Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان گلستان از ارجاع همه پرونده‌های قابل گذشت به شورای حل اختلاف خبر داد و گفت: برای حل و فصل مسالمت آمیز خصومت‌ها و اختلافات همه پرونده‌های قابل گذشت ابتدا به شعب صلحی شورای حل اختلاف استان ارجاع می‌شود. خبرگزاری میزان - حیدر آسیابی، رئیس کل دادگستری استان گلستان از ارجاع همه پرونده‌های قابل گذشت به شورای حل اختلاف خبر داد و گفت: برای حل و فصل مسالمت آمیز خصومت‌ها و اختلافات همه پرونده‌های قابل گذشت ابتدا به شعب صلحی شورای حل اختلاف استان ارجاع می‌شود تا طرفین در فضایی آرام و بدون تنش با حضور اعضای مجرب شورای حل اختلاف برای حل اختلافات خود چاره جویی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: جلوگیری از عمیق و ریشه دار شدن اختلافات و کاهش آسیب‌های اجتماعی، در اختیار دادن فرصت بیشتر به طرفین برای کاستن از عصبانیت و گفتگوی راهگشا با یکدیگر و در نهایت کاهش پرونده‌های ورودی به دادگاه‌ها و دادسرا‌ها از مزیت ارجاع پروند‌ها به شورای حل اختلاف است.   بیشتر بخوانید: رهایی یک محکوم به قصاص از چوبه دار با تلاش شورای حل اختلاف عشایر شوش وی با اشاره به میانگین کشوری ۳۴ درصدی سازش پرونده‌ها در شعب شورای حل اختلاف گفت: این رقم در گلستان ۳۸ درصد است و امیدواریم با استفاده از حضور ریش سفیدان و بزرگان اقوام و مذاهب استان گلستان امسال درصد بیشتری از پرونده‌ها با سازش ختم به خیر شود.

انتهای پیام/ برچسب ها: صلح و سازش دادگستری گلستان مصالحه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صلح و سازش دادگستری گلستان مصالحه شورای حل اختلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۰۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارجاع هزار و ۸۰۰ فقره پرونده به آزمایشگاه اداره کل پزشکی قانونی خراسان شمالی

محمدرضا نورس گفت: هزار و ۸۰۰ فقره پرونده سال ۱۴۰۲ به آزمایشگاه این اداره کل ارجاع و بررسی شد که این رقم نسبت به سال ماقبل ۳۸.۴ درصد افزایش یافت.
وی افزود: خدمات آزمایشگاه، یکی از چهار خدمت حوزه تخصصی پزشکی قانونی است که در سال گذشته هفت هزار و ۸۲۰ نمونه ارجاعی مورد بررسی قرار گرفت.
وی بیان کرد: بیش از ۴۵۰ نفر در سال گذشته برای بررسی اعتیاد به مواد مخدر، محرک و روانگردان و همچنین مصرف الکل به آزمایشگاه ارجاع داده و نمونه گیری و نتایج آن به مراجع قضایی اعلام شد.
نورس گفت: همچنین سال گذشته ۳۵ نمونه از متوفیان ارجاعی این بخش نمونه برداری و با استفاده از تجهیزات موجود در کمتر از یک ساعت پاسخ ارائه شد.
وی افزود: پزشکی قانونی همچنین پاسخگوی مکاتبات مراجع انتظامی در بررسی وجود و میزان الکل نمونه‌های ارسالی است که سال گذشته ۸۱۴ مورد نمونه غیربیولوژیک ارسالی بررسی و پاسخ آن ارسال شد.
مدیرکل پزشکی قانونی خراسان شمالی افزود: آزمایشگاه اداره کل پزشکی قانونی استان به عنوان یکی از آزمایشگاه‌های برتر سطح دو در حال خدمات رسانی به مردم استان است.

سالانه بیش از ۳۰ هزار فقره پرونده در پزشکی قانونی استان مورد بررسی قرار می‌گیرد که این حجم از کار و خدمات رسانی تنها با ۵۰ نفر نیرو انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل درپی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول
  • موفقیت همیاران صلح در پرونده‌های بزرگ قضایی
  • تحقق صلح و سازش در ۱۱ فقره پرونده مطالبه وجه با همت اعضای شورای حل اختلاف اهواز
  • ایجاد صلح و سازش ۱۱ پرونده قضایی در اهواز
  • صلح و سازش ۱۱ فقره پرونده مطالبه وجه در اهواز
  • ارجاع هزار و ۸۰۰ فقره پرونده به آزمایشگاه اداره کل پزشکی قانونی خراسان شمالی