Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،پاشایی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با قدردانی از تلاش‌های مدافعان سلامت، گفت: از ابتدای طرح واکسیناسیون فرهنگیان که همزمان با سراسر کشور آغاز شده است تا روز اول شهریور ماه ۴۱۰۰۸ نفر از فرهنگیان واکسن دریافت کرده اند.

او افزود: این طرح در پنج مرکز تجمیعی ویژه فرهنگیان در تبریز و همچنین سایر مناطق استان در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اظهار امیدواری کرد که با واکسینه شدن معلمان و ارتقای سطح ایمنی این قشر شاهد آغاز سال جدید تحصیلی متفاوت از پارسال باشیم.

 حکیمی رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت: همکاران فرهنگی سایر مناطق ساکن تبریز که تاکنون جهت دریافت واکسن مراجعه نکرده اند از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۳ امروز سه‌شنبه ۲ شهریور جهت تزریق واکسن، آقایان به مرکز هنرستان اکبریه ناحیه ۵ واقع در شهرک ارم و خانم‌ها به مرکز تجمیعی شهید ستارزاده ناحیه ۲ واقع در خیابان منجم اول خیابان حجتی مراجعه کنند.

 حکیمی یادآور شد: در نواحی ۱و۳و ۴ ویژه فرهنگیان خود ناحیه و در نواحی ۲و ۵ علاوه بر فرهنگیان خود ناحیه به فرهنگیان سایر مناطق مستقر در تبریز تزریق صورت خواهد گرفت.

او بیان کرد: بعد از اتمام بازه زمانی تزریق واکسن در مراکز تجمیعی ویژه فرهنگیان، همکاران جا مانده همانند سایر اقشار مردم می‌بایست از طریق سامانه نوبت گیری اقدام کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا آموزش و پرورش آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۸۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز

سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان آذربایجان شرقی گفت: مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز  پیش از این در قالب ۲ مسابقه ملی پایان‌نامه و کتاب سه‌دقیقه‌ای اجرا می‌شد که امسال با تجمیع مسابقات قبلی و با عنوان مسابقات ملی سدید در پنج بخش پایان‌نامه، کتاب، مقاله، طرح پژوهشی و اختراع برگزار می‌شود.

کنعانی ادامه داد: دانشجویان دانشگاه‌های استان می‌توانند برای شرکت در بخش‌های مختلف این مسابقات با ورود به آدرس https://survey.porsline.ir/s/b ۴ pDg ۷۷ و تکمیل اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۳۲۱۱۲۰-۰۴۱ تماس گرفته و یا به معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان واقع در دانشگاه تبریز ساختمان جهاددانشگاهی مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست
  • واکسن گارداسیل برای همه ضروری است؟
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز
  • واکسیناسیون همگانی گارداسیل انجام می‌شود؟ | مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسیناسیون واکسن اچ‌پی‌وی
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل
  • وزارت بهداشت ضرورتی برای تزریق واکسن گارداسیل نمی بیند
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل/ فعلا الزامی به تزریق همگانی نیست
  • ۵۸۴ هزار دز واکسن فلج اطفال در خراسان رضوی خورانده و تزریق شد