Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید برای دنبال کردن اخبار سهام برکت اینجا کلیک کنید

اقتصاد‌آنلاین _ سهیل بانی؛ سهام گروه دارویی برکت در بورس امروز با معاملاتی ۲۰۰میلیارد تومانی، قیمت پایانی ۳۶,۸۴۰ریال را ثبت کرد که حکایت از رشد ۲.۸درصدی این نماد دارد. به این ترتیب برکت پس از چهار روز متوالی افت، صعودی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر معاملات امروز برکت در رنج مثبت انجام شد و این نماد در دقایق پایانی معاملات به صف خرید نشست. گفتنی است حجم این صف در دقایقی به چهار میلیون برگه سهم رسید. سرانجام برکت با پنج درصد رشد، قیمت آخرین معامله ۳۷,۶۲۰ریال را به ثبت رساند.

امروز حدود ۵۵میلیون برگه سهم برکت بین سهامداران دست به دست شد که ۸۷درصد خریداران حقیقی‌ها و ۱۳درصد آنها حقوقی‌ها بودند. در سمت دیگر معاملات، اشخاص حقیقی ۹۹درصد و کدهای حقوقی تنها یک درصد از فروش سهام برکت را به خود اختصاص دادند. به این ترتیب میانگین خرید هر فرد حقیقی ۱۹میلیون تومان و میانگین فروش هر یک، ۲۱میلیون تومان رقم خورد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

پربیننده ترین ارزش سهام عدالت من (۳۱ مردادماه) سنگین ترین صف های خرید و فروش(۳۱مرداد) / تقاضا ۱۳۵میلیارد تومانی برای کنور اهمیت ویژه اهالی بازار به بودجه و نرخ دلار / در کوتاه مدت و بلند‌مدت چه صنایعی مناسب ورود هستند؟ بلندمدتی ها کسب سود می کنند / بازدهی بازار سرمایه چقدر پیش بینی می شود؟ خودرو ۲۳۰تومان شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۱۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۲ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها در روز سبز شاخص کل به بازار سهام تزریق شد

محمد غفوری کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در جریان معاملات امروز ۲۹ فروردین شاخص کل بورس با افزایش ۶ هزار و ۲۳۱ واحدی در سطح ۲ میلیون و ۲۰۸ هزار واحدی ایستاد. شاخص کل هم وزن نیز با افزایش ۳۷۸ واحدی در ارتفاع ۷۲۳ هزار و ۵۶۶ واحدی قرار گرفت تا بازار با جریان متعادل به کار خود پایان دهد.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: حجم معاملات امروز ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون برگه سهم به ارزش معاملاتی حدود ۲ هزار و ۶۸۰ میلیارد تومانی ثبت شده است و در نهایت هم ۲۲ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام تزریق شده است.

او می‌گوید: امروز ۵۴ درصد بازار سهام به‌عبارتی ۴۴۱ نماد در محدوده مثبت و ۴۶ درصد در بازه منفی دست به دست شدند. ارزش سفارشات فروش حدود ۶۹۶ میلیارد تومان و همچین ارزش سفارش خرید ۵۹۱ میلیارد تومان ثبت شده است. تعداد خریداران حقیقی در بازار امروز ۷۴ هزار و ۷۵۸ کد بوده است.

غفوری در ادامه بیان کرد: امروز بیشترین میزان ورود نقدینگی را صندوق‌های سهامی و بیشترین خروج را محصولات شیمیایی به خود اختصاص دادند. امروز هم باتوجه به تمدید روز گذشته دامنه نوسان با محدودیت مثبت و منفی ۱ درصد دنبال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • سهامداران عدالت بخوانند؛ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود
  • ۳۲ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها در روز سبز شاخص کل به بازار سهام تزریق شد
  • رشد ۶۲۳۵ واحدی بورس در انتهای معاملات امروز
  • سهامداران عدالت بخوانند | جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • سهامداران عدالت بخوانند/ زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • سهامداران بخوانند/ این تصمیم درباره دامنه نوسان تمدید شد
  • ۷۲۰ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد
  • برگشت بورس به مدار نزولی؛ شاخص کل هم‌وزن ریخت
  • بازگشت سایه ترس به بازار؟ هیجان حقیقی ها برای فروش/ حقوقی ها سهام را جمع کردند!