Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس نام‌نویسی دهمین دوره طرح ملی تلاوت شباب‌الرضا (ع) برای بار دوم تا تاریخ ۱۰ شهریور‌ماه ۱۴۰۰ تمدید شد.

تمدید دوباره مهلت ثبت‌نام به دلیل درخواست‌های علاقه‌مندان

حسین مقدم‌کیا دبیر طرح ملی تلاوت در گفت‌وگو با فارس با اعلام این خبر گفت: نام‌نویسی دور جدید طرح ملی تلاوت شباب‌الرضا (ع) که از اواخر تیرماه آغاز شده بود تا پایان مرداد‌ماه تمدید شد اما با توجه به درخواست‌های مکرر کاربران خصوصاً در روستا‌ها و شهرستان‌ها مبنی بر عدم دسترسی به اینترنت این مهلت تا ۱۰ شهریورماه تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دوره‌هایی برای شناسایی و پرورش نوجوانان مستعد در تلاوت قرآن کریم

وی درباره دوره‌های طرح ملی تلاوت گفت: در دوره جدید طرح ملی تلاوت نوجوانان و نونهالان مستعد در تلاوت قرآن کریم در دو بخش دختران و پسران شناسایی و تحت آموزش و پرورش قرار می‌گیرند.

همکاری آستان قدس رضوی و وزارت ارشاد در طرح ملی تلاوت

وی از همکاری دیگر‌ نهاد‌ها در اجرای طرح خبر داد و گفت: این طرح با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی برگزار می‌شود و این عزیزان کمک‌های فراوانی به دبیرخانه‌ طرح ملی تلاوت داشته‌اند.

 

آموزش‌ها مجازی است

مقدم‌کیا از فراهم شدن ساختار مناسب برای آموزش مجازی به نوجوانان و نونهالان گفت: با توجه به شیوع کرونا ساختار مناسبی برای آموزش مجازی به بچه‌ها فراهم شده و در صورتی که در یکی از شهر‌های مجری طرح ملی تلاوت امکان برگزاری دوره حضوری نباشد دوره مجازی جایگزین و به هیچ‌وجه کلاس‌ها تعطیل نمی‌شود.

وی ادامه داد: وی ادامه داد: در این راستا سامانه‌ای طراحی کردیم تا از طریق آن کار جذب قرآن‌آموز و برگزاری دوره‌ها انجام شود و با انجام این کار نام‌نویسی دور جدید آغاز شد.

برگزاری طرح برای دختران و پسران

دبیر طرح ملی تلاوت درباره رده‌های سنی نوجوانان حاضر در طرح گفت: دوره‌های طرح ویژه پسران ۸ تا ۱۴ سال و دختران ۱۰ تا ۱۵ سال برگزار می‌شود، البته دوره‌ه‌ها تا چند سال قبل فقط ویژه پسران بود اما به دلیل درخواست‌های مکرر از سال قبل دوره‌هایی ویژه دختران هم به طرح افزوده شد که ابتدا در ۵ استان اجرا و امسال در همه کشور دوره‌های دختران برگزار می‌شود.

به گزارش فارس علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه طرح ملی تلاوت به نشانی www.melitelavat.ir ضمن کسب اطلاعات بیشتر جهت نام‌نویسی اقدام کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند طرح ملی را در شبکه‌های مجازی از طریق آدرس‌‌های زیر دنبال کنند.

۱- تلگرام melitelavat@
۲- اینستاگرام melitelavat@
۳-آپارات melitelavat@

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قرآن تلاوت آموزش نوجوانان طرح ملی تلاوت تمدید طرح ملی تلاوت طرح ملی تلاوت نام نویسی تمدید شد دوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۸۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ تمدید شد

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون پذیرش در دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۴۰۳ وفق مصوبات شورای آموزش پزشکی و تخصصی به شیوه غیرمتمرکز و به صورت الکترونیک و یا کاغذی توسط دانشگاه های مجری برنامه آموزشی فلوشیپ در خردادماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

مرحله کتبی آزمون پذیرش در دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۴۰۳ توسط دانشگاه های مجری برنامه آموزشی فلوشیپ در ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ و مرحله شفاهی (به صورت منفرد یا ترکیبی از روش های PMP، OSCE، مصاحبه ساختارمند یا سایر روش های نوین ارزشیابی و اختصاصی مرتبط با رشته خود) در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۱۶، ۱۷ و ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ برگزار می شود.

