Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، روز یک‌شنبه در باشگاه استقلال اتفاقات مهمی رخ داد و بازیکنان مختلف و مهمی جذب شدند. همچنین بازیکنانی همچون سیاوش یزدانی و آرش رضاوند با آبی‌ها تمدید کردند. در این بین علیرضا رضایی، دروازه‌بان سابق تیم فوتبال پیکان با عقد قراردادی ۲ ساله به استقلال پیوست تا زمزمه‌های جدایی یکی از دروازه‌بان‌های استقلال به گوش برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقات روز گذشته باشگاه استقلال باعث شد سید حسین حسینی، که گمانه‌زنی‌های جدایی او به گوش می‌رسید، به طور رسمی با انتشار پیامی در فضای مجازی با هواداران استقلال خداحافظی کند تا بتوان این دروازه‌بان را یکی از جدا شده‌های تیم استقلال قلمداد کرد. گفته می شود تعلل او و بالا بردن رقم قراردادش برای ادامه حضور در استقلال باعث شده تا مجیدی با جذب گلر پیکان قید حسینی را بزند.

حسینی از تیم سپاهان پیشنهاد جدی دارد و اگر مشکلی پیش نیاید و توافقات لازم صورت بگیرد، این دروازه‌بان طی روزهای آینده به طور رسمی به جمع زردپوشان اصفهانی خواهد پیوست.

کد خبر 622017 برچسب‌ها نقل و انتقال بازیکنان داخلی باشگاه استقلال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۶۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ اعمال افزایش حقوق بازنشستگان مشخص شد

سید مرتضی حسینی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی از اعمال افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در اردیبهشت‌ماه سال جاری خبر داد.

 وی گفت: به مانند گذشته پرداخت‌های جدید حقوق بازنشستگان به اضافه مابه التفاوت فروردین ماه، از اردیبهشت امسال اعمال خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی درباره تکمیلی درمان بازنشستگان تامین اجتماعی افزود: سطح خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان در سال جدید افزایش یافته و نیمی از هزینه‌های بیمه تکمیلی افراد را سازمان تامین اجتماعی پرداخت خواهد کرد.

حسینی تصریح کرد: در این راستا ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در سال جدید تعیین شده است.

منبع: تسنیم

tags # بازنشستگی سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • مقصد غافلگیرکننده یحیی گل‌ محمدی مشخص شد (فیلم)
  • معمای حضور ناگهانی حسینی به جای بیرانوند
  • حسینی: قهرمانی آسیا حق ایران بود
  • سیدحسین حسینی و ثبت ششمین کلین شیت در تیم ملی ایران
  • کلین شیت سیدحسین بعد از اعتماد ناگهانی
  • سیدحسین، سرزن‌ترین بازیکن تیم ملی!
  • ترکیب ایران برای بازی با ترکمنستان مشخص شد/ حسینی جای بیرانوند را گرفت
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار دلاری فدراسیون به استقلال
  • تاریخ اعمال افزایش حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • عکس| استوری طعنه‌آمیز یک استقلالی به حضور بیرانوند مقابل ترکمنستان