Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-16@22:05:03 GMT

بازگشت خندوانه و دورهمی پس از ماه صفر

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۳۱۳۱

 

هر ساله در ایام محرم پخش خندوانه و دورهمی متوقف می شود. پخش خندوانه و دورهمی به دلیل کرونای مهران مدیری و رامبد جوان متوقف شد. 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه نسیم، بر اساس آخرین نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان برنامه‌های «دورهمی» و «خندوانه» عنوان پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون را در تابستان ۱۴۰۰ به خود اختصاص داده‌اند و برای آنتن پس از ماه صفر، خود را آماده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو برنامه که با شرایط متفاوت اجتماعی و اقتضائات منحصر به فرد در فرایند تولید به آنتن نسیم آمدند، توانستند جایگاه خود را در بین مخاطبان وفادارشان حفظ کنند و با این پشتوانه و اعتماد در تدارک سری جدید هستند.

«خندوانه» که از اواخر سال ۹۹ با دکوری بدیع و متناسب با احوال جامعه و حفظ پروتکل‌های بهداشتی فصل هفتم را آغاز کرد، ایجاد نشاط و اولویت تغییر فضای آنتن در مسیر سرگرمی مردم را بر آنچه ایده آل این برنامه و شیوه تولید فصول قبل بود ترجیح داد تا در قاب تلویزیون حاضر و موثر باشد. «خندوانه» تا پیش از محرم حدود ۵۲ قسمت روی آنتن برد که البته درگیری عوامل و بویژه رامبد جوان با بیماری کرونا سبب شد تا آنگونه که باید این فصل به اتمام نرسد تیم این برنامه در تلاش‌اند که با فروکش کردن بیماری کرونا و پس از محرم و صفر با حالی متفاوت و آنگونه که شایسته است «خندوانه» را تولید و پخش کنند.

«دورهمی» نیز که با تغییر کلی در فرم و ساختار برنامه از اواخر بهار ۱۴۰۰ پخش خود را آغاز کرده با محوریت سنجش و بالا بردن اطلاعات عمومی طراحی و با دکوری خاص و هیجان‌انگیز تولید شد و با وجود تغییر ماهوی نسبت به سری قبل باز هم بتواند در صدر برنامه‌های تلویزیونی قرار بگیرد.

«دورهمی» که ۳۳ قسمت آن تا پیش از این ایام پخش و برنده نهایی آن از بین داوطلبان حضور در فصل اول معرفی شد خود را برای فصل دوم در بعد از محرم و صفر آماده می‌کند که قرار است با حفظ کلیت برنامه بخش‌هایی به آن اضافه و در شیوه پرسش و جریان رقابت اتفاقات جذابی روی دهد و تا پایان سال روی آنتن شبکه نسیم خواهد بود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تلویزیون جامعه رقابت روابط عمومی محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۳۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| دورهمی سردار آزمون در کنار رفیق صمیمی تتلو

آفتاب‌‌نیوز :

سردار آزمون، ستاره ملی‌پوش باشگاه رم که این روزها به دلیل مصدومیت از ترکیب تیمش دور شده، تصویری از یک دورهمی در اینستاگرام منتشر کرد.

در این تصویر آرمین زارعی، خواننده مشهور پاپ هم دیده می‌شود. او با سردار آزمون ارتباط نزدیکی دارد و آن‌ها دوستان صمیمی هم هستند.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • کتانی قرمز ژیلا صادقی صداوسیما را به هم ریخت
  • تولید نخستین آنتن ۶۰ گیگاهرتزی جهان/ مسیر توسعه «سیکس جی» هموار شد
  • سطح دغدغه مدیران تلویزیون: کتانی قرمز مجری خانم!
  • ادعای عجیب محمدحسین میثاقی روی آنتن زنده!
  • ادعای عجیب میثاقی روی آنتن زنده!/به قلعه‌نویی زنگ زدند که الکی یک بازیکن را به تیم‌ملی دعوت کن!
  • سطح دغدغه های مدیران تلویزیون را ببینید: کتانی قرمز را از پای مجری خانم دربیاورید!
  • عکس| دورهمی بازیگران سریال چاردیواری بعد از ۱۵ سال
  • برگزاری همایش بین المللی پیر غلامان در محرم
  • محرم در اهواز به دنبال رکورد ساکت الهامی!
  • عکس‌| دورهمی سردار آزمون در کنار رفیق صمیمی تتلو