Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،نورالدین فرزادی پور فرماندار سرپل‌ذهاب در حاشیه دیدار با پزشکان بیمارستان شهدای سرپل ذهاب گفت: جامعه درمانی شهرستان در بحران بیماری کرونا به خوبی توانستند خدمات درمانی شایسته ای به بیماران آسیب پذیر ارائه نمایند که باید قدردان این حضور و این تلاش خالصانه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: خدمات پزشکان در ایام شیوع کرونا با شرایط قرمز و بحرانی بر کسی پوشیده نیست و این خدمات مدافعان سلامت که سلامتی آن ها را به خطر انداخته و شهدای بسیاری را در این عرصه تقدیم کردند قابل ستایش و قدردانی است.

خدمت شجاعانه شبانه روزی کادر درمان

شهرام روشنی نژاد رییس شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب نیز در ادامه گفت: کادر بهداشت و درمان بدون منت خدمات بهداشتی و درمانی را به مردم ارایه می‌دهند و شبانه روز برای برگشت و حفظ و سلامتی بیماران کرونایی شجاعانه خدمت می کنند.

او افزود: پزشکان و کادر درمان با تاسی از پرستار دشت کربلا توانستند در درمان و بهبود بیماران مبتلا به کرونا در شهرستان که آسیب زیادی برجای گذاشت بهترین عملکرد را ثبت کرده و تعهد و مسئولیت پذیری و مهربانی خود را در آن شرایط سخت به منصه ظهور بگذارند.

روشنی نژاد به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، تاکید کرد و بیان داشت : اگر همکاری و همراهی مردم در امر ماسک زدن و عمل به هشدارهای بهداشتی به صورت جدی و مستمر ادامه داشته باشد قطعا خواهیم توانست بر ویروس کرونا سریعتر غلبه کنیم.

گفتنی است :سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرپل ذهاب فرماندار پزشک سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۸۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد

به گزارش جماران به نقل از آناتولی، با هوش مصنوعی فرآیندهای تشخیص بیماری‌ها و در آینده نزدیک امکان درمان آنها بدون مراجعه به بیمارستان فراهم خواهد شد.

با استفاده گسترده از کاربردهای هوش مصنوعی در بخش سلامت، فرآیندهای تشخیص سرعت می‌گیرد و در آینده نزدیک امکان درمان بدون مراجعه به بیمارستان برای بیماران فراهم می‌شود.

پیشرفت‌های فن‌آوری مانند هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل کلان داده‌ها مزایای بزرگی را در زمینه‌هایی مانند تشخیص زودهنگام بیماری‌ها، برنامه‌ریزی درمان و ارائه مؤثرتر خدمات بهداشتی فراهم می‌کنند.

در حالی که سیستم‌های تشخیصی با پشتیبانی از هوش مصنوعی به پزشکان در شناسایی بیماری‌ها و تعیین روش‌های درمانی کمک می‌کنند، این سیستم‌ها با تجزیه و تحلیل سریع مجموعه داده‌های بزرگ، روند تشخیص را سرعت می‌بخشند و نتایج دقیق‌تری ارائه می‌دهند.

پرفسور ودات گورال، متخصص گاستروانترولوژی در بیمارستان مدیپول ترکیه در گفت‌وگو با خبرنگار آنادولو با بیان اینکه استفاده از هوش مصنوعی در حوزه سلامت رو به افزایش است، گفت: از این سیستم‌ها در تشخیص و شناسایی ضایعات سرطانی نیز استفاده می‌شود.

او اظهار داشت: هوش مصنوعی یک کاربرد بسیار قابل اعتماد در تشخیص زودهنگام سرطان، غربالگری سرطان، اثربخشی دارو و پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه این نمونه‌ها نشان می‌دهد که استفاده از هوش مصنوعی در سلامت منجر به دستاوردهای اقتصادی نیز می‌شود، ادامه داد: با افزایش استفاده از هوش مصنوعی، امکان درمان بدون مراجعه به بیمارستان برای بیماران فراهم می‌شود و به این ترتیب به نوعی بیمارستان‌ها به لطف هوش مصنوعی به سراغ بیماران خواهد رفت.


 

دیگر خبرها

  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب
  • نفرین شاه باستانی ایران: افسانه پیروزی بر صخره‌های سرپل‌ذهاب
  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج