Web Analytics Made Easy - Statcounter

" مجتبی شاهوار" روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در واقع ترکیب کابینه آیت الله رئیسی یک تحول جدید درحکمرانی دولت قوی مردمی برای نیل به اهداف بلندانقلاب وخدمت رسانی به مردم است.

وی تاکید کرد: بسیاری از وزرای پیشنهادی مورد تایید نظام هستند که امیدواری به تحول در دولت مردمی آیت الله رئیسی را افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این فعال سیاسی، کارنامه وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم را مثبت ارزیابی کرد و گفت: این به معنای نفی شان نظارتی مجلس در مرحله رای اعتماد و پس از آن نیست و نمایندگان باید پاسخگوی عملکرد وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم باشند.
این مدرس دانشگاه اظهار داشت: رای قاطع نمایندگان مجلس به کابینه دولت آیت الله رئیسی باعث می‌شود که شکاف میان مجلس انقلابی و دولت مردمی ایجاد نشود.
شاهوار تاکید کرد: امید است عملکرد کابینه دولت سیزدهم به گونه‌ای باشد که در شرایط کنونی کشور و توقعی که مردم از دولت دارند، برآورده شود و ریل گذاری مناسب در این راستا شکل گیرد.
 وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تعجیل در شکل گیری کابینه دولت سیزدهم بیان داشت: با شکل‌گیری کابینه دولت سیزدهم به طور حتم سطح رضایتمندی نیز افزایش می‌یابد و آیت الله رئیسی نیز می‌تواند با فراغ بیشتری اقدامات و فعالیت‌های خود را عملیاتی و در راستای رفع مشکلات مردم گام بردارد.
رئیس شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در استان مرکزی خاطر نشان کرد: تعامل، هماهنگی و انسجام تیم اقتصادی دولت می‌تواند در راستای ساماندهی امور مالیاتی، کسری بودجه، کاهش ارزش پول ملی گره گشا باشد.

شاهوار ادامه داد: در حوزه بهداشت و درمان و واردات واکسن کرونا در راستای کنترل و مقابله با بیماری کووید ۱۹ نیز باید اقدامات موثری در حوزه انجام واکسیناسیون عمومی و ایمنی جامعه توسط دولت انجام گیرد.

بررسی صلاحیت و برنامه‌های وزیران پیشنهادی دولت سیزدهم از صبح شنبه ۳۰ مردادماه با حضور آیت الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهوری در مجلس شورای اسلامی آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی اراک رای اعتماد استان مرکزی دولت سیزدهم خانه احزاب ایران پروندهٔ خبری رای اعتماد به دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی اراک رای اعتماد مجلس شورای اسلامی اراک رای اعتماد استان مرکزی دولت سیزدهم خانه احزاب ایران آیت الله رئیسی دولت سیزدهم کابینه دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۷۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده کارگران ساختمانی : بیمه ۴۰۰ هزار نفر در دولت رئیسی قطع شد

