Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@21:59:28 GMT

تعطیلی فعالیت باشگاه های ورزشی استان فارس

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۱۲۴۹

تعطیلی فعالیت باشگاه های ورزشی استان فارس

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت: تا زمان پایدار بودن وضعیت قرمز استان تنها 13 رشته روباز مجوز فعالیت دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس،محسن سالاری با اشاره به  وضعیت قرمز کرونا در کل استان فارس گفت: تا ادامه دار بودن این وضعیت باشگاه های ورزشی و فعالیت های ورزشی در فضای سرپوشیده در فارس مجوز فعالیت ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود بر اساس اعلام وزارت ورزش و جوانان در وضعیت قرمز تنها رشته های تنیس،تیراندازی با اهداف پروازی،تیرو کمان،چوگان،دو و میدانی،سوارکاری،قایقرانی(بجزدراگون بوت)،کوهنوردی،گلف،موتورسواری و اتومبیل رانی،دوچرخه سواری و استخر های روباز مجوز فعالیت دارند. معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان فارس افزود:از زمان آغاز شیوع کرونا جامعه ورزش و باشگاه های ورزشی بیشترین همکاری را با ستاد ملی کرونا داشته اند و حتی در تعطیلی باشگاه ها نیز  پیشگام بوده اند که در این مدت ضرر های زیادی هم متحمل شده اند اما سلامت مردم و جامعه اولویت همه ماست و هم اکنون نیز باید همه دست به دست هم دهیم تا با رعایت دستورالعمل های ابلاغی این ویروس منحوس را شکست دهیم. وی عنوان کرد:بازرسین هیات پزشکی ورزشی فارس نیز به صورت منظم باشگاه های ورزشی و همچنین فعالیت های ورزشی را زیر نظر دارند و به ما گزارش می دهند و با متخلفین برابر قاون برخورد خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فارس باشگاه های ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۱۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ورزش و مردم در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جلسه طرح ملی ورزش و مردم در اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان برگزار شد. این طرح به ساماندهی فعالیت ورزشی شهروندان، زیر نظر مربیان مجرب در طول ایام هفته به صورت مستمر و در ساعات اولیه روز (صبحگاهی) و عصر (عصرگاهی) در اماکن ورزشی و در فضایی که از قبل آماده سازی و مهیا شده است، می‌پردازد.

فاز اول این طرح به مدت ۶ ماه در ۷۰۰ مکان ورزشی سراسر کشور آغاز می‌شود.

طرح ورزش و مردم به صورت مستمر، در ۶ روز هفته اجرا می‌شود، ضمن این که در هفته نیز یک روز ترجیحا پنج شنبه به برگزاری یک رویداد رقابتی خانواده محور اختصاص دارد.

دیگر خبرها

  • اخذ مجوز راه‌اندازی فصلنامه پژوهشی در دانشگاه آزاد مرودشت
  • میراث ورزشی خراسان چگونه به نام یک نفر سند خورد؟
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • تعطیلی مدارس ۴ شهرستان سیستان و بلوچستان
  • تداوم هشدار قرمز هواشناسی در هرمزگان
  • آخرین وضعیت مسعود اسکویی گوینده رادیو در بیمارستان
  • اجرای طرح ورزش و مردم در خوزستان
  • تعطیلی برای همه مدارس سیستان وبلوچستان،نخواهیم داشت
  • طرح آمایش سرزمینی ورزش در کرمانشاه در حال انجام است
  • تعطیلی مدارس شهرهای بلوچستان