‌گر اثرانگشت، حس‌گر ضربان قلب، اسکنر عنبیه چشم را در گوشی خود ارائه داده است.

این برند اسم سری‌های خود را به ترتیب از پرچم‌دار تا پایین رده نامگذاری کرده و حرف اول برند خود را برای پرچمدارانش در نظر گرفته است. در واقع سامسونگ برای اینکه طیف وسیعی از کاربران هدف را پوشش دهد سری‌های مختلفی را با قیمت‌های مختلف، همچنین قابلیت‌های متفاوت ارائه داده است. 

قیمت جدید موبایل های شیائومی در بازار

این رتبه بندی شامل S پرچمدار، Note پرچمدار، A میان‌رده و پایین‌رده، M میان رده هایی با تمرکز بر عملکرد باتری می باشد.

 

بررسی بازار موبایل های سامسونگ سری A  نشان می دهد که گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A71 SM-A715F/DS دو سیم‌کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت با قیمت 11 میلیون و 280 هزار تومان به فروش می رسد

همچنین اگر به دنبال مدل مقرون به صرفه از این برمد محبوب هستید می توانید گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A02 SM-A022F/DS دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 3 گیگابایت را با قیمت 2 میلیون و 879 هزار تومان خریداری کنید.

در ادامه فهرستی از موبایل های سامیونگ سری A   گردآوری شده است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تلفن همراه جهان تلفن دوربین نمایشگر پوشش باتری سیم کارت تلفن سامسونگ سیم کارت قلب موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۹۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟

انرژی مورد نیاز گوشی اوپو A3 با استفاده از یک باتری 5500 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌‏شود و از فناوری شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، گوشی اوپو A3 که با شماره مدل PJT110 تائیدیه پلتفرم TENNA را دریافت کرده است، در ماه آینده عرضه خواهد شد؛ این محصول گواهی IP69 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر آب و گردوغبار مقاوم است، احتمالاً گوشی یادشده از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن +Full HD بهره می‌برد، یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر گوشی تعبیه خواهد شد.

یک ماژول دوربین عمودی روی پنل پشتی گوشی اوپو A3 واقع شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ثانویه دو مگاپیکسلی می‏‌شود؛ این گوشی با استفاده از رابط کاربری ColorOS 14 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۴ اجرا می‏‌شود و به تراشه ناشناخته ۲.۲ گیگاهرتزی مجهز شده است که با هشت یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

انرژی مورد نیاز گوشی اوپو A3 با استفاده از یک باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‏‌شود و از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند، ابعاد این گوشی ۸.۱ * ۷۵.۶ * ۱۶۲.۹ میلی‌متر و وزن آن ۱۹۱ گرم است.

کد خبر 747739

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود
  • دیجی کالا ؛ بزرگ ترین بازار آنلاین موبایل ایران
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند