Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@10:11:49 GMT

مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب معرفی شد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۸۱۶۵۰

مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح یکشنبه در مراسمی با حضور دکتر حسینی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر، دکتر فاضل رئیس هولدینگ توسعه صنایع و معادن غدیر و اعضای هیأت‌مدیره سالکو، مهدی زحمتکش به‌عنوان مدیرعامل جدید شرکت آلومینیوم جنوب معارفه و جایگزین علی عبدالله‌نژاد گردید.

در سوابق مدیریتی و تخصصی مدیرعامل جدید سالکو مواردی همچون «عضویت در هیأت مدیره و معاون بازرگانی شرکت آلومینیوم جنوب»، «معاون شرکت صبا فولاد خلیج فارس»، «مشاور مدیرعامل شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان» و «قائم‌مقام مدیرعامل شرکت بین‌المللی مهندسی ایران در فولاد مبارکه اصفهان» به چشم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جوان سالکو به نحوه تأمین منابع مالی پروژه‌ها و مدیریت اجرایی اشراف داشته و دوره‌های مختلف مدیریت و برنامه‌ریزی استراتژیک را گذرانده است. وی همچنین مسلط به فنون مذاکره و روابط بین شرکت‌هاست و تسلط کاملی بر امور تجارت و بازرگانی دارد.

به گزارش مهر، عملیات احداث مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب با هدف تأمین نیاز بازارهای داخلی و توسعه صادرات غیرنفتی در سال ۹۴ در منطقه ویژه اقتصادی لامرد آغاز گردید.

این مجموعه صنعتی به‌عنوان بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین کارخانه آلومینیوم کشور در سال ۹۹ به‌صورت نیمه‌تمام و ناقص افتتاح شد و برخی ضعف‌های مدیریتی سبب شده است با وجود گذشت ۱۴ ماه از این افتتاح نمایشی، این کارخانه تنها با نیمی از ظرفیت خود فعالیت کند. امید می‌رود با روی کار آمدن دولت جدید و انتصاب مدیران متخصص و پرانگیزه، شاهد رونق تولید و بهره‌برداری واقعی از تمام سلول‌های موجود در بزرگترین کارخانه آلومینیوم کشور ظرف چندماه آینده باشیم.

کد خبر 5286469

منبع: مهر

کلیدواژه: حکم انتصاب آلومینیوم بازرگانی استانها محرم 1400 ویروس کرونا عاشورا ماه محرم مراسم عزاداری عکس استانها آمار کرونا واکسن کرونا تاسوعا و عاشورا شیوع کرونا بوشهر محدودیت های کرونایی نماز ظهر عاشورا کرمانشاه آلومینیوم جنوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۱۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!

بهرام رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!

طرفداری | بهرام رضاییان که پیشتر به عنوان سرپرست باشگاه فولاد مشغول به کار بود، از شروع سال ۱۴۰۳ به عنوان مدیرعامل فعالیت انجام می‌دهد.

در دوم دی ماه سال ۱۴۰۲ بود که بهرام رضاییان به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان در این تیم شروع به کار کرد. او در مدت شروع به کارش و حضور به عنوان جانشین حمید شعبانی، در سمت سرپرستی فعالیت داشت که البته در این جایگاه تصمیمات مهمی برای فولادی‌ها گرفت که در راس آن برکناری ایگناسیو مارتینز و انتخاب عبدالله ویسی به عنوان سرمربی فولاد بود. 

رضاییان که به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز فعالیت می‌کند، در گفتگویی که امروز با خبرنگاران داشت خبر از آغاز فعالیتش به عنوان مدیرعامل این باشگاه داد و گفت:

جایگاه من در هیات رییسه فدراسیون فوتبال یک جایگاه حقوقی است و من به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شدم. مواردی که دوستان در فضای رسانه ذکر کردند اصلا شامل ما نمی‌شود و بعضی از دوستان در هیات فوتبال یا جاهای دیگر، با فدراسیون قرارداد مالی دارند و آقای تاج به درستی به این موضوع اشاره کردند که افراد نباید با سمت‌های متعدد از فدراسیون فوتبال پول بگیرند. 

وی افزود:

این موضوع شامل هیات رییسه فدراسیون فوتبال نمی‌شود و الان که من خدمت شما هستم هیچ قرارداد مالی با فدراسیون فوتبال ندارم. هر کسی یک روز سرپرست است و یک روز هم مدیرعامل که این چالش هم برای ما حل شده و من به عنوان مدیرعامل این باشگاه مشغول فعالیت هستم.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • مجتمع کُک طبس با حداکثر ظرفیت تولید به فعالیت خود ادامه دهد
  • ابرپروژه‌های صنعت گاز برای سرمایه‌گذاری معرفی شدند
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • بازگشت کارگران «فروآلیاژ» ازنا به کار
  • بازدید میدانی مدیرعامل شرکت ملی مس از طرح‌های توسعه‌ای مجتمع مس سرچشمه
  • ذوب آهن 2 - 0 آلومینیوم: فولاد‌شهر رنگ برد را دید!