نماینده کارگران ساختمانی، گفت: نه تنها کسی بیمه نشده، بلکه بیمه ۳۰۰ الی۴۰۰ هزار بیمه شده هم در این دولت قطع شده است.   به گزارش ایلنا، اکبر شوکت (نماینده کارگران ساختمانی) در خصوص آخرین وضعیتِ بیمه کارگران ساختمانی گفت: نه تنها کسی بیمه نشده، بلکه بیمه ۳۰۰ الی۴۰۰ هزار بیمه شده هم در این دولت قطع شده است. در یک کلام بگویم که فعلا در مرحله‌ی یاس و ناامیدی هستیم؛ از یک طرف با عملکرد وزیر کار، معاون روابط کار ایشان و رئیس سازمان تأمین اجتماعی، صنف کارگران ساختمانی به طور کامل منحل شده است و از طرفی دیگر مشکل بیمه کارگران ساختمانی حل نشده است.   شوکت گفت: کانون کارگران ساختمانی کشور دو سال بلاتکلیف است و انجمن‌های صنفی نیز به نوعی از حیز انتفاع ساقط شده‌اند. در دوره‌های قبل حدود یک میلیون بیمه شده ساختمانی داشتیم اما متأسفانه تمام این اندوخته‌ها و تلاش‌ها برای بیمه کارگران ساختمانی از بین رفته است. در حال حاضر تعداد بیمه شدگان ساختمانی کمتر از ۶۰۰هزار نفراست.   وی بیان کرد: چهار سال در مجلس دوندگی کردیم و برآیند این وضعیت اصلاح بیمه کارگران ساختمانی و افزایش ۲۵درصدیِ عوارض ساختمانی بود. اگر چه به این مصوبه انتقاداتی وارد است، اما ما تلاش کردیم تا اصلاحیه ماده ۵ بیمه کارگران ساختمای به نتیجه برسد. مسئله این است که بی‌توجهیِ وزیر کار، معاون روابط کار ایشان و رئیس سازمان تأمین اجتماعی نسبت به کارگران ساختمانی و انجمن‌های آن‌ها مشهود است. این بی‌توجهی آنهم در مورد کارگرانی که شغل آن‌ها سخت و زیان‌آور و از پرخطرترین مشاغل است، ظلم مضاعف است.   شوکت گفت: رئیس‌جمهور بر حل مشکل بیمه کارگران ساختمانی تاکید کردند و دستور به حل این مشکل دادند، اما اقداماتی که تاکنون صورت گرفته به نوعی دهن کجی به دستور ایشان است. نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه کاملا در تضاد با دستور ایشان عمل شده و همه چیز را به ویرانی کشاندند. نزدیک به ۵۰۰ هزار خانواده در نوبت بیمه اجتماعی هستند و عملا هیچ عملکرد مثبتی ندیدم. ما کاملا از عملکرد وزارت کار و سازمان تامین اجتماعی ناراضی هستیم.   وی در مورد استفساریه جدید مجلس در مورد بیمه کارگران ساختمانی گفت: ببینید برخی نمایندگان مجلس به دنبال این بودند که منابع بیمه کارگران ساختمانی را محدود کنند که خوشبختانه کمیسیون اجتماعی اجازه این کار را نداد.   شوکت تاکید کرد: سازمان تامین اجتماعی از سال ۵۲ تا کنون ۸ الی ۱۶درصد از پیمانهای ساختمانی پول دریافت کرده اما این پول را صرف بیمه کارگران ساختمانی نکرده است. همچنین این سازمان از محل عوارض ساختمانی نیز مبلغ دیگری دریافت کرده که این مبلغ در حال حاضر به ۲۵درصد پروانه ساختمانی رسیده است.   وی بیان کرد: ما باید به سمت دریافتِ یکسانِ این منابع برویم و این موضوع را در مجلس جدید پیگیری خواهیم کرد. یعنی دریافتیِ تأمین اجتماعی از محل پیمان‌ها، با ۲۵ درصدی که از عوارض ساختمانی می‌گیرد، این دو باید با هم تلفیق و در یک محل ذخیره شوند. در این صورت ما منابع خوبی برای بیمه کارگران ساختمانی خواهیم داشت. الان این دو منابع با هم تلفیق نمی‌شوند و سازمان تامین اجتماعی هم در قبالِ هزینه‌ی این منابع پاسخگو نیست. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: یک مقام کارگری : زیرساخت های اجرای مزد منطقه‌ ای را نداریم كانون عالی انجمن های صنفی كارگران: تعیین دستمزد قانونی خط قرمز كارگران است/ معاون وزیر كار: تشكل حائز اكثریت تعریف درستی ندارد بخشنامه دستمزد مبنای کسر حق بیمه در سال ۱۴۰۳ اعلام شد

دیگر خبرها

  • بیت مرحوم آیت‌الله کاشانی بیانیه صادر کرد
  • بیت مرحوم آیت الله کاشانی بیانیه صادر کرد +جزئیات
  • کابینه نتانیاهو در آستانه فروپاشی
  • جابجایی «حلقه اول» یاران رئیسی از پُستی به پُست دیگر /اصلاح کابینه، شاید وقتی دیگر! +جدول
  • قدردانی نخست وزیر پاکستان از رهبر انقلاب به دلیل حمایت از مردم کشمیر
  • رئیسی: روابط ایران و پاکستان را در همه سطوح ارتقا می‌دهیم
  • نماینده کارگران ساختمانی : بیمه ۴۰۰ هزار نفر در دولت رئیسی قطع شد
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • پنج اخطار برای یک مجلس
  • رئیسی : موضوع عفاف و حجاب تکلیفی شرعی، قانونی و سیاسی است