Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@00:48:23 GMT

اعمال خاموشی در ۲۰۰ دستگاه دولتی

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۸۱۰۸

اعمال خاموشی در ۲۰۰ دستگاه دولتی

سخنگوی صنعت برق گفت: درحال حاضر بیش از ۷۵ درصد نیاز صنعت سیمان با برق تامین می‌شود البته همچنان در ساعات اوج مصرف با محدودیت مواجه هستیم.

به گزارش ایمنا به نقل از صداوسیما، مصطفی رجبی مشهدی با اشاره به اینکه در حال حاضر با محدودیت در تأمین نیاز صنعت سیمان مواجه نیستیم اظهار کرد: در تعطیلات اخیر، بیش از ۷۰ درصد نیاز صنعت فولاد با برق تأمین شد؛ هم اکنون نیز در شیفت‌های شبانه بدون محدودیت و در طول روز نیز در حد توان، برق مورد نیاز این بخش تأمین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طبق پیش بینی سازمان هواشناسی، تا نیمه شهریور ماه دمای هوا گرم خواهد بود گفت: با کاهش دما تلاش می‌شود محدودیت‌های تأمین برق برطرف شده و شرایط پایدارتر و برنامه‌های مدیریت مصرف نیز از شدت کمتری برخوردار شود.

سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه هم اکنون در ساعات اوج مصرف محدودیت‌های ما جدی است ادامه داد: در این ساعات، لازم است علاوه بر همکاری مشترکان بزرگ، مشترکان خانگی و اداری نیز همچنان همکاری لازم را با ما داشته باشند.

رجبی مشهدی افزود: با شروع دوباره فعالیت در ادارات دولتی، این نهادها موظف هستند طبق مصوبه دولت میزان مصرف برق خود را به ویژه در ساعات اوج مصرف، نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد کاهش دهند.

وی با اشاره به اعمال خاموشی در ۲۰۰ دستگاه دولتی به دلیل رعایت نکردن مصوبه دولت در خصوص کاهش مصرف برق گفت: این ادارات در طول روز با ۲ ساعت قطعی برق مواجه شدند البته هم اکنون همکاری این مراکز بهتر شده و شرکت‌های توزیع نیز موظف به کنترل بیشتر هستند.

کد خبر 516619

منبع: ایمنا

کلیدواژه: قطع برق خاموشی برق خاموشی اعلام زمان خاموشی ها زمان خاموشی برق خاموشی برق تهران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۸۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز به فرآورده های خونی افزایش یافته است

به گزارش خبرنگار مهر، عبداله محمدی فیروزجایی ظهر سه شنبه در نشست با نماینده منتخب ساری و میاندورود در مجلس ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در انتقال خون مازندران به چالش‌ها و مشکلات مالی و کمبود منابع انسانی در انتقال خون استان اشاره کرد.

وی اظهار کرد: استان مازندران به دلیل داشتن ۴۷ مرکز درمانی و بیمارستان و حدود ۱۴ هزار بیمار خاص مانند تالاسمی، هموفیلی، دیالیزی و سرطانی و همچنین گردشگر پذیری و تصادفات جاده‌ای و.. یکی از استان‌های پرمصرف خون و فرآورده‌های خونی در کشور به شمار می‌رود و انتقال خون مازندران موظف به تأمین خون این بیماران و مراکز درمانی است.

وی در ادامه با اشاره به گسترش مراکز درمانی و تخت‌های فعال بیمارستانی در استان و افزایش روز افزون نیاز به خون و فرآورده‌های خونی، حمایت و توجه ویژه نمایندگان استان را در ترویج فرهنگ اهدای خون و همچنین رفع مشکلات بودجه‌ای و منابع انسانی انتقال خون خواستار شد.

عالیه زمانی نماینده منتخب مردم شهرستان ساری و میاندرود در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، با قدردانی از زحمات مدیرکل و کارکنان خدوم انتقال خون در راستای تأمین نیازهای خونی استان گفت: از آنجایی که رشته تخصصی ام بیهوشی و مراقبت‌های ویژه است، به نقش و جایگاه حساس انتقال خون در تأمین سلامت و حیات بیماران کاملاً واقف هستم و تا جایی که بتوانم در رفع موانع از انتقال خون حمایت می‌کنم.

کد خبر 6086436

دیگر خبرها

  • نوری قزلجه: تعطیلی روز شنبه برای کل کشور یکسان است اما پنج شنبه فقط برای برخی شرکت ها اعمال می شود
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • تقویت جایگاه مدارس مستلزم رفع محدودیت‌ها و تفویض برخی اختیارات است
  • گندم مورد نیاز چهارمحال و بختیاری تا خردادماه تأمین است
  • نیاز به فرآورده های خونی افزایش یافته است
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • ویتامین‌هایی که باعث کاهش وزن می‌شوند
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد
  • خطرات از دست دادن آب بدن؛ چگونگی تأمین
  • بخش آب‌پخش نیاز مبرم به نصب ایستگاه پیش تصفیه آب دارد