Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@05:39:07 GMT

سپاه در حوزه محرومیت زدایی در کنار مردم است

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۸۹۶۵۵

سپاه در حوزه محرومیت زدایی در کنار مردم است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محسن جعفری پیش از ظهر دوشنبه در حاشیه افتتاح پل عابر در روستای گوراب پس فومن با اشاره به انتشار ویدئویی در فضای مجازی در مورد گلایه مادری برای تردد سخت از این مسیر، اظهار کرد: طی بازدید میدانی و هماهنگی با مجموعه بخشداری، سپاه ناحیه فومن اقدامات اولیه برای احداث پل را در دستور کار قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه در سال‌های گذشته اهالی گوراب پس از وضعیت نامناسب پل چوبی گلایه داشتند، تصریح کرد: با ساخت پل عابر پیاده جدید مشکل تردد تعداد زیادی از خانوارهای روستا برای عبور مرور به شهر و مراکز خدماتی تسهیل گشت.

وی با تاکید بر اینکه با همت بسیج و گروهای جهادی پل جدید عابر پیاده گوراب پس که کمتر از ۴۸ ساعت به طول ۱۰ متر احداث و به بهره برداری رسید، افزود: برآورد اولیه هزینه احداث ۳۰۰ میلیون ریال بود که با تلاش‌ها صورت گرفته این پل با ۱۵۰ میلیون ریال اعتبار ساخته شد.

سرهنگ جعفری با تاکید بر اینکه مطالبه گری یک مادر روستایی اهل گوراب پس در فضای مجازی و درخواست از مسئولین برای حل مشکل عبور مرور سبب شد این پل به نام مادر نامگذاری شود، گفت: سپاه همواره در کنار مردم قرار دارد و برای رفع محرومیت‌ها و خدمات رسانی به مردم همه تلاش وکوشش خود را به کار خواهد بست.

کد خبر 5287102

منبع: مهر

کلیدواژه: محرومیت زدایی سپاه قدس گیلان فومن محسن جعفری محرم 1400 ویروس کرونا عاشورا ماه محرم مراسم عزاداری آمار کرونا عکس استانها واکسن کرونا شیوع کرونا تاسوعا و عاشورا نماز ظهر عاشورا کرمانشاه بوشهر تاسوعای حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۹۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل اقتصادی با همیاری مردم حل می‌شود

دریافت 69 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6079372

دیگر خبرها

  • مشکل اقتصادی با همیاری مردم حل می‌شود
  • محرومیت‌زدایی یک میلیاردی خادمان رضوی در آران و بیدگل
  • مسوولان برای توسعه روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته تلاش کنند
  • لجام گسیختگی در ثبت سفارش، مشکل اساسی حوزه دارو
  • خودسازی و محرومیت‌زدایی مهمترین هدف اردو‌های جهادی است
  • احداث ۵۰ هکتار فضای سبز در سنندج
  • نجات معجزه‌آسای یک عابر از تصادف دو کامیون (فیلم)
  • توجه مسؤولان برای رفع محرومیت‌ها به روستاها معطوف شود
  • خودسازی و محرومیت‌زدایی مهمترین هدف اردوهای جهادی است
  • بازدیدمعاون وزیرنیرو از طرحهای محرومیت زدایی چهارمحال وبختیاری