Web Analytics Made Easy - Statcounter

اشکان نامداری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص آخرین وضعیت همکاری‌اش با تیم شهرخودرو اظهار داشت: قرارداد من و سایر دستیاران رحمتی به مدت یک فصل بود  که به اتمام رسیده و فقط قرارداد مهدی رحمتی باقی مانده است. درباره مدت زمان قرارداد رحمتی (۲ یا ۳ ساله) مطمئن نیستم؛ اما می‌دانم قراردادش هنوز باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نمی‌دانم به تیم فوتبال مشهد چه بگویم؟ تازه به اسم پدیده عادت کرده بودیم؛ اما دوباره با تغییرات مالکیتی نام شهرخودرو برگشته است. در مورد ادامه همکاری خودم فعلاً منتظر تعیین تکلیف وضعیت رحمتی با شهرخودرو هستیم. در کنار این موضوع دو پیشنهاد لیگ برتری هم داریم. بعد از بررسی شرایط برای فصل بیست و یکم لیگ‌برتر تصمیم می‌گیرم.

مربی سابق استقلال در خصوص دروازه بان جدید این تیم گفت: رضایی دروازه‌بان جوانی است و همانطور که خودش بعد از عقد قرارداد اعلام کرده به دنبال کسب تجربه است.  ۲ دروازه‌بان دیگر(حسینی و مظاهری) اگر با استقلال ادامه همکاری بدهند، بعید می‌دانم مشکلی ایجاد شود. با توجه به فشردگی مسابقات و شیوع کرونا هیچ تضمینی نیست که یک دروازه‌بان در تمام بازی‌ها به میدان برود؛ بنابراین تیمی مانند استقلال به دو دروازه‌بان آماده نیاز دارد.

نامداری در مورد تجربه‌اش از همکاری دو دروازه بان بزرگ در استقلال عنوان کرد: در طول زمانی که مربی استقلال بودم بین رحمتی و حسینی مشکل خاصی پیش نیامد. فقط یکی دو موضوع کوچک پیش آمد که خیلی زود رفع شد. بعید می‌دانم همکاری حسینی و مظاهری با مشکلی روبه‌رو باشد.

وی در مورد مذاکرات استقلال با دو بازیکن سایپا و عقد قرارداد با امیرحسین حسین‌زاده گفت: با ابوالفضل جلالی و امیرحسین حسین‌زاده در سایپا کار کرده‌ام، بازیکنان بسیار خوبی هستند. اما شرایط استقلال و سایپا تفاوت زیادی دارد. بازی کردن در سایپا خیلی راحت‌تر است. شرایط در استقلال اینطور نیست که بتوان از بازیکن جوان به سرعت بهره زیادی گرفت و باید به آنها فرصت داد. این در حالی است که استقلال بازی‌های حساسی پیش رو دارد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره نیاز آبی‌پوشان به جذب بازیکن بازیساز مانند مجتبی جباری و سرور جپاروف اظهار داشت: به راحتی نمی‌توانید بازیکنی مانند مجتبی جباری پیدا کنید. امثال این استعداد‌ها به سختی در فوتبال پیدا و مطرح می‌شوند. سرمربی برای انتخاب بازیکن باید به بازار بازیکنان لیگ توجه کند و با توجه به این ظرفیت با بازیکنان جدید مذاکره کند. جذب بازیکن خارجی هم سختی‌های خاص خودش را دارد.  میزان دستمزد، نحوه پرداخت و کیفیت بازیکن خارجی اهمیت خیلی زیادی دارد. ممکن است وقتی بازیکن به ایران آمد آن کیفیت لازم را نداشته باشد. موردی که بار‌ها در فوتبال ایران تجربه شده است. به فرض که مشکلاتی که گفتم برای بازیکن خارجی پیش نیاید آنوقت با پیشنهادات مالی خوبی از تیمهای همسایه روبه‌رو می‌شود و خیلی زود در مسیر جدایی قرار می‌گیرند. بیشتر بخوانید: آشفته بازار نقل‌وانتقالات در فوتبال ایران؛ از مذاکره با بازیکن خارجی ۳۷ ساله تا ولخرجی‌های تیم صنعتی

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بازیکن خارجی دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۸۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سیدحسین به محرومیت: لبخند!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی بعد از اتفاقاتی که در اراک برایش رخ داد ، دفاعیه خود را به فدراسیون فوتبال ارائه کرد و امروز از سوی کمیته انضباطی با محکومیت مواجه شد. کمیته انضباطی در حکم خود رای به یک جلسه محرومیت تعلیقی و جریمه نقدی 30 میلیون تومانی برای سیدحسین حسینی داده است.

ساعتی بعد از حکم صادر شده علیه کاپیتان استقلال ، حسینی در تمرین تیمش حضور یافت و بی‌توجه به حاشیه‌های پیش آمده کارش را جلو برد.

حسینی که در این فصل عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و توانسته نقش موثری را در موفقیت‌های استقلال ثبت کند، با تجربه بالایی که دارد بی‌شک اسیر حواشی نمی‌شود و این مساله را در تمرین امروز نشان داد.

کاپیتان استقلال همچون روزهای گذشته با روحیه بالا و شرایط جسمانی و روانی مناسب در تمرین حضور یافت و کارش را جلو برد. او در عکسی که همراه با دو گلر دیگر استقلال و بهزاد غلامپور گرفت هم با لبخندی خاص نشان داد که شرایط مناسبی دارد.

حسینی در فصل جاری تاکنون در 14 بازی دروازه‌اش را بسته نگه داشته و در جدول بهترین دروازه‌بان های لیگ برتر رکورددار و صدرنشین است. او حالا امیدوار است در بازی هفته بیست و چهارم مقابل شمس‌آذر هم بتواند دروازه‌اش را بسته نگه دارد تا پانزدهمین کلین‌شیت فصل را به نام خود ثبت کند.

دیگر خبرها

  • حسینی: خوشحالم ۴ روزه حکم من را دادند
  • حسینی: خدا را شکر کمیته انضباطی ۴ روزه حکم من را داد!
  • استقلال ۲ - شمس آذر ۰
  • گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!
  • گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟
  • دروازه‌بان استقلال چه کار باید می‌کرد/ با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟
  • واکنش سیدحسین به محرومیت
  • عکس| واکنش سیدحسین به محرومیت
  • واکنش سیدحسین به محرومیت: لبخند!(عکس)
  • تشریح وضعیت یامگا برای فصل آینده