Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری سه سوداگر مرگ و کشف یک تن و ۱۶۸ کیلو مواد افیونی در درگیری مسلحانه تکاوران پلیس استان با قاچاقچیان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی قصد انتقال محموله بزرگ مواد مخدر از شهرستان سراوان به شهرستان دلگان و سپس قاچاق آن به نقاط مرکزی کشور را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در همین رابطه عصر روز گذشته جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های سراوان و دلگان با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در قالب چند تیم عملیاتی به رصد و کنترل مسیر تردد قاچاقچیان پرداخته و سرانجام اعضای این باند مسلح را که با یک دستگاه وانت تویوتا  و یک دستگاه پژو 405 در حال جا به جایی محموله مواد مخدر، در حوالی روستای "سردشت" دلگان بودند شناسایی و به آنها دستور ایست دادند.

سردار پاکپور: خدمات‌رسانی گسترده سپاه در مناطق محروم سیستان و بلوچستان/ برای برخی معضلات روستاییان دستور رسیدگی فوری صادر شدمبارزه جدی با کالای قاچاق در سیستان و بلوچستان/ 75 هزار لیتر هیدروکربن قاچاق کشف شدانجام بیش از 2000 عملیات علیه قاچاقچیان/ 64 تن مواد مخدر توسط تکاوران انتظامی سیستان و بلوچستان کشف شد

وی تصریح کرد: سوداگران مرگ با مشاهده عوامل انتظامی بدون توجه به اخطارهای صادره، به سمت آنها تیراندازی و با سرعت به یک مسیر فرعی تغییر مسیر دادند که پس از طی مسافتی بر اثر آتش پرحجم تکاوران پلیس عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودرو های حامل مواد به ارتفاعات منطقه متواری شدند.

سردار طاهری بیان داشت: تکاوران پلیس، در این عملیات مقتدرانه، سه نفر از قاچاقچیان را دستگیر و در بازرسی از خودروهای توقیفی،  یک تن و 168 کیلو و 110 گرم مواد افیونی، شامل 948کیلو و 110 گرم تریاک ، 203 کیلوگرم حشیش و 17 کیلو هروئین را به همراه دو قبضه سلاح کلاش با 254 فشنگ جنگی کشف کردند.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای متواری این باند خاطرنشان کرد: مأموران نیروی انتظامی استان در گلوگاه ها و ورودی های قاچاق مواد افیونی حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با این پدیده شوم و خانمانسوز از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/392/ت

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس مبارزه با مواد مخدر قاچاق مواد مخدر مواد مخدر سیستان و بلوچستان پلیس مبارزه با مواد مخدر قاچاق مواد مخدر مواد مخدر سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان تکاوران پلیس مواد افیونی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۲۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش تقریبی ۴۰ میلیارد ریال در شهرستان نیمروز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی سفیدآبه ، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.
این مقام ارشد انتظامی افزود: با هماهنگی های لازم قضائی در بازرسی از این خودرو 202 حلقه لاستیک خارجی کامیون که قاچاق و فاقد مجوز بوده کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  با اشاره به دستگیری یک نفر متخلف در این رابطه بیان داشت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را به ارزش تقریبی 40 میلیارد ریال اعلام کردند.

وی خاطرنشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه می زند و شهروندان هرگونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ضربه ۳ هزار میلیاردی پلیس به قاچاقچیان سوخت
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد