Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری پنج سوداگر مرگ و کشف دو تن و ۶۲ کیلوگرم مواد افیونی در شهرستان سراوان خبر داد. - اخبار استانها -

سردار احمد طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال محموله بزرگ از شهرستان سراوان به مرکز کشور را داشتند، شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این رابطه عصر دیروز تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان در قالب چند تیم عملیاتی با رصد مناطق صعب‌العبور، اعضای این باند مسلح را که با دو دستگاه وانت تویوتا و یک دستگاه پژو 405 در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در محور فرعی "جالق"- سراوان بودند رویت کرده و به آنها دستور ایست دادند.

درگیری مسلحانه تکاوران پلیس سیستان و بلوچستان با قاچاقچیان/ بیش از یک تن مواد مخدر کشف شددرگیری مسلحانه تکاوران پلیس سیستان و بلوچستان با سوداگران مرگ/ بیش از دو تن مواد مخدر کشف شدانجام بیش از 2000 عملیات علیه قاچاقچیان/ 64 تن مواد مخدر توسط تکاوران انتظامی سیستان و بلوچستان کشف شد

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اضافه کرد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره مأموران انتظامی دیدند بدون توجه به ایست پلیس، با تیراندازی به سمت مأموران به سرعت از محل متواری شدند.

وی اظهار داشت: در این عملیات جان بر کفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در عکس‌العملی سریع و با رعایت قانون به کارگیری سلاح، با آتش پرحجم خود خودروهای قاچاقچیان را زمین‌گیر و ضمن دستگیری پنج سوداگر مرگ، در بازرسی از خودروهای توقیفی از آنها، 958 کیلو مواد افیونی از نوع تریاک کشف کردند.

سردار طاهری بیان کرد: مأموران در ادامه این عملیات محل اصلی دپوی موادمخدر قاچاقچیان را در یک منزل مسکونی واقع در روستای "آسپیچ" سراوان شناسایی که در بازرسی از محل یک تن و 104 کیلوگرم مواد مخدر دیگر از نوع تریاک کشف شد.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات مقتدرانه در مجموع دو تن و 62 کیلو مواد افیونی به همراه دو قبضه سلاح کلاش با 78 تیر جنگی کشف شده، خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده اند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بر عزم جدی پلیس استان در برخورد با قاچاق مواد مخدر تأکید و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس 110 در اختیار پلیس بگذارند.

انتهای پیام/392/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس مبارزه با مواد مخدر قاچاق مواد مخدر مواد مخدر سیستان و بلوچستان پلیس مبارزه با مواد مخدر قاچاق مواد مخدر مواد مخدر سیستان و بلوچستان تکاوران پلیس مواد افیونی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۰۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر

سرهنگ محمد قاسم طرهانی  گفت: ماموران عملیات کلانتری ۱۷۵ این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق از انبار یک محموله مواد مخدر در یک منزل و قصد قاچاقچیان برای پخش آن‌ها در استان تهران مطلع شدند.

وی افزود: در این راستا ماموران به سرعت وارد عمل و پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از این منزل ۱۱ کیلو حشیش کشف و در این رابطه یک متهم که در تدارک اقداماتی برای انتقال این محموله بود را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره معرفی متهم به مراجع قضائی تصریح کرد: پلیس با تکیه بر اقدامات اطلاعاتی در راستای پیشگیری از حمل و توزیع مواد مخدر به طور شبانه روزی تلاش و در این راستا بر مشارکت عموم مردم و کاهش زمینه‌های اعتیاد در جامعه تاکید می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • توقیف خودرو حاوی تریاک در گردنه آهوان/ ۲ نفر دستگیر شدند
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ در شهر جدید مهستان
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود
  • زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند