Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@23:38:22 GMT

به‌روزرسانی نرم افزار ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی Watch 4

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۸۰۸۲۰

به‌روزرسانی نرم افزار ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی Watch 4

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی Watch 4 اولین آپدیت نرم افزار را دریافت کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ اوایل ماه جاری ساعت‌های هوشمند سری گلکسی Watch 4 شامل مدل‌های Watch 4 و Watch 4 Classic را وارد بازارهای جهانی کرده است. به نظر می‌رسد که نرم افزار این محصولات اخیراً به‌روزرسانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اطلاعات منتشر شده، به روزرسانی نرم افزار ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی Watch 4 باعث شده است عملکرد آن به میزان قابل توجهی ارتقا یابد. این ساعت در دو سایز ۴۰ و ۴۴ میلی متری در اختیار کاربران قرار گرفته است در حالی که ساعت گلکسی Watch 4 Classic در دو سایز بزرگ‌تر ۴۲ و ۴۶ میلی‌متری در دسترس است.

ساعت هوشمند گلکسی Watch 4 دارای صفحه نمایش AMOLED 1.19 اینچی با رزولوشن ۳۹۶ * ۳۹۶ پیکسل است و با استفاده از رابط کاربری One UI Watch 3 بر پایه WearOS 3 اجرا می‌شود در حالی که ساعت گلکسی Watch 4 Classic دارای صفحه نمایش ۱.۳۶ اینچی با رزولوشن ۴۵۰ * ۴۵۰ پیکسل است و بر اساس رابط کاربری OneUI Watch 3 UI اجرا می‌شود.

این ساعت‌های هوشمند  به تراشه پنج نانومتری اگزینوس W920 SoC مجهز شده‌اند و با ۱.۵ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه شده‌اند. این محصولات به سنسورهای الکتروکاردیوگرام، سنجش اکسیژن خون و ضربان قلب مجهز هستند. شرکت سازنده اعلام کرده است که با هر بار شارژ این ساعت‌های هوشمند می‌توان به مدت ۴۰ ساعت از آن‌ها استفاده کرد.

https://www.gizmochina.com/2021/08/22/samsung-galaxy-watch-4-gets-its-first-firmware-update-even-before-it-starts-shipping/

کد خبر 516142

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تازه های تکنولوژی تکنولوژی علم و فناوری ساعت هوشمند گجت های جدید گجت پوشیدنی گجت جديد سامسونگ گلکسی سامسونگ محصولات سامسونگ شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ساعت هوشمند گلکسی Watch 4 نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۰۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

معاون حمل‌ونقل شهرداری تهران اعلام کرد: «موضوع به‌روزرسانی طرح ترافیک در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود.»

به گزارش ایسنا،محسن هرمزی، معاون حمل‌ونقل شهرداری تهران، در مورد سرانجام مطالعات تغییر در اجرای طرح ترافیک در شهر تهران با تأکید بر اینکه ما در معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران میراث‌دار کم‌وکاستی‌هایی هستیم، گفت: «حوزه طرح ترافیک در سال‌های اخیر با توجه به مقتضیات زمانی به‌روزرسانی نشده است.»

به‌روزرسانی طرح ترافیک در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود

وی با بیان اینکه در به‌روزرسانی طرح ترافیک قواعد را در سال جدید در دستور کار قرار دادیم؛ به‌گونه‌ای که موضوع به‌روز رسانی طرح ترافیک در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود، افزود: بعد از نهایی شدن تغییرات، طرح اصلاحی باید در نهاد‌های بالادستی مورد بررسی و تصویب قرار گیرد و بعد از آن نسبت به ابلاغ و اجرایی کردن طرح جدید اقدام می‌کنیم.

در طرح ترافیک جدید چیزی به نام طرح «زوج‌وفرد» نخواهیم داشت

هرمزی با تأکید بر اینکه جزئیات تغییرات بعد از نهایی شدن به اطلاع شهروندان می‌رسد، اظهار کرد: اما باید بگویم که بر اساس مطالعات جدید یک طرح ترافیک خواهیم داشت و چیزی به نام طرح «زوج و فرد» نخواهیم داشت و همچنین قواعدی مبتنی بر حوزه برقی سازی را وضع می‌کنیم؛ یعنی خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های برقی قابلیت تردد بدون محدودیت خواهند داشت. در محدوده بازار و منطقه ۱۲ نیز محدودیت‌هایی برای تردد موتورسیکلت‌های بنزینی ایجاد خواهد شد.

طرح جدید ترافیکی کمکی به شب‌مردگی خیابان‌های پایتخت

معاون حمل‌ونقل شهرداری تهران تصریح کرد: طرح جدید ترافیکی را به نحوی مدیریت خواهیم کرد که از شب‌مردگی خیابان‌ها کم کنیم؛ زیرا طرح ترافیک سال‌ها باعث شده که به شب مردگی خیابان‌ها کمک کند.

دیگر خبرها

  • هوآوی از نرم‌افزار جدید خودروی هوشمند رونمایی کرد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • طرح « زوج و فرد » حذف شد؟
  • طرح «زوج و فرد» حذف شد؟
  • ساعت هوشمندی که اختلال در ریتم قلب را زودتر از وقوع پیش‌بینی می‌کند
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • تولید برق از عرق بدن در حین ورزش!
  • آموزش: ۸ نکته برای دوام بیشتر باتری ساعت هوشمند