Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اتاق خبر، به نقل از سازمان مرکزی تعاون روستایی، سید محمد موسوی اظهار داشت: روش عرضه محصول در بورس یکی از دقیق‌ترین، شفاف‌ترین و سالم‌ترین شیوه فروش محصولات کشاورزی است که در همین راستا بخشی از محصول زعفران نگین و پوشال خریداری شده در سال ۱۳۹۹ توسط سازمان مرکزی تعاون روستایی، با رعایت همه استانداردها در بورس کالای ایران عرضه شد و با قیمت مناسب و به صورت نقدی به فروش رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به وقوع پدیده خشکسالی و اثرات آن بر میزان تولید و نیز سهم ۹۲ درصدی کشورمان در تولید زعفران جهان، چشم‌انداز بسیار خوبی برای قیمت زعفران و صادرات این محصول قابل پیش بینی است.

موسوی گفت: سازمان مرکزی تعاون روستایی با تمام توان از تولید کنندگان زعفران حمایت خواهد کرد.

 

 

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: بورس کالای ایران زعفران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۵۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدفگذاری افزایش تولید پژو پارس در دو ماه آینده

گروه صنعتی ایران‌خودرو به منظور افزایش ظرفیت تولید محصول پژو پارس و فراخوان متقاضیان طبق اولویت‌بندی سامانه یکپارچه، با برنامه‌ریزی و هماهنگی با شبکه تامین و قطعه‌سازان این خودرو، ظرفیت تولید روزانه خود را از ۴۰۰ دستگاه از ابتدای امسال، به تدریج به ۷۰۰ دستگاه در کم‌تر از دو ماه خواهد رساند.

 این اقدام ایران خودرو پیرو تمدید مجوز تولید پارس از سوی سازمان ملی استاندارد برای بهار ۱۴۰۳ صورت گرفته است.

 به این ترتیب با افزایش ظرفیت خطوط پژو پارس در پایگاه‌های تولیدی ایران‌خودرو، تولید این محصول طبق مجوز صادره با حداکثر ظرفیت تولیدی که تاکنون وجود داشته، ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • هدفگذاری افزایش تولید پژو پارس در دو ماه آینده
  • ۱۴ هزار هکتار باغ مازندران شناسنامه‌دار شد
  • افتتاح نخستین مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در بندرعباس
  • افتتاح مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در بندرعباس
  • جابجایی بیش از ۲۱ میلیون تن کالا از مازندران
  • سازمان بورس از بانک ملت در مورد خرید پرسپولیس توضیح خواست/ بوی انصراف می آید؟
  • هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید
  • تعاونی‌ها زیر چتر حمایت بانک توسعه تعاون
  • هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید
  • توزیع ۱۰۳ تن کالای حمایتی ویژه رمضان در تربت‌حیدریه