Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@02:21:43 GMT

بازداشت جوینده گنج در آذرشهر

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۶۱۲۹

بازداشت جوینده گنج در آذرشهر

به گزارش رکنا، فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی آذربایجان شرقی از دستگیری عامل حفاری غیرمجاز و کشف دستگاه فلزیاب در شهرستان آذرشهر خبر داد.

سرهنگ داداشی فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی آذربایجان شرقی گفت:پس از دریافت گزارش مردمی مبنی حمل و نگهداری دستگاه فلزیاب توسط عامل حفاری غیرمجاز در شهرستان آذرشهر، طی عملیات نیروی یگان حفاظت میراث فرهنگی خودروی موردنظر شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در این عملیات که با همکاری نیروی انتظامی شهرستان انجام شد، عامل حفاری غیرمجاز که قصد حفاری برای کشف اموال تاریخی در اراضی این شهرستان را داشت دستگیر و اموال تاریخی و ابزارآلات مورد استفاده ضبط شد.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: فرد خاطی به همراه فلزیاب پیشرفته و سایر ابزارآلات ضبط شده به‌عنوان متهم به مراجع قضایی ارجاع داده شد و مراحل قانونی برابر مقررات انجام خواهد شد.

سرهنگ داداشی گفت: هم استانی‌ها می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه میراث فرهنگی ، مراتب را با تماس شماره ۰۹۶۶۲ مرکز پیام یگان حفاظت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اطلاع دهند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا دستگیری میراث فرهنگی اخبار حوادث کشف بازداشت غیرمجاز حفاری جوینده گنج سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سارا و نیکا در پایتخت سارا و نیکا کرونا سارا و نیکا فرقانی قیمت گوهر خیراندیش یگان حفاظت میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۶۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از ۲۱۲ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی لرستان

 مسلم مویدی در حاشیه تخریب اراضی غیرمجاز این شهرستان اظهار کرد: ۲۱۲مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغی توسط گشت‌های یگان حفاظت امور اراضی استان شناسایی شد که خرم‌آباد با ۷۴ مورد بیشترین تغییر کاربری را به خود اختصاص داده است.
وی با اشاره به اینکه برخی از افراد سودجو برای خرید و فروش زمین‌های خارج از محدوده شهر یا روستا و ساخت‌وساز ویلا و مسکن در مزارع و باغ‌ها اقدام می‌کنند، تاکید کرد: این در حالی است که براساس قانون، هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی بدون مجوز سازمان جهاد کشاورزی ممنوع است و علاوه بر قلع وقمع بنا‌های احداثی، با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد.
 
 فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان لرستان در پایان از مردم درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز موضوع را به سامانه ۱۳۱ گزارشات مردمی اطلاع دهند یا با مراجعه با آدرس https://cms laoi.ir تخلف تغییر کاربری را ثبت و پیگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند
  • سه هزار مورد تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • ۳ هزار مورد تغییرکاربری زمین‌های‌کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • کشف حدود ۶ هزار ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • کشف فلزیاب از متخلفان در بختگان
  • کشف حدود ۶ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • توقیف ۲ فروند شناور متخلف صید ترال در آب‌های قشم
  • جلوگیری از ۲۱۲ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی لرستان
  • کشف فلزیاب از متخلفان در شهرستان فارس
  • کشف یک هزار و ۷۶۰ عدد سکه فلزی تاریخی از منزل یک روستایی در مراغه