Web Analytics Made Easy - Statcounter

«نورالدین فرزادی پور» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وضعیت آب آشامیدنی شهرستان چند روزی است که در فضای مجازی با انتشار تصاویر و فیلم هایی مورد اعتراض مردم قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: همه مردم می دانند که به روز ترین سیستم تصفیه آب در سرابگرم که منبع تامین آب شهر است وجود دارد و آب قبل از انتقال به داخل شبکه از طریق فیلترهای به روز این سامانه تصفیه شده و سپس وارد شبکه انتقال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: بهداشت محیط شهرستان آلودگی و غیر بهداشتی بودن آب شرب شهرستان را به صورت مستمر در دستور کار دارد و در آخرین آزمایش صورت گرفته امروز نیز به صورت رسمی اعلام کرده است که آب شرب شهرستان هیچگونه آلودگی میکروبی و شیمیایی ندارد.

فرزادی پور ادامه داد: شایعات منتشر شده در فضای مجازی و حتی فضای عمومی جامعه به دور از واقعیت بوده و کار سودجویانی است که از این موقعیت برای کسب سود نامشروع استفاده می کنند.

او گفت: در شرایط کنونی فضا برای استفاده برخی سودجویان باز شده و در پی هجوم مردم برای خرید آب معدنی از فروشگاه ها برخی آب های تاریخ مصرف گذشته را در معرض فروش قرار خواهند داد.

فرماندار سرپل ذهاب افزود: آب شرب چون از چشمه سرابگرم تامین می شود و این چشمه محل رویش خزه های مختلف است به طبع در هنگام پمپاژ آب ممکن است خزه ها در مسیر جریان آب قرار گرفته و با عبور از فیلترهای تصفیه به داخل منبع آب پمپاژ گردد.

وی یادآوری کرد ضمن اینکه حسب نظر کارشناسان برخی از مردم نسبت به دستکاری کنتور های خانگی و برداشتن صافی کنتورها اقدام می کنند که این امر نیز باعث عبور آسان خزه ها به داخل آب شرب منازل می شود.

وی ادامه داد: سیستم های تصفیه آب هم نمی تواند به صورت ۱۰۰ درصد مانع انتقال تمام خزه ها شود ولی از لحاظ بیماری و آلودگی های میکروبی آب شرب شهرستان هیچگونه مشکلی ندارد و مردم بدانند که تمام دستگاه های بهداشتی و نظارتی شهرستان پای کار هستند.

فرزادی پور تصریح کرد: تمام منبع آب سرابگرم امروز یکشنبه ۳۱مردادماه دوباره شست و شو و لایروبی خواهد شد که ممکن است برای ساعاتی باعث کدورت آب شود که لازم است مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند.

وی با اعلام اطمینان کامل از بهداشتی بودن آب شرب شهرستان از تمام کسانی که ادعایی در خصوص غیربهداشتی بودن آب شرب دارند دعوت کرد در صورت انجام آزمایش در مراکز آزمایشگاهی تخصصی مستندات آن را ارایه نمایند و از مردم خواهشمندیم بدون وجود مستندات حرف و ادعایی در این خصوص را قبول نکرده و اخبار مربوط به این موضوع را فقط از طریق مراجع رسمی دنبال کنند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها سرپل ذهاب آب و فاضلاب آب آشامیدنی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرپل ذهاب آب و فاضلاب آب آشامیدنی سرپل ذهاب آب و فاضلاب آب آشامیدنی بهداشت و سلامت آب شرب شهرستان سرپل ذهاب خزه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۱۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زالی ظهر سه شنبه درآیین افتتاح پروژه‌های بهداشتی از قبیل تجهیز و تکمیل پایگاه بهداشتی آل یاسین، مجموعه تصویر برداری بیمارستان امام خمینی (ره)، مرکز سراج که با حضور فرماندار، امام جمعه و معاونین فرمانداری فیروزکوه برگزار شد عنوان کرد: با توجه به تغییر در ساختار جمعیتی، این پایگاه نیاز به بهسازی و نوسازی داشت که خوشبختانه با کمک مسؤولان محترم این شهرستان ظرفیت‌های این پایگاه ارتقا یافت.

وی در رابطه با مجموعه «سی. تی. اسکن» این بیمارستان اظهار کرد: مجموع «سی. تی. اسکن» بیمارستان امام خمینی در سال گذشته افتتاح شده بود ولی هم اکنون خدمات تصویربرداری به صورت یک بسته خدمتی کامل از نظر ابعاد و استانداردهای تصویربرداری افتتاح شد.

زالی اعتبار تخصیص یافته به این مرکز تصویری را بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه این شهرستان در مسیر سه استان قرار دارد و در تصادفات جاده‌ای، این دستگاه نوین رادیولوژی که با روش دیجیتال که اشعه کمتر و دقت بالاتری دارد بسیار مورد نیاز بوده، افتتاح شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران در رابطه با مرکز «سراج» نیز بیان کرد: این مرکز جهت کاهش آسیب‌های روانی و اجتماعی به صورت ساختارهای یکپارچه هستند، سازمان‌های چند وجهی محسوب شده و امیدوار هستیم با کمک مسؤولین شهرستانی علی الخصوص فرماندار محترم درمان کامل، غربالگری و پیشگیری در این مرکز صورت پذیرد.

وی در پایان در رابطه با جذب پزشکان متخصص در مراکز درمانی فیروزکوه ابراز امیدواری کرد و گفت: با ایجاد جذابیت‌های بیشتر برای شهرستان به کمک مسؤولین شهرستانی و همچنین در نظر گرفتن سهمیه جداگانه‌ای برای این شهر انشاالله در آینده نزدیک شاهد حضور هر چه بیشتر پزشکان متخصص جهت ارائه خدمات به مردم عزیز این شهرستان خواهیم بود.

کد خبر 6087047

دیگر خبرها

  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب
  • نفرین شاه باستانی ایران: افسانه پیروزی بر صخره‌های سرپل‌ذهاب
  • برداشت محصول گوجه سبز در ۲ روستای پیران و کلاهمال
  • توقیف ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز در تویسرکان
  • آغازبرداشت نوبرانه گوجه سبز از باغات سرپل ذهاب
  • آغاز برداشت محصول باقلا از ۱۰۰ هکتار از مزارع سرپل ذهاب
  • آغاز برداشت محصول باقلا از سطح ۱۰۰ هکتار از مزارع سرپل ذهاب
  • آمادگی کامل سرپل‌ذهاب برای برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز