Web Analytics Made Easy - Statcounter

پریچهر قنبری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای تکمیل ساختمان آموزشی پسران دانشگاه فنی و حرفه ای ایلام تاکنون ۲۲ میلیارد ریال هزینه شده و اکنون دارای ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی ابراز امیدواری کرد: این ساختمان آموزشی با مساعدت  استانداری و همکاری رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور تا پایان سال‌جاری به بهره برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای ایلام گفت: ۱۲ میلیارد ریال نیز برای ساختمان سالن ورزشی پسران ایلام در ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است.

قنبری یادآور شد: ساختمان سالن ورزشی پسران شهر ایلام در حال حاضر دارای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی است و در صورت تزریق ۱۲ میلیارد ریال اعتبار سال‌جاری به ۸۰ درصد پیشرفت خواهد رسید.

وی تاکید کرد: برای تکمیل و بهره برداری از این سالن ورزشی علاوه بر اعتبار تخصصی سال ۱۴۰۰، بیش از ۱۰ میلیارد دیگر نیاز است.

قنبری در ادامه به اشاره به پیشرفت فیزیکی سومین پروژه نیمه تمام دانشگاه فنی و حرفه ای استان، گفت: سالن چند منظوره دختران دارای ۲ بخش آمفی و ورزشی است که قسمت ورزشی آن سالن با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی، اعتبار آن تامین شده و طی چند ماه آینده به بهره برداری می رسد.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای ایلام اضافه کرد: برای تکمیل بخش آمفی سالن چند منظوره دختران نیز حدود ۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

به گزارش ایرنا، دانشگاه فنی و حرفه ای ایلام دارای ۲ آموزشکده پسران و دختران در مقاطع کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ، ۱۸۰۰ دانشجو دختر و پسر ، ۱۰ هیات علمی و ۱۷ کد رشته است.

برچسب‌ها ایلام سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور دانشگاه فنی وحرفه ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور دانشگاه فنی وحرفه ای ایلام سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور دانشگاه فنی وحرفه ای دانشگاه فنی و حرفه ای ایلام پیشرفت فیزیکی میلیارد ریال درصد پیشرفت برای تکمیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۳۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،در ادامه اجرای طرح شهید سلیمانی و در راستای نهضت ملی توسعه فضای ورزشی دانش آموزی، سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور در ناحیه یک آموزش و پرورش افتتاح شد.

این طرح ورزشی در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع و هزینه ۳۵۰ میلیون تومان آماده سازی شده است.

سالن ورزشی هنرستان نور که برای اجرای کلاس درس تربیت بدنی و برنامه‌های استعدادیابی حوزه ورزش آموزش و پرورش طراحی شده است، سی و پنجمین پروژه استان قم در قالب طرح شهید سلیمانی است.

در حاشیه افتتاح این سالن از دانش آموزان برتر هنرستان نور تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل خانه بلدیه نیاز است | تغییرات جدید در سبزه میدان بازار
  • ساختمان‌های دانشگاه فرهنگیان بجنورد تکمیل شود
  • تکمیل پروژه‌های مصوبات سفر ملاک ارزیابی مدیران است
  • رقابت بیش از ۱۵ هزار یزدی در نوبت اول آزمون سراسری‌
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • افتتاح باشگاه تخصصی بوکس در چهارمحال و بختیاری
  • تکمیل بیمارستان بهلول گناباد نیازمند هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • افزایش رشته‌های آموزشی در مرکز فنی و حرفه ای میناب
  • افزایش رشته‌های جدید در مرکز فنی حرفه ای میناب