Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «سیدسعید شاهرخی» روز دوشنبه در مراسم تجلیل از حاجیلوییان نایب قهرمان مسابقات کشتی جوانان جهان، اظهار داشت: افتخار آفرینی جوان توانمند و مستعد همدانی برای کسب مدال نقره مسابقات کشتی جوانان جهان توسط پس از یک دهه، حاصل تلاش و کوشش مستمر این ورزشکار، برنامه ریزی هدفمند و موفق هیات کشتی و دستگاه ورزش استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تاکید بر ضرورت برنامه‌ریزی‌های برای کشف استعدادهای برتر این رشته و شکوفایی آن‌ها برای افتخار آفرینی در رقابت های جهانی، افزود: حاجیلوییان با کسب نشان نقره، نه تنها سهم بسزایی در قهرمانی تیم ملی کشورمان در مسابقات جهانی روسیه داشت بلکه ثابت کرد آینده درخشانی نیز در پیش دارد.

شاهرخی با تاکید بر اینکه این جوان مستعد همدانی باید قدر فرصت‌های به دست آمده را بداند، گفت: مدال آوری او باعث خوشحالی مردم به خصوص جامعه ورزش کشتی استان همدان شد.

استاندار همدان با بیان اینکه این دیدار به منظور تقدیر از جایگاه یکی از جوانان ارزشمند و آینده‌دار کشورمان انجام شد، گفت: دستیابی به این مقام در شرایط کنونی حاصل نگاه صحیح به جامعه ورزش و ورزش کشتی استان و عزم و اراده «مهدی حاجیلوییان» است که باعث شده بعد از یک دهه جایگاه سکوی نایب قهرمانی را در دنیا داشته باشیم.

مراسم تجلیل از این قهرمان کشتی  با حضور «حمید سیفی» مدیرکل ورزش و جوانان و «حمیدرضا یاری» رییس هیات کشتی استان همدان در دفتر استاندار برگزار شد.

«مهدی حاجیلوییان» هفته گذشته موفق به کسب مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی وزن ۹۲ کیلوگرم مسابقات جهانی کشتی جوانان جهان در روسیه شد.

به گزارش ایرنا، این کشتی گیر مستعد همدانی در فینال مسابقات وزن ۹۲ کیلوگرم جوانان جهان با قبول شکست مقابل کشتی گیری از آمریکا به مدال نقره رسید.

حاجیلوییان در وزن ۹۲ کیلوگرم پس از استراحت در دور اول در دور دوم با با نتیجه ۱۰ بر صفر و امتیاز عالی موحامد گیمری از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۰ بر صفر سرگئی سارگیسیان از ارمنستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

وی در این با نتیجه ۱۰ بر صفر نیکولاس دی لانگی از آفریقای جنوبی را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت.

حاجیلوییان در این دیدار مقابل راکی الام از آمریکا با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب و صاحب مدال نقره شد.

برچسب‌ها روسیه همدان کشتی استانداری همدان فدراسیون کشتی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روسیه همدان کشتی روسیه همدان کشتی استانداری همدان فدراسیون کشتی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان جوانان جهان کشتی استان مدال نقره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۰۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسندیده نایب رئیس فدراسیون جهانی کشتی گورش شد

علیرضا پسندیده به‌عنوان نایب رئیس فدراسیون جهانی کشتی سنتی گورش انتخاب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با تصمیم کمیته اجرایی فدراسیون جهانی کشتی سنتی گورش، علیرضا پسندیده رئیس فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی ایران به‌عنوان نایب رئیس فدراسیون جهانی کشتی سنتی گورش انتخاب شد.

کشتی سنتی گورش از ورزش‌هایی است که در مناطق مختلف کشور به ویژه شمال و شمال شرق فعال است.

در این شیوه از کشتی، شالی که هر ورزشکار به دور کمر خود می‌بندد برای اجرای فنون توسط رقیب و کمرگیری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پیش از این نیز در جریان اجلاس کنفدراسیون جهانی ورزش‌های قومیتی، ایران رسماً به عضویت کنفدراسیون جهانی ورزش‌های قومیتی درآمده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • مدال نقره کانتندر جهانی لبنان بر گردن پینگ پنگ باز ایرانی
  • معمای ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد برای المپیک ۲۰۲۴ و هندوانه دربسته‌ پادشاه
  • ظریف: روسیه، ایران را برای منافع خود فدای آمریکا می‌کند/ برخی می‌خواهند روس‌ستیزی و یا روس‌پرستی خود را ثابت کنند
  • اسامی کشتی‌گیران برای کسب سهمیه المپیک؛ حضور تانک روسی و غیبت ارسلان
  • حسن یزدانی مجبور به جراحی شد/کامران بدشانسی آورد/ ۳ مدال می‌گیریم
  • بهترین سال ورزش ایران در المپیک و سال تولد بهترین المپین ایران، سال نهنگ بودند
  • پسندیده نایب رئیس فدراسیون جهانی کشتی سنتی «گورش» شد
  • پسندیده نایب رئیس فدراسیون جهانی کشتی گورش شد
  • کسب ۴۰ مدال ملی و بین‌المللی کشتی گیران لرستان در سال ۱۴۰۲