Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی انجمن سینماداران گفت: هنوز اطلاعیه رسمی پیرامون تعطیلی سالن‌های سینما به ما ابلاغ نشده و طی جلسه‌ای که فردا داریم مشخص خواهد شد که سینماها به فعالیت خود ادامه می‌دهند یا خیر.

خبرگزاری میزان - اتاق اصناف ایران امروز در ابلاغیه‌ای اعلام کرد که به استناد ابلاغیه شماره ۶۶۴۳۰ و ۶۶۴۴۸ مورخ ۱۴۰۰/۴/۲۷ از سوی قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی و همچنین آخرین هماهنگی‌های به عمل آمده طی عصر روز جاری با ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر نحوه فعالیت اصناف باتوجه به اتمام طرح محدودیت فعالیت ۶ روزه از تاریخ (۱۴۰۰/۵/۲۵) تا (۱۴۰۰/۵/۳۰) اطلاعیه‌ای به شرح ذیل منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید اتاق اصناف ایران ضمن قدردانی از تدبیر و همکاری مدیران تشکل‌های صنفی و تمامی اصناف در سراسر کشور در اجرای اعمال محدودیت‌های کرونایی و تعطیلی واحد‌های صنفی طی شش روز مورد نظر، بر لزوم هوشیاری بیشتر اصناف در رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرده و به اطلاع میرساند از فردا یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ تمامی مشاغل به استثنا ۷ گروه ذیل مجاز به فعالیت میباشند لذا شایسته است تمامی اتاق‌ها و اتحادیه‌های صنفی اهتمام جدی تری نسبت به نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی و بازرسی از واحد‌های صنفی داشته باشند.
طب انتشار لیست، ۷ گروه از مشاغل پرخطر تا اطلاع ثانوی مجاز به فعالیت نیستند که در این لیست سالن‌های سینما و تئاتر نیز درج شده است که بنا بر این اطلاعیه از فردا فعالیت سالن‌هاس سینما و تئاتر غیر قانونی است.حال باید دید این بار هم همچون گذشته باز هم با وجود منع فعالیت سالن‌های سینما و تئاتر به فعالیت خود ادامه می‌دهند یا از فردا شاهد تعطیلی سالن‌های سینما و تئاتر خواهیم بود؟.   محمدرضا صابری سخنگوی انجمن سینماداران در گفت‌وگو با میزان پیرامون این اطلاعیه بیان کرد: هنوز ابلاغیه رسمی به ما منتقل نشده و طی جلسه‌ای که فردا داریم مشخص خواهد شد که سینماها به فعالیت خود ادامه می‌دهند یا خیر.   انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار سینما سینمای ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار سینما سینمای ایران سالن های سینما و تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۹۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نوزدهمین دوره شب کارگردان آیین نکوداشت استاد اکبر زنجانپور روز یکشنبه ۹ اردی بهشت ماه برگزار خواهد شد.

در این مراسم که به همت انجمن کارگردانان طبق رسم سال‌های گذشته و در تاریخ ۹ اردی بهشت مصادف با تولد حمید سمندریان کارگردان فقید تئاتر ایران برپا می‌شود، مدالیوم این انجمن صنفی به پاس سال‌ها تلاش و استمرار در حوزه کارگردانی تئاتر به اکبر زنجانپور اهدا می‌شود.

همچنین در این مراسم از چند چهره تئاتری دیگر نیز تجلیل خواهد شد و تندیس انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران به آنها اهدا خواهد شد.

این مراسم روز یکشنبه و از ساعت ۱۷ در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد و ورود برای علاقه‌مندان آزاد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • نکوداشت اکبر زنجانپور در نوزدهمین «شب کارگردان»
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • «اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد
  • توانمندی‌های تئاتر ایران ناب است/ در حال رایزنی با کشورهای شرق آسیا و اروپا برای اجرا هستیم
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم