Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@03:43:06 GMT

عکس دیده نشده از جواد عزتی و همسرش در پشت صحنه زخم کاری

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۸۸۰۵۱

عکس دیده نشده از جواد عزتی و همسرش در پشت صحنه زخم کاری

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

جواد عزتی متولد ۲۰ دی ۱۳۶۰ در تهران است. جواد عزتی از بازیگران توانای عرصه تئاتر،سینما و تلویزیون است.جواد عزتی فارغ‌التحصیل تئاتر از هنرستان سوره است و این روزها ستاره بی بدیل نمایش خانگی شده است. جواد عزتی توانست در کنار رضا عطاران در فیلم هزارپا رکورد فروش فیلم در ایران را به طرز قابل توجهی بالا ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوادعزتی در سریال زخم کاری توانسته به خوبی بدرخشد.

عکس دیده نشده از جواد عزتی و همسرش مه لقا باقری

عکس های جوادعزتی و مه لقا باقری ، مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور ، سعید چنگیزیان و الهام کردا ، فرهاد آئیش و مائده طهماسبی که به صورت زوجی و یا فردی در سریال زخم کاری نقش آفرینی کردند توسط چند عکاس در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

زخم کاری یک سریال پر شخصیت که بر مبنای روابط درون خانواده بنا شده است و سریال با زمینه ای اجتماعی و ملودرام پیش میرود و داستانی پرتنش دارد.

زخم کاری داستان مردی به اسم مالک ( جواد عزتی ) که به عمویش نعمت ریزآبادی ( سیاوش طهمورث )، صاحب شرکتی موفق و به نام، خیانت کرده و پول کلانی را اختلاس میکند و .....

اتفاقات بحث برانگیز و توجه دقیقی که این سریال به فساد اقتصاد حاکم بر این روز های کشور دارد، این سریال را به پرمخاطب ترین سریال حال حاضر تبدیل کرده است . جواد عزتی و مه لقا باقری زوج معروف سینما ،تلوزیون و تئاتر هستند که در سال ۸۵ به واسطه ی دنیا هنر آشنا شدن و ازدواج کردند. اختلاف سنی این دو یکی از نکات جالب زندگشان است. بازی جواد عزتی در تئاتری که مه لقا باقری کارگردانی اون را به عهده داشت باعث آشنایی و ازدواج این دو شد.جواد عزتی و مه لقا باقری هر دو در سریال زخم کاری به ایفای نقش میپردازد و بسیار خوش درخشیدند

 

انتقاد از سیگار کشیدن زیاد جواد عزتی در سریال زخم کاری + فیلم

زخم کاری یک مجموعهٔ نمایشی ایرانی به کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان، محصول سال ۱۴۰۰ است.

زخم کاری یک مجموعهٔ نمایشی ایرانی به کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان، محصول سال ۱۴۰۰ است که به صورت اختصاصی در فیلیمو و شبکهٔ نمایش خانگی پخش می‌شود.این مجموعه اقتباسی از رمان بیست زخم‌کاری نوشتهٔ محمود حسینی‌زاد است که با نگاهی از تراژدی [مکبث]نوشتهٔ ویلیام شکسپیر نگاشته شده‌است.

  سریال زخم‌کاری؛ صدا، دوربین، حرکت، حالا سیگار 

بسیاری از کاربران فضای نسبت به تعدد سکانس‌های مصرف سیگار واکنش نشان داده‌اند. دکتر عباس‌علی امیری می‌نویسد:سریال «زخم کاری» آنقدر که سکانس های سیگار دارد فکر کنم همه عوامل آسم گرفته باشند.

به گزارش مشرق، زخم کاری ۵ هفته‌ای است که با پروپاگاند رسانه‌ای فیلیمو تولید و توزیع شده و به صورت هفتگی در حال انتشار است. این سامانه اخیرا خبری را منتشر کرده است که این سریال با رضایت ۹۹ درصدی مخاطبانش همراه بوده است، در حالی که بسیاری از کاربران فضای نسبت به تعدد سکانس‌های مصرف سیگار در این سریال واکنش نشان داده‌اند. دکتر عباس‌علی امیری با اشاره به سکانس‌های متعدد کشیدن سیگار می‌نویسد: سریال «زخم کاری» آنقدر که سکانس های سیگار داره فک کنم همه عوامل آسم گرفته باشن، می خواهد «نوار» باشه ولی سیگار شده.

عکس های دیده نشده جواد عزتی و همسرش مه لقا

از سریال های او می توان به مثل هیچ‌کس، کمربندها را ببندیم، باغ مظفر، سه دونگ، سه دونگ، مرد هزار چهره ، چاردیواری ،  لطفاً دور نزنیم، دست بالای دست، دردسرهای عظیم و قهوه تلخ اشاره کرد. او در سریال قهوه تلخ و دردسرهای عظیم 2 هم حضور اشت. نقش او در قهوه تلخ یکی از ماندگارترین ها در کارنامه وی می باشد.

جواد عزتی ستاره این روزهای نمایش خانگی

جواد عزتی از بازیگران پرتلاشی که از سال های دور فعالیت خود را آغاز کرد.جواد عزتی بازیگری را از تاترهای خیابانی استارت زد و به گفته خودش پارکی در تهران نیس که او در آن دیالوگ های نمایش نامه هایش را فریاد نزده باشد.جواد عزتی کارنامه درخشانی از خود تا به اینجای کار به جاگذاشته اما بدون شک سریال زخم کاری تجربه ای متفاوت از جواد عزتی است که این روزها در نمایش خانگی مهمان خانه های ایرانی ها شده است.

زخم کاری متفاوت و جذاب است و نقش مالک یک نقش قابل تامل که بسیاری از تفکرات را به چالش می کشد.در ادامه تحلیلی از نقش مالک زخم کاری را باهم می خوانیم که قطعا خالی از لطف نخواهد بود.

سریال زخم کاری با کارگردانی محمدحسین مهدویان، این روز‌ها طرفداران زیادی پیدا کرده و توانسته رضایت مخاطبان باهوش سریال را جلب کند. یکی از نقاط قوت این سریال، شخصیت مالک با بازی درخشان جواد عزتی است که می‌توان گفت یکی از عمیق‌ترین شخصیت‌ها در میان سریال‌های اخیر ایرانی است. در ادامه با تحلیل شخصیت مالک از سریال زخم کاری همراه ما باشید.

اصل قدرت طلبی و جواد عزتی و همسرش

داستان سریال زخم کاری و شخصیت مالک حول محور قدرت طلبی تعریف می‌شود. این قدرت طلبی از ابتدا این گونه نبوده و طی گذشت سال‌ها و رخ دادن بعضی رویداد‌ها شکل کنونی را به خود گرفته. قبل از هر چیزی نخست بیایید به خود اصل قدرت طلبی نگاه نزدیکی داشته باشیم.

قدرت طلبی نوعی تمایل و یا به عبارتی بهتر نوعی نیاز فطری در درون انسان است که از کودکی آغاز شده و به شکل‌های مختلف در بزرگ‌سالی ظهور می‌کند. در واقع فرد قدرت طلب میل دارد تا بر همه چیز و همه کس حکومت کند و دوست دارد که بقیه از او حساب ببرند و امر بفرمای او باشند.

قدرت طلبی در کودک چیز طبیعی است که با رسیدن به رشد شناختی و اخلاقی حل و فصل می‌شود؛ اما قدرت طلبی در یک فرد بالغ، نوعی اختلال است که به صورت ناخودآگاه ظهور می‌کند. این اختلال و یا این شکل قدرت طلبی از ابتدا اینگونه نبوده.

به عنوان مثال، درون مالک نوعی حس تمایل به قدرت طلبی و حکومت کردن بر دیگران وجود دارد؛ تا جایی که برای رسیدن به این هدف، دست به کار‌های عصیانگرایانه‌ای می‌زند که هر کسی قادر به انجام آن کار‌ها نیست. در واقع این شکل از قدرت طلبی که ما از شخصیت مالک می‌بینیم، تنها وجه نهایی فرایند قدرت طلبی است.

