Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار تهران گفت: تهران وضعیت قرمز دارد لذا دورکاری ۷۰ درصدی برای سایر کارکنان و نیز دورکاری ۵۰ درصد ابرای افراد دارای مشاغل حساس اعمال می شود.

غلامرضا عباس‌پاشا در گفت‌وگو با میزان، با بیان اینکه حضور کارکنان در ادارات، همچنان بر اساس رنگ‌بندی شهرها خواهد بود، گفت: تهران در وضعیت قرمز قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: تهران وضعیت قرمز دارد لذا دورکاری ۷۰ درصدی برای سایر کارکنان و نیز دورکاری ۵۰ درصد ابرای افراد دارای مشاغل حساس اعمال می شود.

معاون استاندار تهران با بیان اینکه افراد دارای بیماری زمینه‌ای، مادران باردار و سایر افراد در گروه‌های خطر در اولویت دورکاری هستند، عنوان کرد: این روش تا عادی شدن وضعیت ابتلا به کرونا ادامه دارد. 

عباس پاشا با اشاره به ادامه نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی کارکنان ادارات و سازمان‌های دولتی گفت: در مراحل اولیه وزارت بهداشت روی رعایت موارد بهداشتی نظارت می‌کند. امیدواریم رعایت نکات بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فواصل اجتماعی همچنان در دستورکار همه شهروندان قرار داشته باشد. 

 

بیشتر بخوانید:  لغو تعطیلی پنجشنبه‌ها از ابتدای شهریور/ بازگشت ساعت کار ادارات به حالت قبل

 

انتهای پیام/ 

برچسب ها: غلامرضا عباس پاشا معاون استاندار تهران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: معاون استاندار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۳۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵۰ درصدی حق‌الزحمه کار دانشجویی

عباس عبادی، معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: حق الزحمه کار دانشجویی دانشجویان سال آخر پرستاری از ساعتی ۲۰ هزار تومان به ۳۰ هزار تومان افزایش یافته است. همچنین برای دانشجویان کارشناسی ارشد پرستاری نیز حق الزحمه ساعتی ۳۵ هزار تومان تصویب شده است.

وی افزود: این افزایش به پیشنهاد معاونت پرستاری و با تصویب هیأت امنای مشترک وزارت بهداشت صورت گرفته است.

معاون پرستاری وزارت بهداشت، با بیان اینکه دانشجویان پرستاری در دوران تحصیل خود، ضمن کسب تجربه عملی، بخشی از هزینه‌های تحصیل خود را نیز از طریق کار دانشجویی تامین می‌کنند، خاطرنشان کرد: افزایش ۵۰ درصدی حق الزحمه کار دانشجویی، گامی مثبت در جهت حمایت و قدردانی از تلاش‌های ارزشمند آنان در عرصه سلامت کشور به شمار می‌رود.

عبادی گفت: توجه به دانشجویان، انگیزه و روحیه آنان را برای ارائه خدمات بهتر و با کیفیت‌تر ارتقا خواهد داد و به نفع نظام سلامت کشور خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • تولید پایدار سوخت در پالایشگاه تهران با تنوع‌بخشی به سبد محصولات 
  • همکاری مردم و مسوولان سبب عادی شدن شرایط پس از سیل مخرب بلوچستان شد
  • بی حجابی و بدحجابی به استحکام خانواده‌ها آسیب می‌زند
  • آخرین وضعیت اجرای قانون بودجه کشور
  • افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری
  • افزایش حق‌الزحمه کار دانشجویی
  • افزایش ۵۰ درصدی حق‌الزحمه کار دانشجویی
  • ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی حجاب در ادارات
  • ساختمان‌های تهران سبز می‌شوند
  • همراهی خوب مردم همدان در طرح عفاف و حجاب