Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: در راستای اجرای قانون ممنوعیت تردد ۷۷۲ خودروی متخلف در مبادی ورودی و خروجی استان قزوین جریمه یک میلیون تومانی شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سرهنگ ابوالفضل قلی‌پور شب گذشته در جلسه قرارگاه عملیاتی مبارزه با ویروس کرونا که در سالن جلسات شهید سپهبد قاسم سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: در راستای اجرای قانون ممنوعیت تردد 7720 خودروی متخلف در مبادی ورودی و خروجی استان قزوین جریمه یک میلیون تومانی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: از این میزان جریمه 220 فقره توسط عوامل پلیس راهور و 7 هزار و 500 فقره هم توسط عوامل پلیس راه ناجا به خاطر ورود غیرقانونی با پلاک غیربومی هر کدام به مبلغ یک میلیون تومان جریمه نقدی شدند.

قلی‌پور همچنین با بیان اینکه در اجرای طرح منع تردد بین استانی 23 هزار و 800 مورد تذکر لسانی به رانندگان متخلف داده شد، ادامه داد: همچنین در این طرح 16 هزار و 133 خودروی مختلف با پلاک غیربومی متوقف و به مبدأ عودت داده شدند.

وی در ادامه به اجرای طرح ممنوعیت تردد شبانه (10 شب تا 3 صبح) در شهرهای استان قزوین اشاره کرد و گفت: در این طرح 2 هزار و 625 فقره جریمه 200 هزار تومانی برای رانندگان متخلف صادر شد که 2 هزار و 44 فقره از طریق دوربین و 581 فقره هم به صورت دستی و توسط عوامل پلیس راهور حاضر در محل صادر شد.

کمبود امکانات رفاهی پلیس برای اجرای طرح ممنوعیت تردد

معاون فرمانده انتظامی استان قزوین در بخش دیگری از سخنانش به استقرار نیروهای پلیس راه ناجا در 17 نقطه مواصلاتی برای اجرای قانون ممنوعیت تردد اشاره کرد و گفت: به جز 4 عوارضی ما که از امکانات لازم برای استقرار نیروهای پلیس برخوردار هستند، عوامل انتظامی ما در بقیه نقاط و مسیرها بدون کمترین امکانات رفاهی حاضر هستند و انجام وظیفه می‌کنند که امیدواریم در اجرای طرح‌های مشابه دیگر این کمبودها جبران شود.

قلی‌پور با بیان اینکه 420 نفر از نیروهای انتظامی، پلیس راهور و حتی یگان ویژه در محورهای مواصلاتی برای اجرای قانون یادشده حضور دارند، افزود: طبق توافق صورت‌گرفته با پلیس راه ناجا کنترل 10 کیلومتر از آزادراه غدیر (آبیک-چرمشهر) هم بر عهده عوامل انتظامی پلیس راه استان قزوین قرار گرفته است.

وی با اشاره به بروز برخی ناهماهنگی‌ها در انسداد مبادی مختلف ورودی و خروجی استان‌های همجوار با قزوین ادامه داد: به همین خاطر قرار شد قبل از اجرای طرح‌های دیگر در حوزه ممنوعیت تردد ابتدا جلسات بین استانی و به ویژه جلسات بین مسئولان شهرستان‌های همجوار برپا شود تا بهترین مبادی برای انسداد مسیر انتخاب شوند.

استان قزوین قرنطینه شدکاهش 22 درصدی تردد در جاده‌های استان قزوین / 3 هزار راننده جریمه یک میلیون تومانی شدندجزئیات محدودیت‌های تازه کرونایی در قزوین / خودروهای ناقض منع تردد راهی پارکینگ می‌شوند

معدل رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هیئات حسینی 70 درصد بود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین هم در این جلسه با بیان اینکه میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی هم‌استانی‌ها به 40 درصد کاهش یافته است، گفت: با این حال معدل رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هیئات عزاداری ما 70 درصد بود که با توجه به شور حسینی مردم قزوین جای تقدیر دارد.

حجت‌الاسلام محمدجواد زهرایی با اشاره به وجود 309 هیئت مذهبی شاخص و 600 هیئت دسته‌روی در استان قزوین اضافه کرد:‌ هیئت‌های فعال ما حدود هزار نفر عضو دارند و هیئت‌های دسته‌روی هم 10 هزار نفر تماشاگر دارند که در نهایت امسال در عمل به مصوبات ستاد استانی کرونا فقط 2 دسته‌روی در ظهر عاشورا و بدون تماشاچی انجام شد.

وی ادامه داد: همچنین 500 هیئت محفلی و 1300 علامت و علم داریم که البته بیشتر مشکلات در زمینه رعایت پروتکل‌ها مربوط به هیئات محفلی بود و البته در نهایت امسال بعد از توجیه مدیران هیئات یادشده تنها 40 علامت در محلات کوچک قزوین از حسینیه‌ها و تکیه‌ها خارج شدند.

زهرایی از انجام 1216 فقره بازرسی از هیئت‌های مذهبی خبر داد و گفت: در این زمینه 500 اخطار شفاهی به مسئولان هیئات داده شد و مسئولان 7 هیئت عزاداری هم به نیروی انتظامی معرفی شدند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید سپهبد قاسم سلیمانی پروتکل های بهداشتی استانداری قزوین ویروس کرونا شهید سپهبد قاسم سلیمانی پروتکل های بهداشتی استانداری قزوین ویروس کرونا جریمه یک میلیون تومانی شدند رعایت پروتکل ها ممنوعیت تردد استان قزوین اجرای قانون اجرای طرح پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۸۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس کرمان سه روزه ١٢٨میلیارد کالای قاچاق کشف کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار ناصر فرشید، ظهر چهارشنبه گفت: همزمان با ایام پایانی فروردین ماه سال جدید طرحی به منظور مقابله با عاملان قاچاق کالا با محوریت پلیس امنیت اقتصادی به اجرا در آمد.

وی افزود: در این طرح ۳ روزه بر اساس اقدامات اطلاعاتی قبلی و استقرار شبانه روزی همکاران انتظامی در مبادی ورودی و خروجی استان در مجموع ۷۰ دستگاه خودروی سبک و ۱۴ دستگاه خودروی سنگین توقیف و در بازرسی از آنها انواع کالای قاچاق شامل فرآورده‌های نفتی، لوازم خانگی، احشام، مواد محترقه و دیگر کالاهای اساسی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این اقلام را بیش از ۱۲۸ میلیارد و ۵۳۱ میلیون ریال برآورد کردند، افزود: در این خصوص ۱۱۹ فقره پرونده برای ۱۲۴ متهم که قصد سودجویی با قاچاق این کالاها را داشتند تشکیل و تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر 6081214

دیگر خبرها

  • توقيف خودروي قاچاق در ساري
  • اخذ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه از مشاوران املاک متخلف زاهدان
  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان
  • جریمه نیم میلیارد تومانی استقلالی‌ها
  • جریمه نیم میلیارد تومانی استقلالی‌ها/ سیدحسین حسینی نقره داغ شد
  • پلمب مطب یک پزشک در کوهدشت/ پزشک متخلف ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد
  • پلیس کرمان سه روزه ١٢٨میلیارد کالای قاچاق کشف کرد
  • شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان هفت میلیارد ریال جریمه شد
  • اخذ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه از مشاورین املاک متخلف زاهدان
  • ضبط برنج های تقلبی و جریمه متخلف در مشهد