این قدرت طلبی مانند هر تمایل دیگری در یک عنصر کلیدی ریشه دارد و طی یک فرایند شناختی _ روانی، رشد می‌کند و به یک تمایل غیر قابل کنترل تبدیل می‌شود.

احساس نیاز

در سکانسی از سریال زخم کاری، به دوران کودکی شخصیت مالک فلش بکی زده می‌شود. در این سکانس، مالک پشت تراکتوری نشسته که پدرش آن را برای شخص دیگری تعمیر کرده. مالک کوچک با گفتن یک دیالوگ، نشان می‌دهد که حس قدرت طلبی و تمایل به مالکیت او از دوران کودکی نیز با او همراه بوده. او می‌گوید: بابا، مگه با تراکتورمون نمیریم؟

رفتار متقابل پدرش نیز نشان می‌دهد که برای نیاز‌های او ارزش زیادی قائل است. اما نیاز‌های مالک تنها به صاحب یک تراکتور شدن ختم نمی‌شود.

او هم در دوره کودکی و هم در دوره جوانی، با مجموعه‌ای از نیاز‌های مادی، روانی و عاطفی روبه رو می‌شود که به علت اوضاع بد مالی خانواده‌اش قادر به بر طرف کردن این نیاز‌ها نیست.

ناکامی

شخصیت مالک از ابتدا در موقعیتی بزرگ شد که هم خودش و هم پدرش شخصیت‌های وابسته و مطیع بودند. به همین دلیل نه تنها به نیاز‌های او پاسخی داده نشد، بلکه در کنار آن مجبور بود نیاز‌های دیگران را بر آورده کند و به جای مالک بودن، مملوک باشد.

در واقع به بیانی بهتر، نیاز‌های مالک طرد شد و حس قدرت طلبی طبیعی او به شدت سرکوب شد؛ تا جایی که این حس قدرت طلبی درون او به شکل یک عقده رشد کرد. به این شرایط مالک که از کودکی تا جوانی با آن روبه رو شد، ناکامی می‌گویند.

حتی در یکی از فلش بک‌ها به صورت واضح مشاهده می‌کنیم که شخصیت مالک با ناکامی شدیدی مواجه می‌شود. آن هم ناکامی در رسیدن به معشوق خود یعنی منصوره. هیچ ناکامی بزرگ‌تر از ناکامی در راه عشق نیست. هر شخصیتی بعد از این ناکامی به شدت تغییر رنگ می‌دهد.

درماندگی آموخته شده

در روانشناسی یک بحث بسیار مهم و رایجی به نام درماندگی آموخته شده وجود دارد که می‌توان از آن به عنوان یکی از بزرگ‌ترین معضل‌های جامعه یاد کرد. بیایید این مفهوم را در قالب زندگی شخصیت مالک بررسی کنیم.

همانطور که در بالا اشاره شد، شخصیت مالک از کودکی تا جوانی با مجموعه‌ای از نیاز‌های مهم روبه رو شد که در ادامه با ناکامی در راه برطرف کردن این نیاز‌ها مواجه می‌شود. وقتی ناکامی برای مدت محدود و کوتاهی رخ دهد، شخصیت استواری خودش را حفظ می‌کند و بازهم ظرفیت ادامه دادن را دارد.

درماندگی آموخته شده یعنی قبول کردن این که کاری از دست من بر نمیاید و من مدام شکست می‌خورم و هیچ کس هیچ اهمیتی به من نخواهد داد.

شخصیت مالک با مواجه شدن پی در پی با شکست و ناکامی، به نوعی درماندگی آموخته شده دچار می‌شود. او حتی انرژی برای جنگیدن و رسیدن به خواسته‌هایش ندارد و نیازی را مطرح نمی‌کند؛ زیرا می‌داند که با ناکامی مواجه می‌شود.

عقده قدرت طلبی در درون شخصیت مالک نیز از حالت فعال بودن خارج می‌شود و به صورت نهفته درون او خاموش می‌ماند و فعلا تنها راه تخلیه این عقده، قبول کردن حقارت و ناکامی است. اما مسلما داستان به اینجا ختم نمی‌شود.

زندگی شخصی جواد عزتی 

محمدجواد عزتی متولد20 دی 1360 بازیگر اهل ایران و فارغ التحصیل تئاتر از هنرستان سوره است.

او کارش را با اجرای تئاتر های خیابانی شروع کرده است. خودش میگه  تقریبا هیچ بوستانی در تهران نیست که در آن تئاتر خیابانی اجرا نکرده باشم.اکثر کارهای او تم طنز و اجتماعی داشته اند.جواد عزتی متاهل است و همسرش مه لقا باقری نیز در حرفه بازیگری فعالیت می کند.

او از سال 75 بصورت حرفه ایی وارد دنیای بازیگری شده است.او ابتدا در تئاتر فعالیتش را شروع و سپس در سال 79 اولین کار تلویزیونی اش را بازی کرده است. جواد عزتی از 15 سالگی بازی در تئاتر را شروع و بدون هیچ معطلی کار کرده است.

سریال هایی که تاکنون جواد عزتی بازی کرده است :لطفا دور نزنیم ، هیچ کس ، کمربندها را ببندیم ، باغ مظفر، سه دونگ سه دونگ ، مرد هزارچهره ، چاردیواری ، دست بالای دست و قهوه تلخ و سریال دردسرهای عظیم. جواد عزتی همچنین در فیلم سینمایی طلا و مس نیز بازی کرده است.

  بیشتر بخوانید عکس دیده نشده از جواد عزتی و همسرش در پشت صحنه زخم کاری تابوشکنی زشت سیدجواد هاشمی کار دستش داد + عکس دیده نشده سید جواد و همسرش با این روش قیمت مسکن ثابت می ماند + لیست جدید قیمت مسکن قیمت طلا در دولت رئیسی کاهشی می شود؟ قیمت پراید باور نکردنی شد! + جزییات

منبع: فردا

کلیدواژه: جواد عزتی جواد عزتی در رد خون عکس جدید جواد عزتی بیوگرافی جواد عزتی جواد عزتی سریال زخم کاری جواد عزتی مالک سریال زخم کاری جواد عزتی و همسرش سریال زخم کاری عکس دیده نشده مه لقا باقری قدرت طلبی جواد عزتی نمایش خانگی شخصیت مالک قهوه تلخ سه دونگ نیاز ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۸۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ کسی مثل بازیگران بی اخلاق و بی تعهد نیست ؛ اگر پول باشد هر کاری می‌کنند !

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، «محمدحسن شانه‌ساززاده» مؤسس گروه «شاتل» و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره «نماوا» با حضور در یک لایو اینستاگرامی گفت: «هزینه ساخت ارزان‌ترین سریال در نماوا ۳ میلیارد تومان است. برای هر قسمت از سریال‌ «سووشون» ساخته نرگس آبیار که به زودی منتشر می‌شود، ۸ میلیارد تومان هزینه شده است.

او در پاسخ به چگونگی همکاری با بازیگران در این پلتفرم‌ها گفت: «من در خیلی از صنایع بودم اما هیچ کدام مثل بازیگران، بی اخلاق و بی تعهد نیستند با وجود آنکه به هر حال ادعای فرهنگی بودن دارند اما اگر پول باشد هر کاری می‌کنند.»

کد خبر 846346 برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی سینمای ایران نمايش خانگي

دیگر خبرها

  • تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • عکس| تصویر دیده نشده از امیر جعفری در کنار بازیگر سریال جنگل آسفالت
  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی
  • عکس| بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش
  • سریال افعی تهران فصل ۲ دارد؟/در پشت صحنه سریال افعی تهران چه خبر است؟ +عکس
  • هیچ کسی مثل بازیگران بی اخلاق و بی تعهد نیست؛ اگر پول باشد هر کاری می‌کنند!
  • پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ ۵ | ببینید
  • هیچ کسی مثل بازیگران بی اخلاق و بی تعهد نیست ؛ اگر پول باشد هر کاری می‌کنند !
  • بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش/ عکس