متقاضیان شرکت در آزمون مذکور می توانند مطابق با آیین نامه آموزش دوره های تکمیلی تخصصی فلوشیپ پزشکی و مفاد راهنمای ثبت نام اقدام کنند.

- جدول زمانبندی شرکت در آزمون شفاهی هر رشته متعاقباً توسط دانشگاه های مجری برنامه آموزشی ارائه می شود.

- محل برگزاری آزمون کتبی در هنگام توزیع کارت توسط دانشگاه های مجری برنامه آموزشی به اطلاع داوطلبان می رسد.

- در این دوره محدودیت سنی جهت شرکت در آزمون وجود ندارد.

- انجام مراحل ثبت نام از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی انجام می پذیرد.

- نتیجه بررسی مدارک ارسالی جهت ثبت نام در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ اعلام می شود و داوطلبان باید دقت لازم جهت رفع نقص مدارک بعمل آورند.

توجه: براساس موضوع ۲ هشتاد و چهارمین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی در این دوره اسامی داوطلبان شرکت کننده واجد شرایط در آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ،) که در چهل و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی نیز شرکت کرده اند از لیست شرکت کنندگان آزمون فلوشیپ حذف خواهد شد.

پیش از این داوطلبان واجد شرایط فرصت داشتند تا امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی اینترنتی http://sanjeshp.ir و با توجه به رشته تخصصی پیش نیاز و در نظر گرفتن وضعیت شرکت در آزمون صرفاً یک رشته و یک دانشگاه را انتخاب و براساس مفاد راهنما ثبت نام کنند که این فرصت تمدید شد.

بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی فرصت ثبت نام در آزمون پذیرش در دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۴۰۳ از امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین تا جمعه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ تمدید شد.

این مهلت قابل تمدید نیست و انجام تمامی مراحل ثبت نام و بررسی مدارک از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی http://sanjeshp.ir و به صورت الکترونیک صورت می گیرد و بررسی مدارک توسط توسط دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی صورت خواهد پذیرفت.

هزینه ثبت نام ۸ میلیون و ۱۹۰ هزار ریال (۸۱۹ هزار تومان) است و مبلغ ۱۰۰ هزار ریال بابت خدمات پیام کوتاه از طریق سایت http://sanjeshp.ir اخذ می شود. کلیه مدارک ثبت نام باید اسکن شود و بر اساس فرمت اعلام شده در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی بارگذاری شود.

طبق مصوبات هشتاد و هفتمین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی، شرکت کنندگان آزمون های پذیرش دوره های تکمیلی تخصصی در مرحله آزمون کتبی جهت ورود به فرآیند پذیرش و شرکت در مرحله آزمون شفاهی (اعم از مصاحبه ساختارمند، OSCE ،PMP و غیره) ملزم به کسب حداقل ۶۰ درصد از نمره کل مرحله کتبی آزمون های مذکور هستند.

پذیرش نهایی از بین متقاضیان تحصیل در دوره های تکمیلی تخصصی بالینی از بالاترین نمره کل مکتسبه داوطلبین آزمون (براساس دو سوم آزمون کتبی و یک سوم آزمون آسکی) و در صورت کسب حداقل ۶۰ درصد نمره کل آزمون با رعایت سایر مقررات مربوطه صورت می گیرد.

سایر شرایط و نکات در راهنمای ثبت نام آزمون پذیرش در دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) ذکر شده است.

کد خبر 6080579

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت نام‌نویسی مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی
  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد
  • این افراد معلم می‌شوند
  • (ویدئو) تلاوت قاری نوجوان قرآن در تمرین پرسپولیس
  • استخدام نخبگان قرآنی به عنوان معلم از مهر امسال
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی ۱۴۰۳ تمدید شد
  • خبرنگار مهر اصفهان رتبه برتر دومین جشنواره قاصد آب را کسب کرد
  • (تصاویر) همه چیز درباره مراسم «هزار دف» کردستان در ۱۴۰۳
  • کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ تمدید شد