Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@17:02:11 GMT

«حکمت ویسی» شهردار کلاردشت شد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۶۱۹۴

«حکمت ویسی» شهردار کلاردشت شد

آئین تحلیف و انتخاب هیئت رئیسه اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر کلاردشت با حضور فرماندار و معاون فرمانداری، مسئول امور شوراهای فرمانداری و منتخبین مردم در شورای شهر کلاردشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرماندار شهرستان کلاردشت با قدردانی از زحمات اعضای شورای اسلامی گذشته در شهر، اظهار کرد: شورای شهر عصاره و چکیده رأی اعتماد مردم هستند که این افراد در تعیین سرنوشت مردم تأثیرگذار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامران پولادی با تاکید اینکه باید با جلب اعتماد عمومی و مشارکت مردم در مسیر توسعه شهر کلاردشت تلاش کرد، افزود: به شهر باید نگاه همه جانبه داشته باشیم و تمام موارد شهری را در رفع مشکلات و توسعه آن دید.

وی اعتماد مردم به شورای های شهر را رسالت بزرگی بر دوش اعضای شورای شهر که مصداق عینی حق الناس است دانست و تصریح کرد: مردم به اعضای شورا اعتماد کرده و به آنها رأی دادند و امروز زمان آن فرا رسیده که با کار کردن رضایت مردم را جلب کرد که در نهایت رضایت خداوند است.

فرماندار کلاردشت خاطر نشان کرد: به دنبال مصوباتی باشید که با رویکرد قانونی و تأثیرگذار در رفع مشکلات مردم باشد.

در ادامه مراسم تحلیف، انتخابات هیأت رئیسه ششمین دوره از شورای اسلامی شهر کلاردشت برگزار شد که به اتفاق آرا:
بینش عسگریان به عنوان رئیس شورای شهر کلاردشت، علی دراسرایی به عنوان نایب رئیس و شهریار غفاری به عنوان منشی و آقایان جعفر رستمی فر و سیامک باقریان عضو، برای مدت یکسال انتخاب شدند.

اعضای شورای ششم شورای اسلامی شهر کلاردشت در نخستین جلسه رسمی «حکمت ویسی» را نیز به سمت سرپرست شهرداری کلاردشت انتخاب و معرفی کردند.

کد خبر 516592

منبع: ایمنا

کلیدواژه: انتخاب شهردار کلاردشت شوراي شهر شهرداری مراسم تحلیف شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورای اسلامی شهر کلاردشت شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۶۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق صلح و سازش در ۱۱ فقره پرونده مطالبه وجه با همت اعضای شورای حل اختلاف اهواز

حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی گفت: با توجه به وظیفه ذاتی شورای حل اختلاف که همان ایجاد صلح و سازش در پرونده های قضایی می باشد، خوشبختانه اعضای شعب ۱۹، ۲۰ و ۳۷ مجتمع شماره ۳ شورای حل اختلاف اهواز توانستند با اقدامی جهادی و در یک روز کاری ۱۱ فقره پرونده مطالبه وجه به ارزش ۱۱ میلیارد و ۳۷۵ میلیون و ۱۷۰ هزار ریال را با صلح و سازش مختومه کنند و این اقدام نشانگر اثرگذاری فراوان شورای حل اختلاف در حل و فصل دعاوی مردم است.

او می‌گوید: هر چه شورای حل اختلاف تقویت و مورد حمایت قرار بگیرد، آسیب های اجتماعی کاهش چشمگیر خواهد داشت و بر امنیت، آرامش و آسایش پایدار جامعه افزوده می شود.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان در ادامه ضمن تقدیر از اقدامات و فعالیت های اعضای شوراهای حل اختلاف استان در کاهش تنش و دعاوی مردم، بر اهمیت دادن به گسترش صلح و سازش در جامعه تاکید کرد و گفت: باید با استفاده از تمامی ظرفیت ها و تلاش مضاعف، پرونده های ارجاعی به شورای حل اختلاف را به صلح و سازش هدایت کنیم و در سال ۱۴۰۳ پرونده های مختومه با صلح و سازش را گسترش و افزایش دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • رعایت قوانین و حفظ کیان شورا سرلوحه اقدامات شهردار باشد
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه
  • هزینه کرد شهرداری مشهد بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • گلایه عضو شورای شیراز از عدم احداث باغات بانوان در شیراز
  • اعضای شورا تقوا و تعهد را سرلوحه کارهای خود قرار دهند
  • نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان با دستور کار تبیین شعار سال
  • هشدار نماینده ولی فقیه به اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه/ برای جبران عقب افتادگی‌ها از حواشی بپرهیزید
  • حمایت شورای شهر بجنورد از برنامه‌های عملیاتی شهردار مرکز استان
  • جوانان نقش بسزایی در شکل‌گیری تمدن اسلامی دارند
  • تحقق صلح و سازش در ۱۱ فقره پرونده مطالبه وجه با همت اعضای شورای حل اختلاف اهواز