Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@04:14:40 GMT

دفاع از تیم فوتبال شهید قندی ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۶۵۲۷

دفاع از تیم فوتبال شهید قندی ادامه دارد

محمود انصاری دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون لایجه مستند تیم بر حسب ضرورت با مدارک برای وصول حق باشگاه تسلیم فدراسیون و کمیته استیناف شده است .

وی ادامه داد: در این خصوص تاکنون پیگیری لازم با حضور در جلسات و مکاتبه با مسوولان مرتبط با دقت و بر اساس مقررات صورت گرفته که این روند تا مشخص شدن وضعیت تیم ادامه دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول خاطرنشان کرد: خواسته مسوولان باشگاه و جامعه ورزش و هواداران فوتبال یزد است که علت محروم شدن تیم شهید قندی برای حضور در مرحله پلی‌آف دقیق و  شفاف ارایه شود.

انصاری با بیان اینکه همه باید تابع مقررات باشد و گذشته این باشگاه و تیم نشان دهنده توجه به مقررات است بیان کرد: بیان شفاف مسایل موجب رفع شبهات و دفاع از نام استان یزد است .

بر اساس گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال پس از اتفاقات هفته‌های پایانی لیگ دسته دو و پیروزی‌های پرگل در این بازی‌ها کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شش تیم از جمله شهید قندی را تعلیق کرد تا در خصوص تخلفات تبانی و شرط بندی رسیدگی و تصمیم گیری کند.

بدین ترتیب با رای این کمیته تیم شهید قندی یزد که پیش از این به پلی‌آف صعود به لیگ یک راه یافته بود به لیگ سه سقوط کرد و به مبلغ پنج میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد .

این رای بدوی است و در صورت هرگونه اعتراض تیم‌ها یا اشخاص یک هفته مهلت دارند لایحه‌ دفاعیه‌ خود را به کمیته اخلاق ارسال کنند.

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیأت ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد.

برچسب‌ها فوتبال یزد کمیته استیناف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال یزد کمیته استیناف فوتبال یزد کمیته استیناف شهید قندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۶۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته انضباطی فدراسیون دروازه بان استقلال را فراخواند

 کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد سید حسین حسینی، دروازه بان تیم استقلال جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در این کمیته حضور خواهد یافت.

پیش از این، حسینی به عنوان تخلف «نقص اصول کلی رفتار و بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه» به یک جلسه محرومیت - که به مدت ۶ ماه تعلیق می شود - و ۳۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی قابل تجدیدنظر محکوم شده بود.

همچنین با توجه به تخلف صورت گرفته از سوی کیانوش رحمتی «مربی» تیم استقلال تهران مبنی بر رفتار توهین آمیز پس از دیدار مقابل تیم شمس آذرقزوین مورخ ۱۴۰۳/۱/۳۱ از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، رحمتی باید دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • جریمه نقدی کمیته انضباطی برای حسینی
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • ستاره پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست داد
  • کاپیتان استقلال با وجود دلجویی محروم شد
  • محرومیت سنگین یک پرسپولیسی تعلیق شد
  • پرهیجان‌ترین‌ روز یزد بعد از قندی (عکس)
  • کمیته انضباطی فدراسیون دروازه بان استقلال را فراخواند
  • ارسال دفاعیه مربی تیم استقلال به کمیته انضباطی